ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vesper Flights

دانلود کتاب Vesper Flights

مشخصات کتاب

Vesper Flights

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780802146694, 0802146694 
ناشر: Grove Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Vesper Flights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Vesper Flights نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Vesper Flights

از پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز، کتاب H برای هاوک و برنده جایزه ساموئل جانسون برای ادبیات غیرداستانی، مجموعه‌ای متعالی از مقاله‌ها درباره جهان طبیعی است. حیوانات وجود ندارند تا چیزهایی را به ما بیاموزند، اما این همان کاری است که آنها همیشه انجام داده‌اند، و بیشتر چیزهایی که به ما می‌آموزند همان چیزی است که فکر می‌کنیم در مورد خودمان می‌دانیم. اولین فیلم پرفروش هلن مک‌دونالد H is for Hawk، داستان حیرت‌انگیز رابطه او با گوشوک میبل را مورد تحسین منتقدان جهانی قرار داد و مک‌دونالد را یکی از مهم‌ترین و فهیم‌ترین نویسندگان طبیعت قرن حاضر معرفی کرد. H is for Hawk برنده جایزه ساموئل جانسون برای ادبیات غیرداستانی و جایزه کتاب کاستا شد و فینالیست جایزه حلقه ملی منتقدان کتاب و جایزه غیرداستانی کرکوس شد و مکدونالد شاعر و شاهین‌دان را به عنوان مقاله‌نویس برجسته طبیعت معرفی کرد. ستون منظم در مجله نیویورک تایمز. در Vesper Flights هلن مک‌دونالد مجموعه‌ای از بهترین مقاله‌های دوست‌داشتنی‌اش را به همراه قطعات جدید درباره موضوعاتی از نوستالژی برای یک حومه در حال محو شدن گرفته تا مصیبت‌های شترمرغ‌های پرورشی تا شام خصوصی‌اش در حالی که تلاش می‌کند به خواب رود گرد هم می‌آورد. هلن با تعمق در مفاهیم اسارت و آزادی، مهاجرت و پرواز، ما را به صمیمی ترین تجربیات خود دعوت می کند: مشاهده مهاجرت گسترده پرندگان آوازخوان از بالای ساختمان امپایر استیت، تماشای ده ها هزار جرثقیل در مجارستان، جستجوی آخرین گل های طلایی در جنگل های صنوبر سافولک. او با وضوحی دلخراش درباره گراز وحشی، سوئیفت، شکار قارچ، میگرن، عجیب بودن لانه پرندگان، و راهنمایی و راحتی غیرمنتظره ای که هنگام تماشای حیات وحش می یابیم، می نویسد. توسط یکی از مهم‌ترین و فهیم‌ترین نویسندگان طبیعت قرن حاضر، Vesper Flights کتابی گیرا و بنیادی در مورد مشاهده، شیفتگی، زمان، حافظه، عشق و از دست دادن و چگونگی درک ما از جهان اطراف است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران