ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Comunicación corporativa.

دانلود کتاب ارتباطات سازمانی.

Comunicación corporativa.

مشخصات کتاب

Comunicación corporativa.

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788490646571, 8490646570 
ناشر: Editorial UOC 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 236 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Comunicación corporativa. به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات سازمانی. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات سازمانی.

همه چیز ارتباط برقرار می کند. این اصل اساسی ارتباطات، همچنین برای سازمان ها است. ارتباطات سازمانی. کلیدها و سناریوها یک کتابچه راهنمای عرضی و ضروری را تشکیل می دهند که کلیدها، عناصر مورد علاقه و جنبه های مختلفی را که ارتباطات شرکتی در شرایط فعلی شامل می شود به روز می کند و مطالعه می کند. نویسندگان این کتابچه راهنمای هر یک از زمینه‌های تخصصی فوق‌الذکر کاملاً خبره هستند و بنابراین، مناسب‌ترین صداها برای توضیح چگونگی بهینه‌سازی عملکرد ارتباطات در سازمان‌ها هستند. ارتباطات داخلی، ارتباطات بین فردی، ارتباطات بحران، ارتباطات و مسئولیت اجتماعی سازمانی یا ارتباطات آنلاین تنها بخشی از موضوعاتی است که به آن پرداخته شده است. نگاه او نیازهای سنتی و جدید را که بر ارتباطات شرکتی تأثیر می گذارد و بهترین راه حل آنها را تحلیل می کند. کتاب جامع، جاری و ضروری برای دانشجویان، پژوهشگران و معلمان، مدیران و مدیران ارتباطات و به طور کلی برای تمامی علاقمندان به این حوزه تخصصی و دانشی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Todo comunica. Este es el axioma básico de la comunicación, también para las organizaciones. Comunicación corporativa. Claves y escenarios constituye un manual transversal y necesario, que actualiza y estudia las claves, los elementos de interés y las distintas vertientes que comprende la comunicación corporativa en el contexto actual. Los autores y autoras de este manual son grandes conocedores de cada uno de los ámbitos de especialización referidos y, por lo tanto, las voces más adecuadas para explicar cómo la función de comunicación puede optimizarse en las organizaciones. Comunicación interna, comunicación interpersonal, comunicación de crisis, comunicación y responsabilidad social corporativa o comunicación online son solo algunos de los temas abordados. Su mirada analiza las tradicionales y nuevas necesidades que afectan a la comunicación corporativa y la mejor manera de resolverlas. El libro resulta comprehensivo, actual y necesario para alumnos, investigadores y profesores, gerentes y directores de comunicación y, en general, para todos los interesados en este ámbito profesional y del saber.



فهرست مطالب

Half Title
Title Page
Copyright Page
Índice
Capítulo I. Estrategias para una comunicación en cambio
Capítulo II. La comunicación interna en la empresa
Capítulo III. Estrategias de gestión de la comunicación en las relaciones interpersonales
Capítulo IV. Plan estratégico global de la empresa: marketing y comunicación
Capítulo V. La gestión de la comunicación de crisis: planificación y actuación en empresas e instituciones
Capítulo VI. El departamento de comunicación institucional: organización y competencias
Capítulo VII. Responsabilidad social corporativa: las relaciones públicas profilácticas
Capítulo VIII. La comunicación en la responsabilidad social
Capítulo IX. Marketing y comunicación en red
Capítulo X. Gabinetes de prensa a través de las redes sociales
Capítulo XI. Comunicación corporativa audiovisual y web 2.0 Youtube, Vimeo, Vine, Instagram y Pinterest, el poder de la imagen
Capítulo XII. Modelo de auditoría de comunicación, una acción estratégica para la competitividad organizacional
Capítulo XIII. Nociones básicas sobre protocolo y organización de actos: teoría y práctica
Capítulo XIV. Los marcos cognitivos en la comunicación cultural y política: el caso de los Papeles de Salamanca




نظرات کاربران