ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب História Regional E Local III: Reflexões E Práticas Nos Campos Da Teoria, Pesquisa E Do Ensino

دانلود کتاب تاریخ منطقه‌ای و محلی III: تأملات و تمرین‌ها در زمینه‌های نظریه، تحقیق و تدریس

História Regional E Local III: Reflexões E Práticas Nos Campos Da Teoria, Pesquisa E Do Ensino

مشخصات کتاب

História Regional E Local III: Reflexões E Práticas Nos Campos Da Teoria, Pesquisa E Do Ensino

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788578872915 
ناشر: EDUNEB 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 349 
زبان: Portuguese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب História Regional E Local III: Reflexões E Práticas Nos Campos Da Teoria, Pesquisa E Do Ensino به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخ منطقه‌ای و محلی III: تأملات و تمرین‌ها در زمینه‌های نظریه، تحقیق و تدریس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخ منطقه‌ای و محلی III: تأملات و تمرین‌ها در زمینه‌های نظریه، تحقیق و تدریس

تاریخ منطقه‌ای و محلی: تأملات و تمرین‌ها در زمینه‌های نظریه، تحقیق و تدریس، در این جلد سوم، نتیجه‌ی بیان جمعی از اساتید رشته‌های تحقیقاتی مطالعات منطقه‌ای: روستا و شهر و مطالعات مسیرهای آفریقا را ارائه می‌کند. -جمعیت برزیلی این پس از فارغ التحصیلی در تاریخ منطقه ای و محلی از دانشگاه دولتی باهیا (UNEB)، با هدف پیشرفت در تأملاتی که هدف آن گسترش دامنه تهاجمات نظری و روش شناختی با هدف تثبیت این زمینه تحقیقاتی است. ویژگی ها و دوسوگرایی های آن با هدف درک تفاوت‌ها و ویژگی‌های تاریخی، رویکرد به تاریخ منطقه‌ای و محلی، علی‌رغم توجهی که باید به دام‌های مفهومی ناشی از فهم‌های طبیعی‌شده درباره معنای منطقه معطوف شود، به نفع مشاهده جنبه‌های نامحسوس در بستری وسیع‌تر است. در این چشم انداز، ما علاقه مند به درک و ارزش گذاری تاریخی جوامع توزیع شده در فضاها و زمینه هایی هستیم که اغلب فراموش می شوند، بنابراین باعث می شود گروه ها، مکان ها، تجربیات تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، اقتصادی و سیاسی درگیر و دیده شوند. تولید دانش در زمینه های مختلف، تا وجود آنها در مجموعه تحقیقات انجام شده در سایر دانشگاه های برزیل قابل درک باشد. در این فضاهای بریده شده، بافته شدن پیوندهای اجتماعی ساخته شده در خاک آن از روابط برقرار شده بین افراد، گروه‌های اجتماعی، نهادها، درگیر کردن جمعیت‌ها و نظام‌ها در روابط درونی و بیرونی آنها، در ویژگی‌های آنها، به عنوان قلمروهای هویتی درک می‌شود. از این رو، در نظر گرفته شده است که بر مفاهیم و جنبه هایی که توسط مطالعات واقع در فضاهای معین و در زمینه های مختلف تقدیس شده است، غلبه کند و از این طریق از تعمیم ها و در نتیجه انگ، برچسب ها، تعصبات اجتناب شود. در نظر گرفته شده است که با انتشار آثار پژوهشی گردآوری شده در اینجا، به رویکرد منطقه ای مرتبط با تأملات نظری، جغرافیای اجتماعی، مشکلات مربوط به آموزش تاریخ، تحقیقات تاریخی و مجموعه های اسنادی در سرزمین های مختلف واقع در رکونکاو باهیان، ارزش گذاری شود. جنوب غربی باهیا، در پرنامبوکو، گراند دورادوس، سائوپائولو. آن‌ها بریده‌هایی هستند که با بیان یکدیگر، موزاییک مهم دانشگاهی را تشکیل می‌دهند که موقعیت‌های عجیب و غریب و رایج را منعکس می‌کنند. خصوصی و عمومی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

História Regional E Local: Reflexões E Práticas Nos Campos Da Teoria, Pesquisa E Do Ensino, neste terceiro volume, apresenta o resultado da articulação do coletivo de docentes das Linhas de Pesquisa Estudos Regionais: Campo e Cidade e Estudos sobre Trajetórias de Populações Afrobrasileiras desta Pós-Graduação em História Regional e Local da Universidade do Estado da Bahia (UNEB), com o propósito de avançar nas reflexões que visam ampliar o raio de incursões teóricas e metodológicas voltadas para a consolidação deste campo de investigação com suas especificidades e ambivalências. Visando compreender diferenças e peculiaridades históricas, a abordagem da história regional e local favorece a observação de aspectos imperceptíveis em um contexto maior, não obstante a atenção que deve ser dada sobre as armadilhas conceituais provenientes dos entendimentos naturalizados sobre o significado de região. Nessa perspectiva, interessa-nos compreender e valorizar a historicidade de comunidades distribuídas em espaços e contextos muitas vezes esquecidos, provocando, assim, a inclusão e visibilização de grupos, lugares, experiências históricas, sociais, culturais, ambientais, econômicas, políticas, na produção de conhecimentos nas diversas áreas, afim de tornar perceptíveis suas existências no conjunto de pesquisas realizadas em outras universidades brasileiras. Nesses espaços recortados, a tecitura dos laços sociais construídos em seu solo é compreendida a partir das relações estabelecidas entre indivíduos, grupos sociais, instituições, envolvendo populações e sistemas nas suas relações internas e externas, em suas particularidades, enquanto territórios identitários. Assim, pretende-se a superação de concepções e aspectos consagrados por estudos localizados em espaços determinados e em diferentes contextos, evitando-se, dessa forma, as generalizações e, portanto, estigmatizações, rotulações, preconceitos. Pretende-se, com a publicação de trabalhos de pesquisa aqui reunidos, valorizar a abordagem regional vinculada às reflexões teóricas, à geografia social, às problemáticas relativas ao ensino de história, à pesquisa histórica e aos acervos documentais nos diferentes territórios localizados no recôncavo baiano, no sudoeste da Bahia, em Pernambuco, Grande Dourados, São Paulo. São recortes que, articulados entre si, compõem um importante mosaico acadêmico que reflete situações peculiares e comuns; particulares e gerais.





نظرات کاربران