ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ética y cultura. En defensa de la universalidad dialógica

دانلود کتاب اخلاق و فرهنگ. در دفاع از جهانی بودن دیالوگ

Ética y cultura. En defensa de la universalidad dialógica

مشخصات کتاب

Ética y cultura. En defensa de la universalidad dialógica

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789972296826 
ناشر: Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP) 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 29 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 244 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اخلاق و فرهنگ. در دفاع از جهانی بودن دیالوگ: اخلاق، فرهنگ، اخلاق، فرهنگ، بین فرهنگی، چندفرهنگی، پرو، PUCP



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Ética y cultura. En defensa de la universalidad dialógica به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اخلاق و فرهنگ. در دفاع از جهانی بودن دیالوگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اخلاق و فرهنگ. در دفاع از جهانی بودن دیالوگ

راهی برای طرح مسئله جهان شمول در اخلاق در جهت منفی است. یعنی به جای پرسیدن در مورد وجود یا نبودن ارزش‌های جهانی، ما از خود می‌پرسیم چرا؟ امکان یا عدم ایجاد معیارهای بین متنی که به ما اجازه می دهد تا در مورد آنچه هست اجماع منطقی ایجاد کنیم و باید به طور جهانی غیرقابل تحمل باشد. آیا چیزی وجود دارد که می تواند باشد به طور جهانی به عنوان بدون قید و شرط غیرقابل توجیه واجد شرایط هستند؟ سوال این است که بررسی کنیم که آیا این معیارها وجود دارد یا خیر به ما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تشخیص غیرقابل تحمل جهانی باشیم از هر یک از اخلاق متنی خود دست برداریم. ممکن است ماهیت الزام آور «نه» را در اخلاق قرار دهید؟ برای پرداختن به این سوال، این مقاله را به سه قسمت تقسیم کردم قطعات. در ابتدا تجزیه و تحلیل خواهم کرد که به چه معنا می تواند باشد "از نظر اخلاقی غیرقابل تحمل" را به روشی جهانی درک کنید، یعنی، فراتر از تفاوت های بین راه های مختلف آن را از نظر فرهنگی درک کنند. در لحظه دوم متوقف خواهم شد یک مفهوم خاص از غیرقابل تحمل را تحلیل کنید: مفهوم لیبرال روشن فکر معیار انتخاب آن اساساً به دلایل نزدیکی فرهنگی است. من مفهوم را تجزیه و تحلیل خواهم کرد لیبرال از غیرقابل تحمل و از حدود تحمل از بحث بین لیبرالیسم سیاسی جان رالز و لیبرالیسم درک ویل کیملیکا، هر دو نماینده شفاف لیبرالیسم معاصر این به ما این امکان را می دهد که محدودیت های آن را مشخص کنیم مفهوم لیبرالی غیرقابل تحمل برای، در لحظه سوم، ثبت نام را تغییر دهید و سعی کنید - از فلسفه مایکل والزر - مسئله جهان شمول در اخلاق را درک کنید و به بررسی آن بپردازید. امکان اخلاقیات درون متنی از حداقل های آگاه آپوریاها و محدودیت های آن این به نوبه خود ما را به نیاز باز می کند برای ساختن جهانشمول گرایی اخلاقی و مینیمالیسم اخلاقی از گفت‌وگوی بین‌فرهنگی که امکان پی‌ریزی پایه‌های مشترک را فراهم می‌کند یک فرهنگ سیاسی مشترک


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Una manera de plantear el problema de lo universal en ética es por la vía negativa. Es decir, en lugar de preguntarnos por la existencia o no de valores universales vamos a preguntarnos por la posibilidad o no de establecer criterios inter-contextuales que nos permitan generar consensos razonables en torno a lo que es y debe ser universalmente intolerable. ¿Existe algo que se pueda calificar de manera universal como incondicionalmente injustificable? La cuestión es entonces indagar si existen o no criterios que nos permitan identificar lo universalmente intolerable sin tener que renunciar a nada de nuestras éticas contextuales. ¿Es posible fundamentar el carácter vinculante del “No” en ética? Para abordar esta pregunta he dividido este ensayo en tres partes. En un primer momento analizaré en qué sentido se puede entender “lo éticamente intolerable” de manera universal, es decir, más allá de las diferencias que hay entre las diversas maneras de concebirlo culturalmente. En un segundo momento me detendré a analizar una concepción particular de lo intolerable: la concepción liberal ilustrada. El criterio de haberla escogida es fundamentalmente por razones de proximidad cultural. Analizaré la concepción liberal de lo intolerable y de los límites de la tolerancia a partir del debate entre el liberalismo político de John Rawls y el liberalismo comprensivo de Will Kymlicka, ambos lúcidos representantes del liberalismo contemporáneo. Ello nos permitirá precisar los límites de la concepción liberal de lo intolerable para, en un tercer momento, cambiar de registro e intentar entender —desde la filosofía de Michael Walzer— el problema de lo universal en ética, indagando la posibilidad de una ética inter-contextual de mínimos conciente de sus aporías y limitaciones. Esto a su vez nos abrirá a la necesidad de contruir el universalismo ético y el mininalismo moral desde un diálogo intercultural que permita sentar las bases comunes de una cultura política compartida.



فهرست مطالب

Introducción ................................................................................................7
1. El “No” radical como “Lo universalmente intolerable” ..............................9
2. Lo intolerable desde la concepción liberal..............................................13
2.1 Tolerancia y autonomía: ¿dos caras de la misma moneda?............15
2.2 Tolerancia sin autonomía, una difícil coexistencia ..........................18
3. Hacia un universalismo inter-contextual dialógico ..................................24
Bibliografía................................................................................................29




نظرات کاربران