دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jean-Pierre Vernant
سری:
ISBN (شابک) : 8449311470
ناشر: Paidós
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 214
زبان: Spanish
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فرد، مرگ و عشق در یونان باستان: تاریخ باستان، یونان، ادبیفس
در صورت تبدیل فایل کتاب El individuo, la muerte y el amor en la Antigua Grecia به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فرد، مرگ و عشق در یونان باستان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای یک یونانی باستان که قرار بود همینطور باشد؟ خصلت منحصر به فرد افراد در طول وجودشان به چه صورت متجلی شد و پس از مرگ چه چیزی از آنها باقی ماند؟ هلنیستی که مانند هر انسان شناس دیگری این پرسش ها را مطرح می کند به نتایج متناقضی می رسد. یونان شهرها به معنای فروپاشی فردگرایی و توسعه آن در جامعه بود. و با این حال، انسان هنوز به عنوان یک شخص، به معنای امروزی آن، یعنی به عنوان یک خودآگاهی که اسرار آن برای کسی غیر از خود موضوع غیرقابل دسترس باشد، درک نشده است. دین مدنی همچنین ثابت کرد که قادر به اعطای روحی جاودانه به هر فرد نیست که بتواند هویت آنها را در جهان دیگر طولانی کند. زیرا در جامعهای که با تقابل شکل میگیرد، در فرهنگ بیحرمتی و ناموسی که رقابت برای سربلندی جایی برای احساس وظیفه و نادیده گرفتن احساس گناه باقی نمیگذارد، وجود هر یک دائماً به نگاه دیگری بستگی دارد. . برای شناخت خود، لازم است به تصویری که در چشمان مقابل شما منعکس می شود، فکر کنید. از طریق بازی آینه ها، خود و دیگری، هویت و دیگری یافت می شود. در میان اشکال گوناگونی که دیگری به عقیده یونانی ها اتخاذ کرده است، سه شکل وجود دارد که به دلیل موقعیت افراطی خود در حوزه تغییر، توجه ژان پیر ورنانت را به خود جلب کرده و او تحقیقات خود را بر آنها متمرکز کرده است: شکل خدایان، نقاب مرگ و چهره معشوق. از آنجایی که آنها محدودیت های درونی را نشان می دهند که انسان ها علیرغم تمایلشان برای عبور از آنها، خود را در آن محبوس می بینند، این سه راه برای قرار گرفتن خود در مقابل دیگری به عنوان راهنما عمل می کنند.
Para un griego de la antiguedad que suponia ser el mismo? De que manera se manifestaba el caracter singular de los individuos durante su existencia y que subsistia de ellos despues de la muerte? El helenista que, al igual que cualquier otro antropologo, se plantea estas cuestiones llega a unos resultados paradojicos. La Grecia de las ciudades supuso la irrupcion del individualismo y su desarrollo en la sociedad. Y, sin embargo, el ser humano no se entendia todavia como persona, en el sentido moderno de la expresion, es decir, como una conciencia de si cuyos secretos resultan inaccesibles para cualquier otro al margen del propio sujeto. La religion civica se mostro ademas incapaz de dotar a cada individuo de un alma inmortal que pudiera prolongar su identidad en el otro mundo. Ello es asi porque en una sociedad configurada por el enfrentamiento, en una cultura de la deshonra y del honor donde la competicion en pos de la gloria deja poco espacio para el sentido del deber, ignorando el del pecado, la existencia de cada uno depende constantemente de la mirada del otro. Con tal de conocerse es preciso contemplar la propia imagen reflejada en el ojo de aquel que se tiene enfrente. Por medio de un juego de espejos se encuentran el si mismo y el otro, la identidad y la alteridad. Entre las diversas formas adoptadas por el otro a juicio de los griegos, hay tres que a causa de su posicion extrema dentro del campo de la alteridad han atraido la atencion de Jean Pierre Vernant y sobre las cuales centra su investigacion: la figura de los dioses, la mascara de la muerte y el rostro del ser amado. Puesto que senalan los limites interiores en los cuales se encuentran encerrados los seres humanos pese asu deseo de traspasarlos, estas tres maneras de situarse frente al otro sirven de guia