ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Everyday Supermodel

دانلود کتاب سوپرمدل روزمره

The Everyday Supermodel

مشخصات کتاب

The Everyday Supermodel

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780062274151, 9780062274168 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 52 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سوپرمدل روزمره: سرگرمی، خانه داری، کتاب آشپزی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Everyday Supermodel به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سوپرمدل روزمره نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سوپرمدل روزمره



مولی سیمز، سوپرمدل همسایه، با جذابیت زمینی، شوخ طبعی، و بهترین دوست دختر، اسرار زیبایی، مد، تناسب اندام و سلامتی که به سختی به دست آورده است را در این راهنمای چهار رنگ کاملاً مصور به اشتراک می گذارد.

مولی سیمز به همان شکلی که در تلویزیون و چاپ ظاهر می شود به دنیا نیامده است. او مانند همه ما روزهای بد مو، مشکلات وزن، مشکلات پوستی، شکست های شغلی و فجایع مد را پشت سر گذاشته است. راز ظاهر سوپرمدل و اعتماد به نفس او چیست؟ او سخت کار می کند تا خوب به نظر برسد. . . و او همه چیز را امتحان کرده است،

در این راهنمای سرگرم کننده و کاربردی، مولی داستان هایی از زندگی خود را با نکات آزمایش شده و واقعی خود و همچنین توصیه هایی از بهترین ها در تجارت زیبایی، سلامتی در هم می آمیزد. تناسب اندام و مد بهترین خوکچه هندی وقتی صحبت از ظاهر خوب و احساس خوب به میان می آید، او آموخته است که چه چیزی موثر است - و چه چیزی خوب نیست - و آماده است همه آن را با زنان در همه جا به اشتراک بگذارد.

از غذا خوردن روی خودش نمی ترسد. مولی وزن شخصی خود را کاهش می دهد ...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With down to earth charm, humor, and best girlfriend tough love, supermodel next door Molly Sims shares her hard earned beauty, fashion, fitness, and health secrets in this fully illustrated four-color guide.

Molly Sims wasn't born looking the way she does on television and in print. Like all of us, she's had bad hair days, weight issues, skin problems, career setbacks, and fashion disasters. The secret to her seemingly perfect supermodel look and confidence? She works hard to look good . . . and she's tried everything,

In this fun and practical guide, Molly interweaves stories from her life with her own tried-and-true tips, as well as advice from the best in the business of beauty, health, fitness, and fashion. The ultimate guinea pig when it comes to looking good and feeling good, she's learned what works—and what doesn't—and is prepared to share it all with women everywhere.

Not afraid to dish on herself, Molly breaks down her personal weight...





نظرات کاربران