ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Herman Melville: Modernity and the Material Text

دانلود کتاب هرمان ملویل: مدرنیته و متن مادی

Herman Melville: Modernity and the Material Text

مشخصات کتاب

Herman Melville: Modernity and the Material Text

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Becoming Modern: New Nineteenth-Century Studies 
ISBN (شابک) : 9781512601374 
ناشر: University of New Hampshire Press 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 298 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Herman Melville: Modernity and the Material Text به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هرمان ملویل: مدرنیته و متن مادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هرمان ملویل: مدرنیته و متن مادی


در این کتاب تخیلی، کیتی مک گتیگان استدلال می‌کند که رمان‌ها و شعرهای ملویل درگیری پایدار با مادیات فیزیکی، اجتماعی و اقتصادی اشکال صنعتی و تجاری چاپ را نشان می‌دهد. علاوه بر این، او نشان می‌دهد که این «زیبایی‌شناسی متن مادی»، که هم برای امضای سبک‌شناسی ملویل و هم در نوآوری‌های او در فرم مرکزی است، به ملویل اجازه می‌دهد تا تولید خودبودن را بررسی کند، محدودیت‌های اصالت روایت را آزمایش کند، و ماهیت اصالت هنری را زیر سوال ببرد. .

مک گتیگان با ترکیب تحقیقات آرشیوی در تاریخ چاپ و انتشار با مطالعه دقیق، آثار ملویل را در کنار مواد تبلیغاتی، مقالات مجلات، کتابچه های راهنمای تجاری و تفسیر بریتانیایی و آمریکایی در مورد صنعت ادبی قرار می دهد تا نشان دهد که چگونه عملکرد ادبی ملویل بر آن تکیه دارد. و شرایط خاص تولید ادبی را که در آن کار می کرد زیبایی شناسی می کند. برای ملویل، کتاب یک شیء فیزیکی است که توسط فرآیندهای تکنولوژیکی خاص تولید می‌شود، و همچنین موجودی است که ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی را نشان می‌دهد. شخصیت های او کتاب ها را حمل می کنند، روی آنها می نویسند و حتی روی آنها می خوابند. آنها همچنین تصور می کنند، مشاهده می کنند و در خرید و فروش کتاب مشارکت می کنند. ملویل از چاپ، کاغذ، و صحافی کتاب - و تیراژهای بازار آن - برای ساختن چهره های ادبی، شکل دادن به فرم متن و ایجاد کنایه و ابهام استفاده می کند.

کاوش در کتاب چاپ شده در نوشته های ملویل، بخش های نادیده گرفته شده ای از شعر و نثر او به منصه ظهور می رسد و خوانش های تازه ای از قطعات و تصاویر آشنا را فرا می خواند. این خوانش‌ها باعث می‌شود که حرفه‌ی ملویل به‌جای شکست‌هایش در بازار ادبی، به‌دلیل مشارکت‌های خلاقانه‌اش با چاپ شکل بگیرد، ارزیابی مجددی از حرفه‌ی او انجام شود. مک گتیگان نشان می‌دهد که گفت‌وگوی تخیلی مستمر و آگاهانه با متن مادی، هسته اصلی تمرین بیانی ملویل است و برای ملویل، کتاب چاپ شده به عنوان سایتی برای تصور مشکلات و امکانات مدرنیته عمل می‌کند.




b>جلد گالینگور بدون کت است.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this imaginative book, Katie McGettigan argues that Melville’s novels and poetry demonstrate a sustained engagement with the physical, social, and economic materiality of industrial and commercial forms of print. Further, she shows that this “aesthetics of the material text,” central both to Melville’s stylistic signature and to his innovations in form, allows Melville to explore the production of selfhood, test the limits of narrative authenticity, and question the nature of artistic originality.

Combining archival research in print and publishing history with close reading, McGettigan situates Melville’s works alongside advertising materials, magazine articles, trade manuals, and British and American commentary on the literary industry to demonstrate how Melville’s literary practice relies on and aestheticizes the specific conditions of literary production in which he worked. For Melville, the book is a physical object produced by particular technological processes, as well as an entity that manifests social and economic values. His characters carry books, write on them, and even sleep on them; they also imagine, observe, and participate in the buying and selling of books. Melville employs the book’s print, paper, and binding—and its market circulations—to construct literary figures, to shape textual form, and to create irony and ambiguity.

Exploring the printed book in Melville’s writings brings neglected sections of his poetry and prose to the fore and invites new readings of familiar passages and images. These readings encourage a reassessment of Melville’s career as shaped by his creative engagements with print, rather than his failures in the literary marketplace. McGettigan demonstrates that a sustained and deliberate imaginative dialogue with the material text is at the core of Melville’s expressive practice and that, for Melville, the printed book served as a site for imagining the problems and possibilities of modernity.

Hardcover is un-jacketed.


فهرست مطالب

Cover
Title Page
Contents
Acknowledgments
Introduction
1 | Impressions of Authenticity in Typee and Omoo
2 | Bookbindings and Identity in Redburn and White-Jacket
3 | Metaphors, Markets, and Moby-Dick’s “Æsthetics in All Things”
4 | Pierre and the Ambiguities of Paper
5 | Reproducibility, Originality, and Modernity in The Confidence-Man
6 | Clarel’s Poetry and Pilgrimage of Print
Conclusion
Notes
Bibliography
Index




نظرات کاربران