دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ابتدایی ویرایش: نویسندگان: Enrique Vásquez Huamán, Annie Chumpitaz, César Jara, Luis E López سری: ISBN (شابک) : 9789972235238 ناشر: CARE Perú; Educa; Save the Children; Tarea; UNICEF سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 210 زبان: Spanish فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه در پرو. آمارهای اخیر، (من) سؤالات حل شده و وظایف معلق: پرو، آموزش پرو، آموزش در پرو، آموزش دو زبانه، آموزش دو زبانه، آموزش بین فرهنگی، آموزش بین فرهنگی، EIB، آموزش بین فرهنگی دو زبانه، زبان های پرو، زبان های پرو، بین فرهنگی، بین فرهنگی، تنوع فرهنگی، تنوع فرهنگی
در صورت تبدیل فایل کتاب Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe en el Perú. Estadísticas recientes, preguntas (i)resueltas y tarea pendientes به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه در پرو. آمارهای اخیر، (من) سؤالات حل شده و وظایف معلق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
پرو همچنان کشوری با نرخ بالا است فقر و نابرابری آموزشی که تاثیر می گذارد به آسیب پذیرترین بخش ها: مردم مردم بومی آند و آمازون که هستند کسانی که از بالاترین سطح محرومیت رنج می برند آموزش با کیفیت در مقایسه با جمعیت غیر بومی این را نشان می دهد مطالعه کودکان بومی و آموزش بین فرهنگی دو زبانه: آمار اخیر، سوالات (i) وظایف حل شده و معلق، انجام شده در اکتبر 2008 توسط Enrique Vásquez, Annie چومپیتاز و سزار خارا به سفارش CARE پرو، EDUCA، Save the Children، TAREA، یونیسف، و موسسات گروه رانندگی از آموزش در مناطق روستایی این نشریه که همه را به چالش می کشد و احضار می کند برای اقدام، بر مشارکت های ارزشمند تکیه دارد لوئیس انریکه لوپز، متخصص زبان اجتماعی در Eib بومی، که در مورد یافته ها نظر می دهد از این مطالعه و ارائه توصیه هایی، با هدف دستیابی به تحولاتی که حق کودکان بومی را تضمین کند یک آموزش اجتماعی مرتبط و با ارتباط فرهنگی و زبانی
El Perú sigue siendo un país con altos índices de pobreza y de desigualdad educativa que afecta a los sectores más vulnerables: los pueblos indígenas andinos y amazónicos, quienes son los que sufren el mayor nivel de exclusión de una educación de calidad en comparación con la población no indígena. Así lo evidencia el estudio Niñez indígena y Educación Intercultural Bilingüe: Estadísticas recientes, preguntas (i) resueltas y tareas pendientes, realizado en octubre del 2008 por Enrique Vásquez, Annie Chumpitaz y César Jara por encargo de CARE Perú, EDUCA, Save the Children, TAREA, UNICEF, y las instituciones del Grupo Impulsor de la Educación en Áreas Rurales. Esta publicación, que interpela y convoca a todos a la acción, cuenta con los valiosos aportes de Luis Enrique López, sociolingüista especializado en Eib indígena, quien comenta los hallazgos de este estudio y propone recomendaciones, orientadas a conseguir transformaciones que aseguren el derecho de la niñez indígena a una educación socialmente relevante, y con pertinencia cultural y lingüística.
Presentación 5 PARTE I Democracia y cambios en la educación latinoamericana: Lecciones para el Perú Luis Enrique López 9 PARTE II Niñez indígena y educación intercultural bilingüe en el Perú: Estadísticas recientes, preguntas (i)resueltas y tareas pendientes Enrique Vásquez Huamán, Annie Chumpitaz y César Jara 41 Resumen ejecutivo 43 Población indígena y educación intercultural bilingüe: nota introductoria 47 I. Metodología y fuentes de información utilizadas 51 II. El Perú indígena: estadísticas generales al 2007 54 III. Conociendo en detalle a quechuas, aimaras y comunidades hablantes de lenguas nativas 61 IV. La educación en los pueblos indígenas: 2007 80 V. Alcance de la EIB 102 VI. Propuestas 118 VII. Conclusiones 125 VIII. Bibliografía 128 PARTE III Hacia el sinceramiento de políticas y prácticas: Para cerrar la brecha entre retórica y realidad Luis Enrique López 131 ANEXOS Enrique Vásquez Huamán, Annie Chumpitaz y César Jara Anexo 1: Glosario 177 Anexo 2: Distribución de la población según regiones y lengua materna, 2007 179 Anexo 3: Distribución de la población por departamento, según lengua materna (2007) 180