ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Impossible to ignore creating memorable content to influence decisions

دانلود کتاب نادیده گرفتن ایجاد محتوای به یادماندنی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات غیرممکن است

Impossible to ignore creating memorable content to influence decisions

مشخصات کتاب

Impossible to ignore creating memorable content to influence decisions

ویرایش: 1 edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781259584145, 1259584135 
ناشر: McGraw-Hill Education 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نادیده گرفتن ایجاد محتوای به یادماندنی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات غیرممکن است: ارائه های تجاری، روانشناسی شناختی، شناخت، تکنیک ارائه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Impossible to ignore creating memorable content to influence decisions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نادیده گرفتن ایجاد محتوای به یادماندنی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات غیرممکن است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نادیده گرفتن ایجاد محتوای به یادماندنی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات غیرممکن است



رویکردی پیشگامانه برای ایجاد پیام‌های به یاد ماندنی که پردازش آن‌ها آسان، فراموش کردنشان سخت و نادیده‌گرفتن آن‌ها غیرممکن است—با استفاده از جدیدترین‌های علم مغز

مخاطبان تا 90 پیام را فراموش می‌کنند. درصد از آنچه شما ارتباط برقرار می کنید اما مردم بر اساس آنچه به یاد دارند تصمیم می گیرند و عمل می کنند، بنابراین یک رویکرد عمل گرایانه برای ارتباط دهنده موثر این است که در مورد 10 درصدی که مخاطبان حفظ می کنند، عمدی باشد. در غیر این صورت، یادآوری محتوا تصادفی و ناسازگار است.

بسیاری از کارشناسان تکنیک هایی را در مورد چگونگی بهبود حافظه خود ارائه کرده اند، اما نه اینکه چگونه بر حافظه دیگران تأثیر بگذاریم. با تکیه بر آخرین تحقیقات در علوم اعصاب و روانشناسی شناختی، نادیده گرفتن غیرممکن یک راهنمای عملی گام به گام است که به شما نشان می دهد چگونه با ایجاد محتوایی که توجه را به خود جلب می کند، یادآوری را تیزتر می کند و تصمیم گیری را هدایت می کند، 10 درصدی را که مخاطبان شما از آن بیزارند، کنترل کنید. -ساخت به سمت یک اقدام دلخواه.

کارمن سایمون، دکترا،...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A groundbreaking approach to creating memorable messages that are easy to process, hard to forget, and impossible to ignore—using the latest in brain science

Audiences forget up to 90 percent of what you communicate. But people make decisions and act based on what they remember, so a pragmatic approach for the effective communicator is to be deliberate about the 10 percent that audiences do retain. Otherwise, content recall is random and inconsistent.

Many experts have offered techniques on how to improve your own memory, but not how to influence other people's memory. Drawing on the latest research in neuroscience and cognitive psychology, Impossible to Ignore is a practical step-by-step guide that will show you how to control the 10 percent that your audiences doremember by creating content that attracts attention, sharpens recall, and guides decision-making toward a desired action.

Carmen Simon, PhD, is the...



فهرست مطالب

CHAPTER 1: MEMORY IS A MEANS TO AN END Why memory matters in decision-making CHAPTER 2: A BUSINESS APPROACH TO MEMORY Three steps to influence memory and decisions CHAPTER 3: CONTROL WHAT YOUR AUDIENCE REMEMBERS Practical ways to avoid the hazards of random memory CHAPTER 4: MADE YOU LOOK How cues pave the way to action CHAPTER 5: THE PARADOX OF SURPRISE The price we pay for extra attention, time, and engagement CHAPTER 6: SWEET ANTICIPATION How to build excitement for what happens next CHAPTER 7: WHAT MAKES A MESSAGE REPEATABLE? Techniques to convince others to share your words CHAPTER 8: BECOME MEMORABLE WITH DISTINCTION How to stay on people's minds long enough to spark action CHAPTER 9: MEMORABLE STORYTELLING The science of retrieving memories CHAPTER 10: HOW MUCH CONTENT IS TOO MUCH? How to handle content sacrifice CHAPTER 11: HOW DOES THE BRAIN DECIDE? The neurobiology and neuroeconomics of choice8 CHAPTER 12: THE RIGHT TO BE FORGOTTEN AND THE INTENT TO BE REMEMBERED How to balance accidental and purposeful forgetting




نظرات کاربران