ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Estado del Arte de la Educación Intercultural Bilingüe en Zonas Urbanas

دانلود کتاب وضعیت هنر آموزش بین فرهنگی دو زبانه در مناطق شهری

Estado del Arte de la Educación Intercultural Bilingüe en Zonas Urbanas

مشخصات کتاب

Estado del Arte de la Educación Intercultural Bilingüe en Zonas Urbanas

دسته بندی: ابتدایی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789972235290 
ناشر: Tarea; IBIS 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 106 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 736 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب وضعیت هنر آموزش بین فرهنگی دو زبانه در مناطق شهری: آموزش دو زبانه، آموزش دو زبانه، EBI، آموزش بین فرهنگی دو زبانه، آموزش بین فرهنگی، آموزش چند فرهنگی، آموزش پرو، آند، پرو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Estado del Arte de la Educación Intercultural Bilingüe en Zonas Urbanas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب وضعیت هنر آموزش بین فرهنگی دو زبانه در مناطق شهری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Presentación 7
1. Caracterización socio cultural de la zona urbana en el Perú: Las ciudades como escenarios
asimétricos de prácticas interculturales 9
1.1. Aproximación a lo urbano en contextos de globalización 10
1.2. La identidad que forma la ciudad 11
1.3. Migraciones y actualidad del binomio campo-ciudad 16
1.4. La ciudad es el escenario principal de la interculturalidad 17
1.5. Ciudadanía intercultural urbana: bilingüismo y nuevas identidades 26
1.6. Consideraciones socio históricas planteadas por la CVR para comprender la configuración
 urbana de Huamanga - Ayacucho 31
2. Marco Normativo para promover la EIB en zonas urbanas 37
2.1. Normativa Internacional 37
2.2. Normativa Nacional 42
2.3. Normativa Regional a favor de la diversidad cultural 53
2.4 Algunas reflexiones sobre este marco normativo respecto de la EIB en zonas urbanas 56
2.5. Otros motivos igual de importantes 57
3. Mapeo de experiencias de EIB en zonas urbanas (EIB-ZU) 59
3.1. Experiencias Internacionales 59
3.2. Experiencias Nacionales 80
 3.2.1. Sur andino 81
3.2.2. Gran Lima 84
 3.2.3. Macro Norte 88
4. Principales lecciones aprendidas 93
5. Condiciones para implementar programas de EIB en zonas urbanas 95
5.1. Identificar características de las ciudades aprovechables para la EIB 95
5.2. Construir un enfoque intercultural propio 95
5.3. Tratamiento de las diversidad cultural en contextos urbanos 96
5.4. Tratamiento de la lengua originaria con estrategias de posicionamiento 97
5.5. Acciones para posicionar la EIB en el escenario local y político 98
5.6. Ampliar críticamente las aspiraciones educacionales en zonas urbanas
 (trabajo con padres de familia) 99
5.7. Modificar nuestra concepción eurocéntrica del saber 99
Conclusiones Finales
Interculturalidad para Todos 101




نظرات کاربران