ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 景德传灯录

دانلود کتاب 景德传灯录

景德传灯录

مشخصات کتاب

景德传灯录

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 7806942475, 9787806942475 
ناشر: 广陵书社 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : ZIP (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 309 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب 景德传灯录 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 景德传灯录 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 景德传灯录

با عرض پوزش، چون هیچ نشانکی برای این مجموعه کتاب وجود ندارد، ممکن است خواندن آن برای همه سخت تر باشد\r\n\r\nبرای نحوه ایجاد نشانک، لطفاً با yjyouaremysunshine@163.com تماس بگیرید\r\nکاملا رایگان\r\n\r\nمقدمه ای بر محتوای اصلی «بیوگرافی جینگده سوابق فانوس (10 جلد در مجموعه)»: این کتاب توسط شی دائویوان در سلسله سونگ نوشته شده و در دوره جینگده سونگ ژنزونگ با مجموع 30 جلد کامل شده است. این یکی از کتاب های تاریخ ذن بودیسم در کشور من است. \"زندگی نامه Jingde از سوابق فانوس (مجموعه ای از 10 جلد)\" به طور سیستماتیک فرصت جانشینی استاد-شاگرد ذن، از هفت بودا گذشته تا اجداد همه سلسله ها، در مجموع 1701 نفر را توصیف می کند. 951 نفر با نقل قول. چراغ می تواند روشنایی کند و اجداد آن را به دیگران آموختند و به دیگران منتقل کردند، مانند عبور از چراغ، بنابراین نام آن را «جینگده شرح حال فانوس (مجموعه 10 جلدی)» گذاشتند. \"زندگی نامه Jingde از سوابق فانوس (مجموعه ای از 10 جلد)\" ماده اولیه برای مطالعه تاریخ ذن بودیسم در کشور من است. پیشگفتاری توسط یانگ یی در ابتدای جلد آمده است. جلد 1 و جلد 2 انتقال دارما توسط هفت بودای گذشته و اولین پدرسالار ماهاکاسیاپا به بیست و هفتمین پدرسالار پراجنا را شرح می دهند. مجلدات دیگر نیز انتقال دارما و نظام حقوقی که به آن تعلق دارد را معرفی می کند. در جلد بیست و نهم با عنوان «اشعار مدح» و در مجموع شامل هفده قصیده از جمله بای جویی است. جلد 30 با عنوان «آوازهای ضرب المثل در ذهن» است که در مجموع شامل 23 نوع پند و اندرز مراقبه و آهنگ موعظه است. پس از انتشار \"زندگی نامه Jingde از سوابق فانوس (10 جلد در مجموعه)\"، این کتاب تأثیرات گسترده ای در داخل و خارج بودیسم داشته است. اطلاعات ارزشمندی برای مطالعه تاریخ تفکر ذن ارائه می دهد و همچنین الگویی برای ارجاع در نوشتن درباره تاریخ اندیشه دانشگاهی در آینده ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

不好意思,因为这套书没有书签,大家看得可能会辛苦些 书签制作方法请找 yjyouaremysunshine@163.com 完全免费 《景德传灯录(套装共10册)》主要内容简介:宋代释道元撰,成书于宋真宗景德年间,共三十卷。为我国禅宗史书之一。《景德传灯录(套装共10册)》系统地述禅宗师徒相承机缘,从过去七佛起到历代诸祖,共1701人。附语录的951人。灯能照明,祖祖相授,以法传人,譬如传灯,故取名《景德传灯录(套装共10册)》。《景德传灯录(套装共10册)》系研究我国禅宗史之根本资料。卷首有杨亿所撰之序。卷一、卷二述过去七佛与第一祖摩诃迦叶至第二十七祖般若多罗之传法情形。其他各卷也都是介绍各传法情形及所属法系。在卷二十九题为‘赞颂偈诗’,共收录白居易等十七人之偈颂。卷三十题为‘铭记箴歌’,共收录二十三种坐禅箴、证道歌。《景德传灯录(套装共10册)》问世后在佛教内外产生了广泛的影响。为禅宗思想史的研究提供了有价值的资料,也为以后有关学术思想史的撰述提供了可借鉴的样式。





نظرات کاربران