ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 夏日终年: 我的初三日记

دانلود کتاب 夏日终年: 我的初三日记

夏日终年: 我的初三日记

مشخصات کتاب

夏日终年: 我的初三日记

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 753074254X, 9787530742549 
ناشر: 新蕾出版社 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 288 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 52 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب 夏日终年: 我的初三日记 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 夏日终年: 我的初三日记 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 夏日终年: 我的初三日记

نشانک بارگیری شد،\r\nبرای نحوه ایجاد نشانک، لطفاً با yjyouaremysunshine@163.com تماس بگیرید\r\nکاملا رایگان\r\n\r\nدر ابتدا نوشتن این کلمات به خاطر تنهایی بود.\r\nبنابراین این راه را برای آرامش خودم انتخاب کردم، از آن جزئیات و پاراگراف های تند و غم انگیز دوری کردم، از احساسات غم انگیز و چشم های کسل کننده ای که مدت هاست ساکن شده بودند اجتناب کردم. هر وقت امتحان میدم احساس می کنم دارم از جنگلی بدون حاشیه می گذرم اون گیاهانی که نمی تونم اسمشون رو ببرم دست و پام درد می کنه اما نمی تونم متوقف بشم.\r\nمن فقط به جلو ادامه می دهم. در روزهای تاریک سوم راهنمایی دعا می کردم که به اصطلاح نور مرا بزند و از آن به بعد دنیا عوض شده است. تنهایی در آن زمان نبود دوستی یا نداشتن گاه و بی گاه کاری برای انجام دادن نبود، بلکه همان طور که بچه آنی می‌گفت، سردرگمی و وحشتی بود که ضعیف‌تر از نظر ذهنی در مواجهه با قوی‌تر نشان می‌داد.\r\nهر وقت احساس تنهایی می کنم سرم را فرو می کنم تا بنویسم و ​​آرام به صدای رشدمان گوش دهم. صدا مثل باد بود که کاج بلند بلند را می وزید، تلق، تلق.\r\nدر آن لحظه تمام تنهایی سایه ها را به دنیا آورد و پر از گل های کرکی بود. خیلی زیبا نیست، اما گواه این است که ما سه سال است که همدیگر را دوست داریم.\r\nزندگی مانند رودخانه ای آرام و زلال است، با عشق و اندیشه های بی اهمیت، آرام در جریان است و هرگز باز نمی گردد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

书签已装载, 书签制作方法请找 yjyouaremysunshine@163.com 完全免费 起初,记下这些文字,是因为寂寞。 于是选择了这样的方式安慰自己,回避那些尖锐的令人难过的细节和段落,回避那些沉淀在漫长岁月里的颓伤的情绪和木然的眼神。每一次的考试,我都感觉像是在穿越一座没有边缘的森林,那些我叫不上名字的植物,伤害着我的手脚,但我停不下来。 我只有一直一直地向前走着。在初三那些暗淡的日子里,祈求着能被所谓的光芒击中,从此世界变成另一种模样。那时候的寂寞,并不是友谊的缺失,或是偶尔的无事可做,而是像安妮宝贝所说的,是精神强度较弱者面对较强者对流露出的困惑和恐慌。 每当寂寞的时候,我就埋下头来写字,静静地听我们成长的声音。那声音,好像风吹动高大的落叶松,哗啦啦,哗啦啦。 那一瞬间,所有寂寞生出影子,都开满了毛茸茸的花朵。并不特别美丽,却是我们三年来相亲相爱地走过的凭证。 生命像一条平静清澈的河流,带着琐碎的爱和思想,缓缓流过,一去不返。



فهرست مطالب

封面
书名
版权
目录
黄昏的窗前,一朵野菊花开了
秋凉时分遇见你
太阳,是放丢的一只风筝
一个人的玻璃屋
某年,某月,这些,那些
一场雪,又一场雪
手绢上的花田
一棵微笑的橘子树
谁是我忧伤的颜色
如何想念,如何遗忘
尾声  就这样长大
后记  还是会寂寞
附录1  同学录
附录2  安然去新加坡前我们写给对方的信
附录3  张牧笛写作事记




نظرات کاربران