دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: H. James Harrington
سری:
ISBN (شابک) : 9781000060461, 2019058594
ناشر: Taylor and Francis
سال نشر: 2020
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Total Innovative Management Excellence (TIME) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تعالی مدیریت نوآورانه کامل (TIME) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
دکتر H. James Harrington و Frank Voehl افکار و ایدههای بیش از 20 نفر از خلاقترین رهبران فکری نوآوری را از تجارت، فعالیتهای حرفهای و دانشگاه در این کتاب جذاب گردآوری کردهاند. رهبران فکری تقریباً از هر زاویه به نوآوری نگاه می کنند - اظهارات آنها دیدگاهی بی نظیر از نوآوری ارائه می دهد و عمق بینشی را ارائه می دهد که فوق العاده است. تأمل هرینگتون و وهل در هر فصل و بخشهای داخل کتاب، پیوندهای مفیدی را بین مضامین فراهم میکند و روابط بین بسیاری از ایدهها را تقویت میکند. هرکسی که به نوآوری علاقه دارد (کارگر یا محقق) از این مجموعه فکری جهانی بهره مند خواهد شد. دیدگاهها، مدلها، مثالهای عملی و داستانهای متعدد مشارکتکنندگان، حسی از نوآوری را ارائه میکنند که هیچ نویسندهای نمیتواند آن را به دست آورد. رشد آینده یک شرکت تنها از طریق نوآوری موفق حاصل خواهد شد. این کتاب حول محور هرم نوآوری دکتر هرینگتون سازماندهی شده است، که شامل 16 بلوک ساختمانی مورد نیاز برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در توانایی سازمان برای ارائه محصولات خلاقانه است. این استاندارد اصول و توصیه های استاندارد نوآوری جدید ISO 56002 را برجسته می کند و بسیاری از مفاهیم جدید را ارائه می دهد که در استاندارد گنجانده نشده اند. این شامل تجزیه و تحلیل بلوغ نوآوری سفارشی آنلاین رایگان، قدرتمند و ارزشمند است. به محض خواندن این کتاب، سه واقعیت غیرقابل انکار را دنبال کنید: 1. نوآوری شعار جدید است. چه در یک سازمان غیرانتفاعی، انتفاعی، خدماتی یا دولتی درگیر باشید. 2. درک این موضوع که نوآوری و فعالیتهای خلاقانه به هر بخش از سازمان نفوذ میکند که نیازمند دیدگاههای متعددی است که شیوه جدیدی از تفکر و کار را هدایت میکند که بر فرهنگ، عملیات اجتماعی و زمینه تجاری سازمان تأثیر میگذارد که بر کل سازمان تأثیر میگذارد، و نه فقط محصولات جدید. یا خدمات 3. نوآوری یک ماجراجویی هیجان انگیز است. مجموع تعالی مدیریت نوآورانه (TIME): آینده نوآوری (978-0-367-43242-3, 340635) به منظور رقابتی بودن در فناوری های متحرک سریع، از بینش هایی از سراسر جهان استفاده می کند.
Dr. H. James Harrington and Frank Voehl have gathered together the thoughts and ideas of more than 20 of the most creative innovation thought leaders from business, professional practice, and academia in this compelling book. The thought leaders look at innovation from almost every angle – their statements offer an unparalleled view of innovation and provide a depth of insight that is extraordinary. Harrington and Voehl’s reflection on each chapter, and on the sections within the book, provides useful links between themes and reinforces the relationships between many of the ideas. Anyone interested in innovation (practitioner or researcher) will benefit from this global thought collection. The contributors' multiple perspectives, models, practical examples, and stories provide a sense of innovation that no single writer could ever capture. A company’s future growth will only come through successful innovation. This book is organized around Dr. Harrington's innovation pyramid, which consists of the 16 building blocks required to bring about significant improvements in an organization’s ability to deliver creative products. It highlights the principles and recommendations in ISO's new innovation standard 56002 and provides many new concepts that are not included in the standard. It includes a free, powerful, and valuable online customized innovation maturity analysis. Following three unassailable facts will strike you as soon as you read this book: 1. Innovation is the new mantra; whether you're involved in a not-for-profit, for-profit, service sector, or governmental organization. 2. Understanding that innovation and creative activities penetrate into every part of an organization requiring multiple perspectives that drive a new way of thinking and working that impacts the organization's culture, social operations, and commercial context that impacts the total organization, and not just new products or services. 3. Innovation is an exciting adventure. Total Innovative Management Excellence (TIME): The Future of Innovation (978-0-367-43242-3, 340635) draws on insights from around the globe in order to be competitive in fast-moving technologies.
Introduction to Total Innovation Management Excellence
[H. James Harrington]
BB1 Value-Added to Stakeholders: The Foundation
[H. James Harrington]
BB2 Innovative Organizational Assessment
[Laszlo Gyorffy and H. James Harrington]
BB3 Innovative Executive Leadership
[Dana Landry]
BB4 Performance and Cultural Change Management Plans
[Billy Arcement]
BB5 Commitment to Stakeholders’ Expectations
[Bill Copeland]
BB6 Innovative Project Management Systems
[William S. Ruggles]
BB7 Innovative Management Participation
[Chuck Mignosa and H. James Harrington]
BB8 Innovative Team Building
[H. James Harrington]
BB9 Individual Creativity, Innovation, and Excellence
[Frank Voehl]
BB10 Innovative Supply Chain Management
[Doug Nelson]
BB11 Innovative Design
[Doug Nelson]
BB12 Innovative Robotics/Artificial Intelligence: The Future of
Innovation
[Sid Ahmed Benraouane]
BB13 Knowledge Assets Management
[Mitchell W. Manning, Jr. and Mitchell W. Manning, Sr.]
BB14 Comprehensive Measurement Systems
[Dr. Sorin Cohn and Ricardo R. Fernandez]
BB15 Innovative Organizational Structure
[Jane Keathley]
BB16 Rewards and Recognition: Traditional and Emerging
Methods for Recognizing Innovation Excellence
[Christopher F. Voehl]
TIME Book Summary