ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 丝绸之路

دانلود کتاب 丝绸之路

丝绸之路

مشخصات کتاب

丝绸之路

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 牛津通识读本 
ISBN (شابک) : 7544767167, 9787544767163 
ناشر: 译林出版社 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب 丝绸之路 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 丝绸之路 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 丝绸之路

\"جهانی شدن\" دنیای باستان، دریچه ای به تاریخ جهانی. نوشته شده توسط Mi Huajian، استاد تاریخ در دانشگاه جورج تاون در ایالات متحده، و توصیه شده توسط Rong Xinjiang، استاد گروه تاریخ و مرکز تحقیقات تاریخ چین باستان در دانشگاه پکن\r\nاین کتاب از دریچه زیست شناسی، فناوری، تجارت و فرهنگ، دریچه ای به تاریخ جهان برای خوانندگان عمومی باز می کند. خواندن این مطلب برای همه شهروندان کنجکاو و با ذهن باز ضروری است.\r\n- یو-یو ما، نوازنده کلاسیک و بنیانگذار گروه جاده ابریشم\r\nنویسنده گهگاه رویدادهای باستانی و اشیای معروف را با چیزهای اطراف و اشیایی که با آنها در تماس هستیم پیوند می دهد و درک آن را برای خوانندگان آسان می کند. این با سلایق مجموعه \"آکسفورد جنرال ریدر\" همخوانی دارد.همچنین یک کتاب خوان عمومی با محتوای بسیار آکادمیک است.هم برای افراد تصفیه شده و محبوب مناسب است و مکمل یکدیگر است.\r\n——استاد گروه تاریخ و مرکز تحقیقات تاریخ چین باستان دانشگاه پکن رونگ سین کیانگ\r\nاین کتاب برداشت کلی از جاده ابریشم را زیر و رو می‌کند: اقلام تجاری در جاده ابریشم فقط ابریشم نیستند، بلکه شامل کالاهای متنوعی نیز می‌شوند؛ مهمتر از آن، نه تنها در مورد تجارت کالا، بلکه در مورد گسترش ایده‌ها نیز هست. . جاده ابریشم یک یا چند جاده خطی نبود، بلکه شبکه ای بود که از آن عبور می کرد. جاده ابریشم تاریخ گمشده ای نیست، تا به امروز ادامه دارد، هرگز نمرده است و به جهان گسترده تری گسترش یافته است.\r\nاصطلاح \"جاده ابریشم\" اغلب تصاویری از تجار را به ذهن متبادر می کند که کاروان های شتر را برای مبادله اشیاء عجیب و غریب به بازار شرقی هدایت می کنند، و زائرانی که هزاران مایل را طی می کنند تا به ایمان خود عمل کنند. در این کتاب، نویسنده واقعیت پشت این تصاویر سطحی را بررسی می‌کند، افسانه‌های ابریشم، ادویه‌ها و مسافران را توصیف می‌کند و نیروهای محرکه در تاریخ اوراسیا مرکزی را توضیح می‌دهد که مبادلات و تعاملات را در مسیر جاده ابریشم ترویج می‌کنند. نویسنده نشان می‌دهد که مبادلات زیست‌شناختی، فناوری و فرهنگی به همان اندازه تأثیر عمیقی بر دنیای قدیم داشته است که جهانی‌سازی بر جهان امروزی دارد، و پدیده جاده ابریشم هم در فرهنگ عامه و هم در تجارت، سیاست و دیپلماسی معاصر همچنان ادامه دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

古代世界的“全球化”,全球历史的一扇窗。美国乔治城大学历史学教授米华健著,北京大学历史系暨中国古代史研究中心教授荣新江作序推荐 本书通过生物、技术、商业和文化的透镜,为一般读者打开了世界历史的一扇窗。对于所有渴望求知、思想开明的世界公民来说,这都是一本必读之书。 ——古典音乐家、丝绸之路合奏团创立者 马友友 作者不时把古代的事件、名物与我们身边的事情和所接触的物品联系起来,让读者易于理解。这正符合“牛津通识读本”丛书的品味,也是一本非常具有学术含量的通识读物,雅俗共赏,相得益彰。 ——北京大学历史系暨中国古代史研究中心教授 荣新江 本书颠覆了关于丝绸之路的一般印象:丝路上的贸易物品并非只有丝绸,还包括多种货物;更关键的是,它并非只关乎货物贸易,还涉及思想的传播。丝绸之路并非一条或几条线状的道路,而是一个网络,纵横交错。丝绸之路并非已逝的历史,它一直延续至今,从未消亡,而且延伸到了更加广阔的天地。 “丝绸之路”一词让人想到的画面往往是,商人牵着驼队去东方巴扎交换异国物件,朝圣者走过万里之遥以践行信仰。作者在本书中探究的是这些表面意象背后的真实,描述了丝绸、香料以及行者的传说,解释了欧亚大陆中部历史的驱动力量,正是这种力量促进了丝绸之路上的交流互动。作者表明,生物、技术和文化交流对旧世界影响深远,一如全球化之于今日世界;而丝绸之路现象其实持续至今,在大众文化中如此,在当代商业、政治和外交领域亦如是。



فهرست مطالب

封面
序言
献词
致谢
第一章 环境与帝国
非丝又非路
中央欧亚的风土人情
内亚各帝国与丝绸之路
宗教领地
第二章 丝路萤光闪烁的时代
早期的印欧游牧民族(约公元前3000—前300年)
古典丝绸之路(公元前3世纪—公元3世纪)
黑暗时代?(公元3—5世纪)
中世纪的世界大同(6—10世纪)
蒙古人的世界帝国(13—14世纪)
包围大草原(16—19世纪)
第三章 丝路上的生物学
DNA(脱氧核糖核酸)与人类的迁徙
蒙古人的生物学遗产
马与跨欧亚王室文化
葡萄酒
“馒头”家族
第四章 丝路上的技术
丝绸之路的经纬线
丝路还是纸路?
医学
军事技术
第五章 丝路上的艺术
丝路上的故事
鲁特琴
视觉艺术
青花瓷
第六章 丝路将通往何方?
为什么说丝路未死
现代的回响




نظرات کاربران