ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe en el Perú. Estadísticas recientes, preguntas (i)resueltas y tarea pendientes

دانلود کتاب کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه در پرو. آمارهای اخیر، (من) سؤالات حل شده و وظایف معلق

Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe en el Perú. Estadísticas recientes, preguntas (i)resueltas y tarea pendientes

مشخصات کتاب

Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe en el Perú. Estadísticas recientes, preguntas (i)resueltas y tarea pendientes

دسته بندی: ابتدایی
ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789972235238 
ناشر: CARE Perú; Educa; Save the Children; Tarea; UNICEF 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 210 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه در پرو. آمارهای اخیر، (من) سؤالات حل شده و وظایف معلق: پرو، آموزش پرو، آموزش در پرو، آموزش دو زبانه، آموزش دو زبانه، آموزش بین فرهنگی، آموزش بین فرهنگی، EIB، آموزش بین فرهنگی دو زبانه، زبان های پرو، زبان های پرو، بین فرهنگی، بین فرهنگی، تنوع فرهنگی، تنوع فرهنگی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe en el Perú. Estadísticas recientes, preguntas (i)resueltas y tarea pendientes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه در پرو. آمارهای اخیر، (من) سؤالات حل شده و وظایف معلق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه در پرو. آمارهای اخیر، (من) سؤالات حل شده و وظایف معلق

پرو همچنان کشوری با نرخ بالا است فقر و نابرابری آموزشی که تاثیر می گذارد به آسیب پذیرترین بخش ها: مردم مردم بومی آند و آمازون که هستند کسانی که از بالاترین سطح محرومیت رنج می برند آموزش با کیفیت در مقایسه با جمعیت غیر بومی این را نشان می دهد مطالعه کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه: آمار اخیر، سوالات (i) وظایف حل شده و معلق، انجام شده در اکتبر 2008 توسط Enrique Vásquez, Annie چومپیتاز و سزار خارا به سفارش CARE پرو، EDUCA، Save the Children، TAREA، یونیسف، و موسسات گروه رانندگی از آموزش در مناطق روستایی این نشریه که همه را به چالش می کشد و احضار می کند برای اقدام، بر مشارکت های ارزشمند تکیه دارد لوئیس انریکه لوپز، متخصص زبان اجتماعی در Eib بومی، که در مورد یافته ها نظر می دهد از این مطالعه و ارائه توصیه هایی، با هدف دستیابی به تحولاتی که حق کودکان بومی را تضمین کند یک آموزش اجتماعی مرتبط و با ارتباط فرهنگی و زبانی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

El Perú sigue siendo un país con altos índices de pobreza y de desigualdad educativa que afecta a los sectores más vulnerables: los pueblos indígenas andinos y amazónicos, quienes son los que sufren el mayor nivel de exclusión de una educación de calidad en comparación con la población no indígena. Así lo evidencia el estudio Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe: Estadísticas recientes, preguntas (i) resueltas y tareas pendientes, realizado en octubre del 2008 por Enrique Vásquez, Annie Chumpitaz y César Jara por encargo de CARE Perú, EDUCA, Save the Children, TAREA, UNICEF, y las instituciones del Grupo Impulsor de la Educación en Áreas Rurales. Esta publicación, que interpela y convoca a todos a la acción, cuenta con los valiosos aportes de Luis Enrique López, sociolingüista especializado en Eib indígena, quien comenta los hallazgos de este estudio y propone recomendaciones, orientadas a conseguir transformaciones que aseguren el derecho de la niñez indígena a una educación socialmente relevante, y con pertinencia cultural y lingüística.



فهرست مطالب

Presentación 5
PARTE I
Democracia y cambios en la educación latinoamericana:
Lecciones para el Perú
Luis Enrique López 9
PARTE II
Niñez indígena y educación intercultural bilingüe en el Perú: Estadísticas
recientes, preguntas (i)resueltas y tareas pendientes
Enrique Vásquez Huamán, Annie Chumpitaz y César Jara 41
Resumen ejecutivo 43
Población indígena y educación intercultural bilingüe: nota introductoria 47
I. Metodología y fuentes de información utilizadas 51
II. El Perú indígena: estadísticas generales al 2007 54
III. Conociendo en detalle a quechuas, aimaras y comunidades hablantes
 de lenguas nativas 61
IV. La educación en los pueblos indígenas: 2007 80
V. Alcance de la EIB 102
VI. Propuestas 118
VII. Conclusiones 125
VIII. Bibliografía 128
PARTE III
Hacia el sinceramiento de políticas y prácticas: Para cerrar la brecha
entre retórica y realidad
Luis Enrique López 131
ANEXOS
Enrique Vásquez Huamán, Annie Chumpitaz y César Jara
Anexo 1: Glosario 177
Anexo 2: Distribución de la población según regiones y lengua materna,
 2007 179
Anexo 3: Distribución de la población por departamento, según lengua
 materna (2007) 180




نظرات کاربران