ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Calculus reordered : a history of the big ideas

دانلود کتاب حساب دوباره مرتب شد: تاریخچه ایده های بزرگ

Calculus reordered : a history of the big ideas

مشخصات کتاب

Calculus reordered : a history of the big ideas

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780691181318, 0691181314 
ناشر:  
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 242 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Calculus reordered : a history of the big ideas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حساب دوباره مرتب شد: تاریخچه ایده های بزرگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حساب دوباره مرتب شد: تاریخچه ایده های بزرگ

اینکه چگونه درک ما از حساب دیفرانسیل و انتگرال طی بیش از سه قرن تکامل یافته است، چگونه روش تدریس آن در کلاس را شکل داده است، و چرا آموزش حساب دیفرانسیل و انتگرال نیاز به تغییر دارد. چگونه حساب دیفرانسیل و انتگرال به موضوعی که امروز می دانیم تبدیل شد. دیوید برسود توضیح می دهد که چرا حساب دیفرانسیل و انتگرال را به شخصیت های قرن هفدهمی، آیزاک نیوتن و گوتفرید لایبنیتس نسبت می دهند، و چگونه ساختار فعلی آن بر اساس تحولاتی است که در قرن نوزدهم به وجود آمد. برسود استدلال می‌کند که آموزش‌هایی که از پیشرفت تاریخی حساب دیفرانسیل و انتگرال مطلع شده‌اند، نشان‌دهنده راه صحیح‌تری برای دانش‌آموزان برای یادگیری این حوزه جذاب ریاضیات است. برسود با کاوش در تولد حساب در مدیترانه شرقی هلنیستی - به ویژه در سیراکوز، سیسیل و اسکندریه، مصر - و همچنین هند و خاورمیانه اسلامی، به چگونگی توسعه حساب دیفرانسیل و انتگرال در پاسخ به سؤالات اساسی ناشی از مهندسی و ستاره شناسی می پردازد. او به این می‌پردازد که نیوتن و لایب‌نیتس چگونه کار خود را بر اساس انبوهی از فعالیت‌هایی که در سرتاسر اروپا رخ می‌داد، ساختند و چگونه فیلسوفان ایتالیایی مانند گالیله گالیله نقش مهمی داشتند. در توصیف تکامل حساب دیفرانسیل و انتگرال، برسود مشکلاتی را با ترتیب استاندارد برنامه درسی آن آشکار می کند: محدودیت ها، تمایز، ادغام و سری. او معتقد است که نظم تاریخی - ادغام به عنوان انباشت، سپس تمایز به عنوان نسبت‌های تغییر، سری‌ها به‌عنوان دنباله‌ای از مجموع جزئی، و سرانجام محدودیت‌هایی که از جبر نابرابری‌ها ناشی می‌شوند - در محیط کلاس معنا بیشتری پیدا می‌کند. با بررسی انگیزه‌های کشف حساب دیفرانسیل و انتگرال، Calculus Reordered چگونگی پیدایش این ابزار ضروری ریاضیات را برجسته می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How our understanding of calculus has evolved over more than three centuries, how this has shaped the way it is taught in the classroom, and why calculus pedagogy needs to change Calculus Reordered takes readers on a remarkable journey through hundreds of years to tell the story of how calculus evolved into the subject we know today. David Bressoud explains why calculus is credited to seventeenth-century figures Isaac Newton and Gottfried Leibniz, and how its current structure is based on developments that arose in the nineteenth century. Bressoud argues that a pedagogy informed by the historical development of calculus represents a sounder way for students to learn this fascinating area of mathematics. Delving into calculus’s birth in the Hellenistic Eastern Mediterranean—particularly in Syracuse, Sicily and Alexandria, Egypt—as well as India and the Islamic Middle East, Bressoud considers how calculus developed in response to essential questions emerging from engineering and astronomy. He looks at how Newton and Leibniz built their work on a flurry of activity that occurred throughout Europe, and how Italian philosophers such as Galileo Galilei played a particularly important role. In describing calculus’s evolution, Bressoud reveals problems with the standard ordering of its curriculum: limits, differentiation, integration, and series. He contends that the historical order—integration as accumulation, then differentiation as ratios of change, series as sequences of partial sums, and finally limits as they arise from the algebra of inequalities—makes more sense in the classroom environment. Exploring the motivations behind calculus’s discovery, Calculus Reordered highlights how this essential tool of mathematics came to be.





نظرات کاربران