ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Análisis de programas, procesos y resultados educativos en el Perú. Contribuciones empíricas para el debate

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل برنامه های آموزشی، فرآیندها و نتایج در پرو. کمک های تجربی به بحث

Análisis de programas, procesos y resultados educativos en el Perú. Contribuciones empíricas para el debate

مشخصات کتاب

Análisis de programas, procesos y resultados educativos en el Perú. Contribuciones empíricas para el debate

دسته بندی: تعلیم و تربیت
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789972615467 
ناشر: Grupo de Análisis para el Desarrollo (GRADE) 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 403 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجزیه و تحلیل برنامه های آموزشی، فرآیندها و نتایج در پرو. کمک های تجربی به بحث: پرو، آموزش پرو، آموزش در پرو



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Análisis de programas, procesos y resultados educativos en el Perú. Contribuciones empíricas para el debate به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل برنامه های آموزشی، فرآیندها و نتایج در پرو. کمک های تجربی به بحث نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل برنامه های آموزشی، فرآیندها و نتایج در پرو. کمک های تجربی به بحث

عوامل مرتبط با عملکرد مدرسه و پیامدهای آنها برای سیاست آموزشی در پرو لیلیانا میراندا حضور و ترک تحصیل در مدارس متوسطه روستایی در پرو لورن آلکازار آموزش عالی در پرو: روند تقاضا و عرضه خوان خوزه دیاز تربیت معلمان آینده: مشاهده کلاس های درس موسسات عالی آموزشی دولتی پاتریشیا ایمز و فرانچسکا اوچلی \"اینجا باید به شما احترام گذاشت\" زنان، بین مهره و فلز. نگاهی از دانشجویان دانشکده های مهندسی دانشگاه Pontificia Universidad Católica del Perú آلیزون رودریگز ناویا به نام او مطالعه کرده ایم. روند مطالعات دانشگاهی جوانان بومی آمازون در UNMSM، 1999-2006 ادواردو روئیز اورپکه تشخیص ارگانیسم های میانی سیستم آموزشی پرو: مطالعه موردی واحدهای مدیریت آموزشی محلی - UGEL نستور والدیویا و هوگو دیاز مدیریت مدرسه در چارچوب اتونومی: نگاهی روزانه به پنج موسسه آموزشی دولتی در لیما ژیزل کوگلیوان و ونسا روجاس جدی بازی کن تجاوز، تحقیر و خشونت در دبستان جاریس موجیکا ایجاد برابری و دموکراسی در مدرسه: ارزیابی دو مدل مداخله آموزشی در لیما و کوسکو پاتریشیا ایمز


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Factores asociados al rendimiento escolar y sus implicancias para la política educativa del Perú Liliana Miranda Asistencia y deserción en escuelas secundarias rurales del Perú Lorena Alcázar Educación superior en el Perú: tendencias de la demanda y la oferta Juan José Díaz Formando futuros maestros: observando las aulas de institutos superiores pedagógicos públicos Patricia Ames y Francesca Uccelli "Aquí hay que hacerse respetar" Mujeres, entre tuercas y metales. Una mirada desde las estudiantes de las facultades de Ingeniería de la Pontificia Universidad Católica del Perú Alizon Rodríguez Navia En su nombre hemos estudiado. El proceso de estudios universitarios de los jóvenes indígenas amazónicos en la UNMSM, 1999-2006 Eduardo Ruiz Urpeque Diagnóstico de los organismos intermedios del sistema educativo peruano: un estudio de casos de las Unidades de Gestión Educativa Local - UGEL Néstor Valdivia y Hugo Díaz La gestión escolar en el marco de la uatonomía: una mirada desde el cotidiano a cinco instituciones educativas estatales de Lima Gisele Cuglievan y Vanessa Rojas Jugar en serio. Transgresión, humillación y violencia en la escuela primaria Jaris Mujica Construyendo equidad y democracia en la escuela: evaluación de dos modelos de intervención educativa en Lima y Cusco Patricia Ames



فهرست مطالب

Presentación
Factores asociados al rendimiento escolar y sus implicancias
para la política educativa del Perú
Liliana Miranda 11
Asistencia y deserción en escuelas secundarias rurales del Perú
Lorena Alcázar 41
Educación superior en el Perú: tendencias de la demanda y la oferta
Juan José Díaz 83
Formando futuros maestros: observando las aulas de institutos
superiores pedagógicos públicos
Patricia Ames y Francesca Uccelli 131
“Aquí hay que hacerse respetar” Mujeres, entre tuercas y metales.
Una mirada desde las estudiantes de las facultades de Ingeniería
de la Pontificia Universidad Católica del Perú.
Alizon Rodríguez Navia 177
En su nombre hemos estudiado. El proceso de estudios universitarios
de los jóvenes indígenas amazónicos en la UNMSM, 1999-2006
Eduardo Ruiz Urpeque 209
Diagnóstico de los organismos intermedios del sistema educativo
peruano: un estudio de casos de las Unidades de Gestión
Educativa Local – UGEL
Néstor Valdivia y Hugo Díaz 275
La gestión escolar en el marco de la autonomía: una mirada
desde el cotidiano a cinco instituciones educativas estatales de Lima
Gisele Cuglievan y Vanessa Rojas 297
Jugar en serio. Transgresión, humillación y violencia en
la escuela primaria
Jaris Mujica 343
Construyendo equidad y democracia en la escuela: evaluación
de dos modelos de intervención educativa en Lima y Cusco
Patricia Ames 365
Sobre los autores 403




نظرات کاربران