ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching, Friendship and Humanity: Speaking of Love and Humanity

دانلود کتاب آموزش، دوستی و انسانیت: صحبت از عشق و انسانیت

Teaching, Friendship and Humanity: Speaking of Love and Humanity

مشخصات کتاب

Teaching, Friendship and Humanity: Speaking of Love and Humanity

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SpringerBriefs in Education 
ISBN (شابک) : 9811572119, 9789811572111 
ناشر: Springer International 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 120 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching, Friendship and Humanity: Speaking of Love and Humanity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش، دوستی و انسانیت: صحبت از عشق و انسانیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش، دوستی و انسانیت: صحبت از عشق و انسانیت

این کتاب درک لیبرال را در و در مورد آموزش شهروندی دموکراتیک در رابطه با آموزش دانشگاهی، به طور خاص آموزش و یادگیری عالی گسترش می دهد. استدلال نویسندگان در دفاع از پرورش انسانیت از طریق برخوردهای آموزشی (عالی) بر اساس فضایل است که با ایده عشق مرتبط است. برخلاف عشق عاشقانه و شهوانی، این کتاب عشق را در رابطه با برخوردهای آموزشی مورد بررسی قرار می‌دهد که به موجب آن انسان‌ها یا شهروندان می‌توانند به طور مستقل، آگاهانه و مسئولانه و در عین حال عاشقانه درگیر شوند. نویسندگان استدلال می‌کنند که منطق تمرکز بر مفهوم فیلیا (عشق) در برخوردهای آموزشی این است که انجام این کار اجازه می‌دهد تا درک فعلی ما از چنین برخوردهایی فراتر از صحبت صرف در مورد تعاملات معقول - کنش مستقل، تکرار مشورتی، و اقدام ساده گسترش یابد. - به سوی اجرای عاطفی که می تواند روابط انسانی را در برخوردهای آموزشی تقویت کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book extends liberal understandings in and about democratic citizenship education in relation to university pedagogy, more specifically higher teaching and learning. The authors’ argument is in defence of cultivating humanity through (higher) educational encounters on the basis of virtues that connect with the idea of love. Unlike romantic and erotic love, the book examines love in relation to educational encounters whereby humans or citizens can engage autonomously, deliberatively andresponsibly, yet lovingly. The rationale for focussing on the notion of philia (love) in educational encounters, the authors argue, is that doing so allows our current understandings of such encounters to be expanded beyond mere talk of reasonable engagements―autonomous action, deliberative iterations, and simple action―toward emotive enactments that could enhance human relations in educational encounters.



فهرست مطالب

Preface
Contents
1 Educational Encounters, Mutuality, Trust and Respect
	1.1 Introduction
	1.2 Mutual Respect and Educational Encounters
	1.3 Trust and Educational Encounters
	1.4 Mutual Respect, Trust, Educational Encounters and the University Teacher
	1.5 Summary
	References
2 Educational Encounters as Ethical Friendships
	2.1 Introduction
	2.2 Loving in Friendship
	2.3 Exploring the Notion of an Ethical Friendship
	2.4 On Memory and Educational Encounters
	2.5 Summary
	References
3 Educational Encounters, Autonomy and Liberty
	3.1 Introduction
	3.2 On Acting and Speaking Through Educational Encounters
	3.3 On the Freedom to Act to Improve Human Conditions
	3.4 Teaching, Learning and Loving Pedagogical Encounters
	3.5 Summary
	References
4 Educational Encounters, Deliberative Iterations and Everyday Talk
	4.1 Introduction
	4.2 Everyday Talk as Constitutive of Public Deliberation
	4.3 Implications of Considered Talk for Teaching and Learning
	4.4 Summary
	References
5 Educational Encounters as Loving Relations
	5.1 Introduction
	5.2 Friendly Love and Educational Encounters
	5.3 Love, Risk and Rhythm
	5.4 Summary
	References
6 Educational Encounters and Liquid Love
	6.1 Introduction
	6.2 The Frailty of Being Human
	6.3 Rethinking Love and Educational Encounters
	6.4 Implications of Liquid Love for Teaching and Learning
	6.5 Summary
	References
7 Educational Encounters, Critical Praxis and Love
	7.1 Introduction
	7.2 Pedagogy as Praxis
	7.3 Critical Praxis as an Educational Encounter
	7.4 Summary
	References
8 Educational Encounters and the Promise of a Love that Can Heal Hatred
	8.1 Introduction
	8.2 Hatred as Violence and Violation
	8.3 Towards a Love that Can Heal Hatred
	8.4 On the Implausibility of Hatred Through Educational Encounters
	8.5 Summary
	References
9 Educational Encounters and Whatever Singularity (the Lovable)
	9.1 Introduction
	9.2 ‘Whatever Singularity’
	9.3 On ‘Whatever Singularity’ that is Lovable and Educational Encounters
	9.4 Summary
	References
10 On Thinking Differently About Educational Encounters
	10.1 Introduction
	10.2 For the Love of the Subject: The Subject Embodied in the Other
	10.3 The Paradox of Inclusion and the Self
	10.4 Summary
	References
Postscript: Towards a Thinking of Embodied Intelligence
References




نظرات کاربران