ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Nello sciame. Visioni del digitale

دانلود کتاب در ازدحام. چشم انداز دیجیتال

Nello sciame. Visioni del digitale

مشخصات کتاب

Nello sciame. Visioni del digitale

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Figure 
ISBN (شابک) : 8874525419, 9788874525416 
ناشر: Nottetempo 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 97 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Nello sciame. Visioni del digitale به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در ازدحام. چشم انداز دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در ازدحام. چشم انداز دیجیتال

شفافیت و دستگاه های دیجیتالی مردان و طرز تفکر آنها را تغییر داده است. ارتباط چهره به چهره، توانایی تجزیه و تحلیل و چشم انداز آینده جای خود را به مخاطبین شبح مانند غوطه ور در حال پیوسته ای داده است که همیشه از طریق یک صفحه قابل مشاهده است. سوژه ای که می تواند خود را در میان جمعیتی که برای یک اقدام مشترک راهپیمایی می کنند خنثی کند، جای خود را به انبوهی دیجیتالی از افراد ناشناس و منزوی داده است که مانند حشرات بی نظم و غیرقابل پیش بینی حرکت می کنند. هان به این فکر می کند که چه اتفاقی می افتد وقتی یک جامعه - جامعه ما - داستان خود را برای شمارش \"لایک ها\" رها می کند، وقتی خصوصی تبدیل به عمومی می شود که صمیمیت و حریم خصوصی را آدمخوار می کند. و در مورد اینکه چه معنایی دارد معنی و مفهوم را کنار گذاشتن برای اطلاعاتی که در همه جا در دسترس است اما اغلب غیرقابل اعتماد است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

La trasparenza e i dispositivi digitali hanno cambiato gli uomini e il loro modo di pensare. Alla comunicazione in presenza, alla capacità di analisi e alla visione del futuro si sono sostituiti interlocutori fantasmatici immersi in un presente continuo e sempre visualizzabile attraverso uno schermo. Il soggetto capace di annullarsi in una folla che marcia per un'azione comune, ha ceduto il passo a uno sciame digitale di individui anonimi e isolati, che si muovono disordinati e imprevedibili come insetti. Han si interroga su ciò che accade quando una società - la nostra - rinuncia al racconto di sé per contare i "mi piace", quando il privato si trasforma in un pubblico che cannibalizza l'intimità e la privacy. E su che cosa comporta abdicare al significato e al senso per un'informazione reperibile ovunque ma spesso inaffidabile.





نظرات کاربران