ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Estética: História e Teorias

دانلود کتاب زیبایی شناسی: تاریخ و نظریه ها

A Estética: História e Teorias

مشخصات کتاب

A Estética: História e Teorias

دسته بندی: هنر
ویرایش: 1ª 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9898811110, 9789898811110 
ناشر: Edições Texto & Grafia 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 126 
زبان: Portuguese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب زیبایی شناسی: تاریخ و نظریه ها: هنر، فلسفه، زیبایی شناسی، تاریخ هنر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب A Estética: História e Teorias به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زیبایی شناسی: تاریخ و نظریه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زیبایی شناسی: تاریخ و نظریه ها

این کتاب، اثری ضروری برای هر کسی که می‌خواهد اصول زیبایی‌شناسی را بداند، ترکیبی پانوراما از تاریخ و نظریه‌های این شاخه از دانش فلسفی ارائه می‌کند. نویسنده، کارول تالو-هوگون، استاد فلسفه در دانشگاه نیس - سوفیا آنتیپولیس، و مدیر مرکز تحقیقات تاریخچه ایده‌ها است که قبلا چندین کتاب منتشر کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Este livro, uma obra indispensável para todos os que querem conhecer o essencial sobre estética, oferece uma síntese panorâmica da história e das teorias deste ramo do saber filosófico. A Autora, Carole Talo-Hugon é professora de filosofia na Universidade de Nice - Sophia Antipolis, e directora do Centre de Recherches en Histoire dés Idées, tendo já vários livros publicados.



فهرست مطالب

INTRODUÇÃO . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7

CAPÍTULO I - Pré-história da estética . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
I. A metafísica do belo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
II. As reflexões sobre a arte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
III. Reflexões estéticas sem estética . . . . . . . . . . . . . . . . . 30

CAPÍTULO II - Nascimento da estética . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
I. Uma nova epistêmê . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
ii. A estética como crítica do gosto . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
III. Batismo da estética: Baumgarten . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
IV. O momento kantiano . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54

CAPÍTULO III - As teorias filosóficas da arte. . . . . . . . . . . . . . 59
I. A estética como discurso da arte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
II. A estética como discurso sobre a arte . . . . . . . . . . . . . . . . 64
III. O artista-filósofo e o filósofo-artista . . . . . . . . . . . . . . . 75
IV. Conclusão: arte e filosofia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  81

CAPÍTULO IV - A estética perante os desafios artísticos do século xx . . . 85
I. A desdefiniçáo da arte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
II. A Escola de Francoforte . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
III. A estética fenomenológica . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
IV. A estética analítica . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99

CONCLUSÃO - A estética do futuro . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111
I. Objeções à estética . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
II. Respostas às objeções . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
III. A estética novamente centrada na aisthêsis . . . . . . . . . . . . . . . 118
IV. Novos objetos em que pensar . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120

BIBLIOGRAFIA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125




نظرات کاربران