ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados

دانلود کتاب بازاریابی از نظر کلوتر: نحوه ایجاد، برنده شدن و تسلط بر بازارها

El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados

مشخصات کتاب

El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados

ویرایش: 1a. edición. 
نویسندگان: ,   
سری: Paidós empresa 
ISBN (شابک) : 9788449324772, 8449324777 
ناشر: Paidós 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 330 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب El marketing según Kloter : Cómo crear, ganar y dominar los mercados به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی از نظر کلوتر: نحوه ایجاد، برنده شدن و تسلط بر بازارها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی از نظر کلوتر: نحوه ایجاد، برنده شدن و تسلط بر بازارها

بعد از اینکه کتاب مدیریت بازاریابی او که توسط فایننشال تایمز به عنوان یکی از پنجاه کتاب برتر تجاری تا کنون نوشته شده است، تبدیل به پرکاربردترین متن بازاریابی توسط متخصصان مدیریت شد، مشخص شد که کاتلر به ما یک کتابچه راهنما مدیون است که در آن تمام دانش او در مورد این موضوع در آن وجود دارد. سنتز شد. به گفته کاتلر، بازاریابی خلاصه ای کامل از تمام متون او است که با ارجاع به سمینارهای معتبر او چاشنی می شود. کاتلر با سبکی مستقیم و واضح، تمام حوزه‌های بازاریابی، از ارزیابی همه چیزهایی که مصرف‌کنندگان به آن نیاز دارند و می‌خواهند تا ایجاد مشتریان وفادار درازمدت، از طریق توسعه علاقه به برند را تجزیه و تحلیل می‌کند. تبدیل شدن به کار اساسی برای مدیران کسب و کار و همچنین برای دانشجویان مدیریت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A partir de que su libro Marketing Management, considerado por The Financial Times como uno de los cincuenta mejores libros de empresa jamás escritos, se convirtiera en el texto sobre marketing más utilizado por los especialistas en administración, se hizo evidente que Kotler nos debía un manual en el que se sintetizara todo su saber sobre el tema. Marketing según Kotler es un perfecto resumen de todos sus textos aderezado con referencias a sus prestigiosos seminarios. Con un estilo directo y claro, Kotler analiza todas las áreas del marketing, desde la evaluación de todo lo que necesitan y desean los consumidores hasta la creación de consumidores leales a largo plazo, pasando por el desarrollo del interés por la marca; convirtiéndose en la obra fundamental para los ejecutivos empresariales así como para los estudiantes de administración.



فهرست مطالب

DEDICATORIA
PREFACIO
PRIMERA PARTE. MARKETING ESTRATÉGICO
	1. CÓMO DESARROLLAR EMPRESAS RENTABLES A TRAVÉS DE UN MARKETING DE JERARQUÍA MUNDIAL
	2. USO DEL MARKETING PARA COMPRENDER, CREAR, COMUNICAR Y OFRECER VALOR
	3. IDENTIFICACIÓN DE LAS OPORTUNIDADES DEL MERCADO Y DESARROLLO DE OFERTAS DE VALOR PROGRAMADAS
	4. DESARROLLO DE LAS PROPUESTAS DE VALOR Y DEL INTERÉS EN LA MARCA
SEGUNDA PARTE. MARKETING TÁCTICO
	5. DESARROLLO Y UTILIZACIÓN DE LA INTELIGENCIA COMERCIAL
	6. PLANIFICACIÓN DEL MARKETING MIX
	7. ADQUISICIÓN, RETENCIÓN Y DESARROLLO DE LOS CLIENTES LEALES
	8. PLANIFICACIÓN Y DISTRIBUCIÓN DE MÁS VALOR AL CONSUMIDOR
TERCERA PARTE. MARKETING ADMINISTRATIVO
	9. PLANIFICACIÓN Y ORGANIZACIÓN DE UN MARKETING MÁS EFICAZ
	10. EVALUACIÓN Y CONTROL DEL RENDIMIENTO COMERCIAL
CUARTA PARTE. MARKETING TRANSFORMATIVO
	11. ADAPTACIÓN A LA NUEVA ERA DEL MARKETING ELECTRÓNICO
APÉNDICE
	CARACTERÍSTICAS, ESTRATEGIAS ADECUADAS Y ROLES DEL DEPARTAMENTO DE MARKETING EN LOS DIFERENTES TIPOS DE EMPRESAS INDUSTRIALES
NOTAS
CRÉDITOS




نظرات کاربران