ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 系统架构: 复杂系统的产品设计与开发

دانلود کتاب 系统架构: 复杂系统的产品设计与开发

系统架构: 复杂系统的产品设计与开发

مشخصات کتاب

系统架构: 复杂系统的产品设计与开发

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: 架构师书库 
ISBN (شابک) : 7111551435, 9787111551430 
ناشر: 机械工业出版社 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 497 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 103 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب 系统架构: 复杂系统的产品设计与开发 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 系统架构: 复杂系统的产品设计与开发 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 系统架构: 复杂系统的产品设计与开发

این کتاب توسط 3 چهره برجسته در زمینه معماری سیستم نوشته شده است که توسط نورمن آر آگوستین، کارشناس ارشد این حوزه توصیه شده است و آمازون دارای یک ارزیابی کامل پنج ستاره است.\r\nاین کتاب به چهار بخش تقسیم شده است.\r\nبخش اول (فصل 1-3) بر استخراج معماری سیستم تمرکز دارد. فصل 1 از چند مثال برای نشان دادن مفهوم معماری استفاده می کند، به یک معماری خوب اشاره می کند و یک نمای کلی از کتاب ارائه می دهد؛ فصل 2 ایده های لازم برای تجزیه و تحلیل سیستم را فهرست می کند؛ فصل 3 حالت تفکر مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل معماری سیستم را ارائه می دهد.\r\nبخش دوم (فصل 4-8) بر تحلیل معماری متمرکز است. فصل 4 شکل سیستم را مورد بحث قرار می دهد؛ فصل 5 عملکرد سیستم را مورد بحث قرار می دهد؛ فصل 6 نگاشت بین فرم و عملکرد را توضیح می دهد و تعریف معماری سیستم را ارائه می دهد؛ فصل 7 نحوه یادگیری از عملکرد مستقل از راه حل را مورد بررسی قرار می دهد. سیستم ها از عبارات مشتق شده اند؛ فصل 8 نشان می دهد که چگونه می توان این مفاهیم را در یک چارچوب گرد هم آورد.\r\nبخش سوم (فصل 9-13) نحوه تعریف معماری برای سیستم های پیچیده را توضیح می دهد. فصل 9 به تشریح مسئولیت های معمار از نظر وظایف و موارد قابل تحویل می پردازد؛ فصل 10 به بررسی چگونگی استفاده از رابط های سازمانی به عنوان فرصتی برای کاهش ابهام در معماری می پردازد؛ نیازهای ذینفعان را جذب کرده و آنها را به اهداف سیستم تبدیل می کند؛ فصل 12 روش هایی را پیشنهاد می کند. که می‌تواند به معماران کمک کند تا مفاهیم را خلاقانه‌تر تصور کنند و انتخاب کنند؛ فصل 13 راه‌هایی را برای مدیریت پیچیدگی هنگام توسعه سیستم‌ها شرح می‌دهد.\r\nبخش چهارم (فصل 14-16) پتانسیل روش ها و ابزارهای محاسباتی مختلف را برای کمک به معماران در تصمیم گیری بررسی می کند. فصل 14 فرآیند معماری سیستم را به عنوان یک فرآیند تصمیم گیری توضیح می دهد؛ فصل 15 چگونگی ترکیب اطلاعات در فضای مبادله معماری را توضیح می دهد؛ فصل 16 نشان می دهد که چگونه تصمیمات معماری را در مجموعه ای از مدل ها رمزگذاری کنیم تا رایانه ها بتوانند تجارت کنند. فضای خاموش به طور خودکار از این مدل تولید و بررسی می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

本书由系统架构领域3位领军人物亲笔撰写,该领域资深专家Norman R. Augustine作序推荐,Amazon全五星评价。 全书共分四部分。 第一部分(第1~3章)的重点是引出系统架构。第1章通过一些范例来展示架构理念,指出良好的架构,并给出本书的概要;第2章列出进行系统分析必备的思路;第3章给出分析系统架构所用的思维模式。 第二部分(第4~8章)着重对架构进行分析。第4章讨论系统的形式;第5章讨论系统的功能;第6章讲解形式与功能之间的映射,并以此给出系统架构的定义;第7章研究如何从独立于解决方案的功能陈述中衍生出系统;第8章演示怎样把这些概念汇聚成一套架构。 第三部分(第9~13章)讲解如何为复杂的系统定义架构。第9章从任务和可交付成果这两方面来概述架构师的职责;第10章探讨如何把组织机构方面的接口当成在架构中减少歧义的契机;第11章讲述如何用系统化的方式来捕获利益相关者的需求,并把它们转换成系统目标;第12章提出一些能够帮助架构师更有创意地构思并选择概念的手段;第13章讲述在开发系统时管理复杂度的一些办法。 第四部分(第14~16章)探寻帮助架构师做决策的各种计算方法及工具所具备的潜力。第14章把系统架构的过程当成一种决策制定的过程来进行讲解;第15章讲解如何对架构权衡空间中的信息进行综合;第16章演示怎样把架构决策编码成一套模型,使计算机可以根据该模型自动生成权衡空间并对其进行探索。





نظرات کاربران