ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Finding My Place

دانلود کتاب پیدا کردن مکان من

Finding My Place

مشخصات کتاب

Finding My Place

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781642935592, 9781642935608 
ناشر: Post Hill Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 504 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Finding My Place به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیدا کردن مکان من نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیدا کردن مکان من

فکر می کنید الیزابت پیپکو را می شناسید؟ دوباره حدس بزن. او توسط بسیاری به عنوان یک ستاره در حال ظهور در جنبش محافظه کار توصیف شده است، اما چگونه او به اینجا رسید؟ و مهمتر از آن، آیا او تا به حال برنامه ریزی کرده است؟ در Finding My Place، الیزابت ما را به ابتدا می برد. الیزابت به عنوان دختر مهاجران و یک یهودی مذهبی مغرور، در هسته اصلی آنچه که او را به حرکت در می آورد، فرو می رود: فداکاری های والدین و پدربزرگ و مادربزرگش و تمام آنچه که آنها باید تحمل می کردند تا مطمئن شوند که او فرصت زندگی رویای آمریکایی را دارد. الیزابت با تأکید بر ایمان و تربیتش، جایی که درس ها و لحظاتی را که می دانست آینده اش را تعیین می کند، مشخص می کند، ما را به سفری می برد که مدت ها قبل از تولد او شروع شده بود. الیزابت از دلشکستگی و آسیب، تا پیروزی و شناخت، تا شروعش به عنوان یک اسکیت باز، یک نویسنده، یک مدل و در نهایت یک فعال سیاسی، ما را در سفر خود برای یافتن جایگاه خود در دنیای ورزش، مد، و یهودیت همراهی می کند. ، سیاست و خیلی چیزهای دیگر. Finding My Place نگاهی از پشت صحنه به همه چیزهایی است که او هنوز به دنیا نگفته است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Think you know Elizabeth Pipko? Guess again. She’s been described by many as a rising star in the Conservative movement, but how did she get here? And more importantly, did she ever plan to? In Finding My Place, Elizabeth takes us back to the beginning. As the daughter of immigrants and a proud religious Jew, Elizabeth dives into the core of what drives her: the sacrifices of her parents and grandparents and all that they had to endure to make sure that she had the opportunity to live the American dream. With an emphasis on her faith and her upbringing, where she pinpoints the lessons and moments that she knew would dictate her future, Elizabeth takes us on a journey that started long before she was even born. From heartbreak and injury, to triumph and recognition, to her start as a figure skater, a writer, a model, and eventually a political activist, Elizabeth takes us along on her journey of finding her place in the world of sports, fashion, Judaism, politics, and so much more. Finding My Place is the behind-the-scenes look at everything she has yet to tell the world.





نظرات کاربران