دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Mehdi Debbabi-Zourgani
سری: Ludothèque 6
ISBN (شابک) : 9782377840540
ناشر: Third Editions
سال نشر: 2018
تعداد صفحات: 0
زبان: French
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 910 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Ludothèque 6 : Snatcher & Policenauts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب : Snatcher & Policenauts نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
قسمت ششم از سری بی نظیری از خلاقانه ترین بازی های ویدیویی! هیدئو کوجیما، طراح معروف بازی ژاپنی، اکنون در سراسر جهان به عنوان مغز متفکر حماسه متال گیر سالید شناخته می شود. با این حال، قبل از اینکه سریال او شروع به کار کند و هاله بین المللی خود را به دست آورد، او روی بازی های اصلی و بسیار فیلمنامه ای کار می کرد: Snatcher و Policenauts. داستان دو بازی طراحی شده توسط هیدئو کوجیما را کشف کنید که در ژاپن ضروری شده اند اما برای مدت طولانی در غرب ناشناخته مانده اند. گزیده اولین نسخههای Snatcher که با فاصله چند هفته از هم منتشر شدند، ابتدا در NEC PC-8801 سپس در MSX، فقط در ژاپن، توسط یک تیم کوچک حدوداً ده نفره، با نام مستعار "Team METALSLAVE" و به رهبری نائوکی ماتسوی (Nemesis, TMNT: Fall of the Foot Clan)، بر اساس کانسپت و فیلمنامه ای از هیدئو کوجیما، که به تازگی اولین پروژه بزرگ خود، Metal Gear (1987) را به پایان رسانده بود. Snatcher که مانند یک رمان بصری و بنابراین یک بازی ماجراجویی متنی است، بیش از هر چیز غرق در بسیاری از الهامات سینمایی نویسنده خود است. قبلاً اشاره کردیم که اسناچر پس از آن نسخههای مختلفی خواهد داشت، و در اینجا فقط یک واقعیت شگفتانگیز وجود دارد: بازی، همانطور که بازیکنان ژاپنی برای اولین بار آن را کشف کردند، ناتمام بود! این وضعیت به چند عامل بستگی دارد. نسخههای MSX2 و PC88 در واقع در Act 2 بازی به پایان رسید، در پایانی که نمیتوانست بازتر از این باشد! باید منتظر نسخه PC Engine، Snatcher CD-ROMantic، به کارگردانی هیدئو کوجیما و عرضه آن در سال 1992، چهار سال بعد بود تا در سومین و آخرین اقدام، نتیجه ای شایسته این نام را کشف کنیم. دلیل این قطع عضوی که در بالا ذکر شد، کمبود حافظه کنسول های آن زمان بود. اما حتی با غلبه بر این سختی، باید بدانید که کوجیما در ابتدا شش عمل را در ماجراجویی خود برنامه ریزی کرد! درباره نویسنده نویسنده کتاب هایی در مورد بازی های ویدیویی. بین دو کتاب، Medhi Debbabi-Zourgani به صورت آزاد به عنوان معلم در طراحی بازی کار می کند و همچنان صفحه کلید را برای نوشتن قالب های متنی مانند ویدیو (Animeland، Gamekult) آزار می دهد. او یکی از نویسندگان بیوگرافی رسمی Suda51 است که توسط Pix'n Love editions منتشر شده است. او همچنین با نام «مهدی دیز» در صحنه پادکست با پادکست دیز شناخته می شود که به شبکه Nesblog پیوست و برنامه هایی در زمینه فرهنگ پاپ (کمیک، بازی های ویدیویی، سینما، موسیقی، کشتی ...) مانند Je Game Moi Non تولید می کند. به علاوه.
Le sixième opus d'une série unique sur les plus novateurs des jeux vidéos ! Le célèbre game designer japonais Hideo Kojima est aujourd’hui mondialement connu pour être le maitre d’oeuvre de la saga Metal Gear Solid. Pourtant, avant que sa série décolle et n’acquiert son aura internationale, il travaillait sur des jeux originaux et très scénarisés : Snatcher et Policenauts. Découvrez l'histoire de deux jeux conçus par le génial Hideo Kojima, devenus incontournables au Japon mais restés longtemps méconnus en Occident. EXTRAIT Les premières versions de Snatcher parues à quelques semaines d’intervalle, d’abord sur NEC PC-8801 puis sur MSX, au Japon uniquement, ont été développées par une petite équipe d’une dizaine de personnes, surnommée « Team METALSLAVE » et menée par Naoki Matsui (Nemesis, TMNT : Fall of the Foot Clan), sur un concept et un scénario de Hideo Kojima, qui venait alors de terminer son premier gros projet, Metal Gear (1987). Pensé comme un visual novel, donc un jeu d’aventure textuel, Snatcher est avant tout pétri des multiples inspirations cinématographiques de son auteur. Nous l’avons déjà mentionné, Snatcher connaîtra diverses versions par la suite, et voici justement une réalité surprenante : le jeu, tel que les joueurs japonais l’ont découvert pour la première fois, était inachevé ! Cet état de fait s’explique par plusieurs facteurs. Les versions MSX2 et PC88 s’achevaient en effet à l’acte 2 du jeu, sur une fin on ne peut plus ouverte1 ! Il faudra attendre la version PC Engine, Snatcher CD-ROMantic, dirigée par Hideo Kojima et sortie en 1992, soit quatre ans plus tard, pour découvrir une conclusion digne de ce nom dans un troisième et ultime acte. La raison de cette amputation évoquée plus haut était le manque de mémoire des consoles de l’époque. Mais même cette difficulté surmontée, il faut savoir que Kojima prévoyait initialement six actes à son aventure ! À PROPOS DE L'AUTEUR Auteur d’ouvrages sur les jeux vidéo. Entre deux livres, Medhi Debbabi-Zourgani travaille en freelance en tant qu’enseignant en game design et continue de taquiner le clavier pour écrire des formats textes comme vidéo (Animeland, Gamekult). Il est le coauteur de la biographie officielle de Suda51, parue aux éditions Pix’n Love. Il est également connu sous le nom de « Mehdi Deez » sur la scène du podcast avec Deez Podcasts, qui a rejoint le réseau Nesblog et qui produit des émissions traitant de la culture pop (BD, jeu vidéo, cinéma, musique, catch...), comme Je Game Moi Non Plus.