ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Product Analytics: Applied Data Science Techniques for Actionable Consumer Insights

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل محصول: تکنیک های کاربردی دانش داده برای بینش قابل قبول مصرف کننده

Product Analytics: Applied Data Science Techniques for Actionable Consumer Insights

مشخصات کتاب

Product Analytics: Applied Data Science Techniques for Actionable Consumer Insights

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Addison-Wesley Data & Analytics Series 
ISBN (شابک) : 0135258529, 9780135258521 
ناشر: Addison-Wesley Professional 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Product Analytics: Applied Data Science Techniques for Actionable Consumer Insights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل محصول: تکنیک های کاربردی دانش داده برای بینش قابل قبول مصرف کننده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل محصول: تکنیک های کاربردی دانش داده برای بینش قابل قبول مصرف کننده

از تجزیه و تحلیل محصول برای درک رفتار مصرف کننده و تغییر آن در مقیاس استفاده کنید تجزیه و تحلیل محصول یک راهنمای کامل و عملی برای ایجاد بینش تجاری عملی از داده های مشتری است. Joanne Rodrigues، دانشمند داده با تجربه و مدیر شرکت، تکنیک های آماری عملی را برای تعیین اینکه چرا اتفاق می افتد و چگونه می توان کاری که مردم در مقیاس انجام می دهند را تغییر داد، معرفی می کند. او اینها را با تکنیک‌های قوی علوم اجتماعی برای ایجاد نظریه‌های بهتر، طراحی معیارهای بهتر، و ایجاد تغییر رفتار سریع‌تر و پایدار تکمیل می‌کند. رودریگز که برای کارآفرینان، مدیران محصول/ بازاریابان، و دیگر شاغلان کسب‌وکار می‌نویسد، از طریق مثال‌های بصری از محیط‌های وب و آفلاین آموزش می‌دهد. با اجتناب از توضیحات سنگین ریاضی، او شما را گام به گام از طریق انتخاب تکنیک ها و الگوریتم های مناسب برای هر برنامه، اجرای تجزیه و تحلیل در R و دریافت پاسخ هایی که می توانید به آن اعتماد کنید، راهنمایی می کند.
  • توسعه معیارهای اصلی و KPIهای موثر برای تجزیه و تحلیل کاربر در هر محصول وب
  • به راستی استنتاج آماری و تفاوت بین همبستگی و علیت را درک کنید
  • A/ تست های B
  • ساخت مدل های پیش بینی بصری برای ثبت رفتار کاربر در محصولات
  • از طرح های مدرن، شبه تجربی و تطبیق آماری برای حذف اثرات علی از داده های مشاهده ای استفاده کنید
  • پاسخگویی را از طریق مدل‌سازی ارتقا و سایر روش‌های هدف‌یابی پیچیده بهبود دهید
  • هزینه‌های کسب‌وکار پروژه/تغییر جمعیت زیر گروه از طریق پیش‌بینی جمعیتی پیشرفته
هر محصول یا خدمات شما، این راهنما می‌تواند به شما در ایجاد دقت کمک کند. - کمپین های بازاریابی هدفمند، رضایت و تعامل مصرف کننده را بهبود می بخشد و درآمد و سود را افزایش می دهد. کتاب خود را برای دسترسی راحت به بارگیری‌ها، به‌روزرسانی‌ها و/یا اصلاحات به محض دردسترس شدن، ثبت کنید. برای جزئیات به داخل کتاب مراجعه کنید.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Use Product Analytics to Understand Consumer Behavior and Change It at Scale Product Analytics is a complete, hands-on guide to generating actionable business insights from customer data. Experienced data scientist and enterprise manager Joanne Rodrigues introduces practical statistical techniques for determining why things happen and how to change what people do at scale. She complements these with powerful social science techniques for creating better theories, designing better metrics, and driving more rapid and sustained behavior change. Writing for entrepreneurs, product managers/marketers, and other business practitioners, Rodrigues teaches through intuitive examples from both web and offline environments. Avoiding math-heavy explanations, she guides you step by step through choosing the right techniques and algorithms for each application, running analyses in R, and getting answers you can trust.
  • Develop core metrics and effective KPIs for user analytics in any web product
  • Truly understand statistical inference, and the differences between correlation and causation
  • Conduct more effective A/B tests
  • Build intuitive predictive models to capture user behavior in products
  • Use modern, quasi-experimental designs and statistical matching to tease out causal effects from observational data
  • Improve response through uplift modeling and other sophisticated targeting methods
  • Project business costs/subgroup population changes via advanced demographic projection
Whatever your product or service, this guide can help you create precision-targeted marketing campaigns, improve consumer satisfaction and engagement, and grow revenue and profits. Register your book for convenient access to downloads, updates, and/or corrections as they become available. See inside book for details.




نظرات کاربران