ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Corrupción e inequidad en los servicios públicos en el Perú

دانلود کتاب فساد و نابرابری در خدمات عمومی در پرو

Corrupción e inequidad en los servicios públicos en el Perú

مشخصات کتاب

Corrupción e inequidad en los servicios públicos en el Perú

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: (Documento de trabajo ; 87 
ISBN (شابک) : 9789972571794 
ناشر: Universidad del Pacífico (UP) - CIUP 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 80 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فساد و نابرابری در خدمات عمومی در پرو: 1. خدمات عمومی - فساد - پرو 2. فساد سیاسی - پرو - جنبه های اقتصادی I. Montero Ricardo II. دانشگاه اقیانوس آرام (لیما)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Corrupción e inequidad en los servicios públicos en el Perú به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فساد و نابرابری در خدمات عمومی در پرو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فساد و نابرابری در خدمات عمومی در پرو

پرو در تاریخ معاصر خود رونق اقتصادی بی سابقه ای را تجربه می کند و میانگین نرخ رشد سالانه بالاتری دارد. 6 درصد برای بیش از یک دهه. در این زمینه مشکلاتی که شهروندان بیش از همه نگران نابرابری و فقر مداوم هستند، فساد در کشور و ناامنی شهروندان این مطالعه بوده است تمرکز بر کاوش رابطه بین دو موضوع اول با استفاده از خدمات عمومی 1 به عنوان محور مرکزی تحلیل نهادهای عمومی مانند پلیس و قوه قضائیه نشان می دهد، در نرخ های همزمان و نگران کننده بالای پرداخت رشوه و همچنین الف نسبت کم کاربرانی که مراحل خود را با موفقیت انجام می دهند. این تحقیق همچنین شواهد آماری قابل توجهی پیدا می کند بین دو تا سه نوع مجازاتی که فقرا در پرو با آن روبرو هستند. که در در وهله اول، به جز در مورد مراکز آموزشی دولتی، فقرا کمتر به سایر خدمات عمومی دسترسی دارند، مانند پلیس، قوه قضائیه و خدمات زیربنایی. که در از نظر کمی، افزایش 100 درصدی در هزینه سرانه، احتمال دسترسی به یکی از خدمات را 2.9 درصد افزایش می دهد. خدمات عمومی، که نشان دهنده کشش متوسط ​​0.48 است. دوم، فقرا تمایل دارند نسبت بیشتری را خرج کنند درآمد آنها از رشوه های درخواست شده توسط مقامات دولتی در خدماتی به اندازه امنیت (پلیس) و خدمات برای آنها مهم است خدمات، علاوه بر خدمات ارائه شده توسط دولت های منطقه ای و وزارتخانه ها در واقع، در مقیاس جهانی، به ازای هر 100 درصد افزایش در هزینه های خانواده، نسبت اختصاص یافته به پرداخت رشوه 0.3 کاهش می یابد واحد درصد (لازم به ذکر است که به طور متوسط ​​5.11 درصد تخصیص یافته است از درآمد گرفته تا رشوه).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

El Perú está viviendo una bonanza económica sin precedentes en su historia contemporánea, con tasas de crecimiento promedio anual superiores al 6% durante más de una década. En este contexto, los problemas que más preocupan a la ciudadanía son la persistente desigualdad y pobreza, la corrupción en el Estado y la inseguridad ciudadana. Este estudio se ha concentrado en explorar la relación entre los dos primeros temas, empleando el uso de servicios públicos1 como eje central del análisis. Instituciones públicas como la Policía y el Poder Judicial muestran, en simultáneo, tasas preocupantemente altas de pago de coimas, así como una baja proporción de usuarios que terminan exitosamente sus trámites. La investigación encuentra, además, evidencia estadísticamente significativa de entre dos y tres tipos de castigos que enfrentan los pobres en el Perú. En primer lugar, salvo el caso de los centros educativos estatales, los pobres tienen menor probabilidad de acceso a todos los demás servicios públicos, tales como la policía, el Poder Judicial y los servicios de infraestructura. En términos cuantitativos, un aumento en 100% en el gasto per cápita incrementa en 2,9 puntos porcentuales la probabilidad de acceder a alguno de los servicios públicos, lo que implica una elasticidad promedio de 0,48. En segundo término, los pobres tienden a gastar una proporción mayor de sus ingresos por concepto de coimas exigidas por los funcionarios públicos en servicios tan importantes para ellos como seguridad (policía) y servicios de salud, además de aquellos provistos por los gobiernos regionales y los ministerios. En efecto, a escala global, por cada 100% de incremento en el gasto familiar, la proporción destinada al pago de coimas se reduce en 0,3 puntos porcentuales (cabe señalar que, en promedio, se destina un 5,11% de ingresos a coimas).



فهرست مطالب

Resumen ejecutivo.............................................................................................7
1. Introducción...............................................................................................11
2. Revisión bibliográfica ............................................................................. 15
3. Marco teórico .......................................................................................... 21
4. Metodología y bases de datos empleadas........................................ 23
5. Acceso, corrupción y burocracia en los servicios públicos
en el Perú ................................................................................................... 29
6. Análisis estadístico.................................................................................. 37
7. Conclusiones............................................................................................. 49
8. Referencias................................................................................................ 57
Anexos................................................................................................................ 61




نظرات کاربران