ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Badass: Making Users Awesome

دانلود کتاب Badass: جذاب کردن کاربران

Badass: Making Users Awesome

مشخصات کتاب

Badass: Making Users Awesome

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781491919019 
ناشر: O'Reilly Media 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 304
[293] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 35 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Badass: Making Users Awesome به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Badass: جذاب کردن کاربران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Badass: جذاب کردن کاربران

هدف ما ایجاد استراتژی برای ایجاد کاربران موفق است. و این استراتژی مملو از تکنیک‌های شگفت‌انگیز، غیر شهودی و به‌طور شگفت‌انگیزی ساده است که به بازاریابی یا بودجه‌ای هنگفت وابسته نیستند. تکنیک هایی که معمولاً توسط حتی تیم های تولیدی با بودجه خوب و پرسنل خوب نادیده گرفته می شوند. هر نقشی یک بازیکن کلیدی در این بازی است. توسعه محصول، مهندسی، بازاریابی، تجربه کاربر، پشتیبانی - همه اعضای تیم. حتی اگر آن تیم یک استارت آپ باشد. مسلح به علم به طرز شگفت انگیزی نادیده گرفته شده و یک POV منحصر به فرد، می توانیم نقش شانس را کاهش دهیم. ما می‌توانیم محصولات و خدمات موفق پایداری بسازیم که نه بر ترفندهای بازاریابی متقاعدکننده غیراخلاقی بلکه بر کمک به کاربرانمان برای داشتن تجربیات عمیق‌تر و غنی‌تر متکی باشند. نه فقط در لحظاتی که از محصول ما استفاده می کنند، بلکه مهمتر از آن، در لحظاتی که از محصول ما استفاده نمی کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Our goal is to craft a strategy for creating successful users. And that strategy is full of surprising, counter-intuitive, and astonishingly simple techniques that don't depend on a massive marketing or development budget. Techniques typically overlooked by even the most well-funded, well-staffed product teams. Every role is a key player in this game. Product development, engineering, marketing, user experience, support—everyone on the team. Even if that team is a start-up of one. Armed with a surprisingly overlooked science and a unique POV, we can can reduce the role of luck. We can build sustainably successful products and services that rely not on unethical persuasive marketing tricks but on helping our users have deeper, richer experiences. Not just in the moments while they're using our product but, more importantly, in the moments when they aren't.





نظرات کاربران