ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Battle for Rama (Case of the Temple at Ayodhya)

دانلود کتاب نبرد برای راما (مورد معبد در Ayodhya)

The Battle for Rama (Case of the Temple at Ayodhya)

مشخصات کتاب

The Battle for Rama (Case of the Temple at Ayodhya)

ویرایش: 2017 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 8173055793, 9788173055799 
ناشر: Aryan Books International 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 97 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Battle for Rama (Case of the Temple at Ayodhya) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نبرد برای راما (مورد معبد در Ayodhya) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نبرد برای راما (مورد معبد در Ayodhya)

زبان انگلیسی صفحات: 194 (48 تصویر رنگی و 14 تصویر B/W) درباره کتاب برای بیش از دو دهه، تعداد انگشت شماری از مورخان چپ به شدت تلاش کرده اند تا جنبش رامجانمابومی را متوقف کنند. از زیر سوال بردن قدمت پرستش راما و هویت آیودیا باستان، آنها همچنین این باور رایج را که مسجد بابری در محل معبد جانمابومی ساخته شده است، به چالش کشیده اند. با این حال، محققان قدمت راما کاتا را تا قرن ششم و پنجم قبل از میلاد، زمانی که تصنیف‌های باستانی (اخیاناها) داستان راما را به صورت شفاهی منتقل می‌کردند، ردیابی کرده‌اند. قدمت خود رامایانای والمیکی به قرن چهارم و سوم قبل از میلاد می رسد. در طول قرن ها، داستان راما در بسیاری از زبان های محلی کشور بازگو شده است. راما نمونه ارزش های اخلاقی برای جامعه هندو است و مظهر آرزوهای آرتا، کاما، و بالاتر از همه، دارما است. رسیدگی های دادگاه عالی الله آباد آسیب پذیری مورخان چپ را آشکار کرده است. آنها نتوانستند مدرکی دال بر ادامه حضور مسلمانان در مسجد بابری ارائه دهند، در حالی که تعهد تزلزل ناپذیر فداییان هندو به این مکان توسط چندین منبع تأیید شده است. مسجد بابری در اسناد درآمد دوره نوابی و بریتانیا ذکر نشده است و هیچ وقفی نیز برای نگهداری آن ایجاد نشده است. هنگامی که تصویر سری راما در 23 دسامبر 1949 در زیر گنبد مرکزی قرار گرفت، هیچ مسلمانی از سلب مالکیت یا ممانعت در استفاده ادعایی خود از مسجد شکایت نکرد. هیئت مرکزی وقف سنی در 18 دسامبر 1961، فقط پنج روز، وارد دعوا شد. قبل از دوازدهمین سالگرد قرار دادن تصویر در مسجد که در آن تاریخ هر ادعایی منسوخ می شد. هیئت مدیره شکایتی برای تملک نکرد. در عوض به دنبال اعلام وضعیت ملک بود. علاوه بر این، کاوش‌های ASI اشغال بی‌وقفه سایت را از قرن سیزدهم قبل از میلاد نشان داد. آنها همچنین بقایای معبدی را که بر روی آن مسجد بابری ساخته شده بود، افشا کردند. اظهارات مورخان چپ در مورد مسجد بابری همگی اشتباه بوده است. هنوز هیچ انکار عمومی وجود ندارد. در واقع، آنها با وجود شواهد فزاینده علیه آنها، همچنان به ارائه نظریه های بی اعتبار خود ادامه می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Language: English Pages: 194 (48 Color and 14 B/W Illustrations) About the Book For over two decades, a handful of Left historians have strenuously endeavoured to stymie the Ramjanmabhumi movement. From questioning the antiquity of Rama worship and the identity of ancient Ayodhya, they have also challenged the widely held belief that Babri Masjid was built on the site of the Janmabhumi temple. Scholars have, however, traced the antiquity of the Rama Katha as far back as sixth-fifth century bce, when ancient ballads (akhyanas) transmitted Rama?s story orally. Valmiki?s Ramayana itself has been dated to the fourth-third century bce. Over the centuries, Rama?s story has been re-told in many vernaculars of the country. Rama is the exemplar of moral values for Hindu society and epitomises its aspirations of artha, kama, and above all, dharma. The proceedings of the Allahabad High Court have exposed the vulnerabilities of Left historians. They could proffer no evidence of continued Muslim presence at Babri Masjid, while the unwavering commitment of Hindu devotees to the site has been attested by several sources. Babri Masjid was not mentioned in the revenue records of the Nawabi and British periods, nor was any Waqf ever created for its upkeep. No Muslim filed an FIR or complained of dispossession or obstruction in his alleged use of the Masjid when the image of Sri Rama was placed under the central dome on 23rd December 1949. The Sunni Central Waqf Board entered litigation on 18th December 1961, just five days before the twelfth anniversary of the placement of the image in the Masjid, on which date any claim would have become time-barred. The Board did not file a suit for possession; instead it sought a declaration on the status of the property. Further, excavations of the ASI revealed uninterrupted occupation of the site since the 13th century bce. They also exposed remnants of the temple on which Babri Masjid was erected. The assertions of Left historians on Babri Masjid have all been found to be erroneous; yet there has been no public retraction. Indeed, they continue to peddle their discredited theories despite the mounting evidence against them.



فهرست مطالب

List of Illustrations 
1. Introduction 
2. Babur in Ayodhya 
3. Accounts of Foreign Travellers and British Administrators 
4. Attempts to Reclaim Sacred Spaces 
5. Muslim Sources on Ramjanmabhumi/Babri Masjid 
6. The Conflict at Ayodhya Documented 
7. Left Historians Intervene 
8. Hindu Sources on Rama Worship and the Janmabhumi Temple 
9. Pillar Bases ? the First Archaeological Evidence 
10. A Gahadavala Inscription Recovered and Treta Ka Thakur Re-discovered 
11. Left Historians and the ASI Report 
12. No Mention of Babri Masjid in the Revenue Records 
13. The Allahabad High Court Judgement on the Ramjanmabhumi/Babri Masjid Case Select Bibliography Index




نظرات کاربران