ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Superhuman Innovation

دانلود کتاب نوآوری فوق بشری

Superhuman Innovation

مشخصات کتاب

Superhuman Innovation

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780749483845, 9780749483838 
ناشر: Kogan Page 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Superhuman Innovation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری فوق بشری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوآوری فوق بشری

برگزیده ممتاز: جایزه مطبوعات مستقل 2020 - رده تجاری عمومی برنده: CES 2020 کتاب برتر فناوری سال باشگاه کتاب گاری هوش مصنوعی (AI) برق جدید عصر ما است. این صنعت را در سراسر جهان متحول می کند و نحوه نگاه و درک ما از کار را به طور اساسی تغییر می دهد. Superhuman Innovation استدلال می کند که هوش مصنوعی نیروی کار و دنیای کار را افزایش می دهد و می تواند برای ایجاد تغییرات قدرتمند در نحوه نوآوری شرکت ها و کسب مزیت رقابتی استفاده شود. این یک راهنمای عملی است برای اینکه چگونه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نه تنها بر نوآوری کسب‌وکارها، برندها و آژانس‌ها تأثیر می‌گذارند، بلکه بر آنچه که نوآوری می‌کنند نیز تأثیر می‌گذارند: محصولات، خدمات و محتوا. در دنیای برابری محصول و قیمت، ارائه تجربه خدمات برتر به بازاریابی جدید و مزیت رقابتی واقعی تبدیل شده است. با هوش مصنوعی، شرکت‌ها می‌توانند با لمس یک دکمه هوشمند، از قدرت داده، شخصی‌سازی و در دسترس بودن بر حسب تقاضا استفاده کنند. نوآوری ابرانسان در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی به نوآوران فوق ستاره فردا خدمت خواهد کرد، بحث می‌کند، و آنها را قادر می‌سازد تا بینش‌های عمیق‌تری را ببینند و به سمت اهداف بالاتر حرکت کنند. این یک مدل پنج وجهی قدرتمند را کشف می‌کند که توضیح می‌دهد چگونه هوش مصنوعی از طریق ارائه سرعت (تسهیل فرآیندهای کاری)، درک (آشکار و تسلط بر بینش‌های عمیق)، عملکرد (سفارشی‌سازی تحویل به مشتریان)، آزمایش (فرایند تکراری اختراع مجدد) نوآوری را ممکن می‌سازد. و بازخورد) و نتایج (نتایج ملموس، قابل اندازه گیری و بهینه). این کتاب توسط مطالعات موردی متنوع و نوآورانه از صنایع مختلف پشتیبانی می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

DISTINGUISHED FAVOURITE: Independent Press Award 2020 - Business General Category WINNER: CES 2020 Gary's Book Club Top Technology Book of the Year Artificial Intelligence (AI) is the new electricity of our times. It is revolutionizing industries the world over, and changing how we fundamentally view and understand work. Superhuman Innovation argues that AI will supercharge the workforce and the world of work, can be harnessed to deliver powerful change to how companies innovate and gain competitive advantage. It is a practical guide to how AI and Machine Learning are impacting not only how businesses, brands, and agencies innovate, but also what they innovate: products, services and content. In a world of product and pricing parity, the delivery of superior service experience has become the new marketing, and the new real competitive edge. With AI companies can harness the power of data, personalization and on-demand availability, at the touch of an intelligent button. Superhuman Innovation discusses how AI will serve the superstar innovators of tomorrow, by enabling them to see deeper insights and set sail for higher goals. It unearths a powerful five-pronged model which describes how AI enables innovation through the offerings of Speed (facilitating work processes), Understanding (revealing and mastering deep insights), Performance (customization of delivery to customers), Experimentation (the iterative process of reinvention and feedback) and Results (tangible, measurable and optimizable results). The book is supported by varied and innovative case studies from a variety of industries.





نظرات کاربران