ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Beginning Game Programming with Pygame Zero: Coding Interactive Games on Raspberry Pi Using Python

دانلود کتاب شروع برنامه نویسی بازی با Pygame Zero: کدنویسی بازی های تعاملی در Raspberry Pi با استفاده از Python

Beginning Game Programming with Pygame Zero: Coding Interactive Games on Raspberry Pi Using Python

مشخصات کتاب

Beginning Game Programming with Pygame Zero: Coding Interactive Games on Raspberry Pi Using Python

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781484256497, 9781484256503 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Game Programming with Pygame Zero: Coding Interactive Games on Raspberry Pi Using Python به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شروع برنامه نویسی بازی با Pygame Zero: کدنویسی بازی های تعاملی در Raspberry Pi با استفاده از Python نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شروع برنامه نویسی بازی با Pygame Zero: کدنویسی بازی های تعاملی در Raspberry Pi با استفاده از Python

در حین یادگیری کدنویسی بازی های سرگرم کننده بسازید. تمرکز بر ساخت بازی‌ها به جای آموزش تئوری برنامه‌نویسی، در این کتاب به احتمال زیاد به جای کارآمدترین روش برای جستجوی داده‌ها، کدی را در مورد چگونگی تأثیر گرانش بر مسیر موشک‌ها مشاهده خواهید کرد. حتی در این صورت، کد ساده نگه داشته می شود، زیرا بازی ها باید به جای فیزیک پیچیده، در مورد قابلیت بازی باشند. هنگامی که نیاز به جستجوی اطلاعاتی که در کتاب موجود نیست، پیوندهایی به اسناد رسمی وجود دارد.

برای درک اصول برنامه نویسی در پایتون با یک بازی ساده مبتنی بر متن شروع کنید. . سپس به ساخت بازی های گرافیکی ساده در Pygame Zero می پردازیم. نه تنها برنامه نویسی شی گرا را یاد خواهید گرفت تا ساخت بازی های پیچیده تر را آسان تر کنید، بلکه برای ایجاد گرافیک و صداهای خود نیز کار خواهید کرد. گرافیک سه بعدی کمی پیچیده است. بنابراین ما بر روی بازی‌های دو بعدی تمرکز می‌کنیم، از جمله چرخش‌های روی برخی از بازی‌های تخته‌ای کلاسیک و بازی‌های آرکید. تمامی بازی ها برای اجرا بر روی Raspberry Pi طراحی شده اند. آنها روی هر Raspberry Pi کار می کنند، اما روی هر رایانه دیگری که پایتون 3 را همراه با Pygame Zero پشتیبانی می کند نیز کار می کنند.

بازی هایی که می سازید قابل بازی خواهند بود و امیدوارم بازی سرگرم کننده باشد. و تا پایان کتاب، می‌توانید فراتر از کد منبع ارائه شده قدم بردارید و بازی‌ها و برنامه‌های منحصربه‌فرد خود را توسعه دهید.

چه خواهید آموخت.
  • کد در پایتون
  • ایجاد صدا و گرافیک برای بازی های دو بعدی
  • برنامه نویسی شی گرا را با Pygame Zero درک کنید. li>

این کتاب برای چه کسی است
بازی‌سازان مبتدی که علاقه مند به کار با کم -راه‌حل‌های پرهزینه و آسان برای یادگیری مانند Pygame Zero و Raspberry Pi.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Make fun games while learning to code. Focused on making games rather than teaching programming theory, in this book you're more likely to see code on how gravity affects a missiles trajectory instead of the most efficient way to search through data. Even then the code is kept simple as games should be about playability rather than complex physics. There are links to the official documentation when you need to lookup information that isn't included in the book.

Start with a simple text based game to grasp the basics of programming in Python. Then moves on to creating simple graphical games in Pygame Zero. Not only will you learn object oriented programming to make it easier to make more complex games, you'll also work to create your own graphics and sounds. 3D graphics are a little complex. So we focus on 2D games, including spins on some classic boardgames and arcade games. All the games are designed to run on a Raspberry Pi. They will work on any Raspberry Pi, but will also work on any other computer that supports Python 3 along with Pygame Zero.

The games you make will be playable and hopefully fun to play. And by the end of the book, you can step beyond the provided source code to develop your own unique games and programs.

What You'll Learn
  • Code in Python
  • Generate sounds and graphics for 2D games
  • Grasp object oriented programming with Pygame Zero 

Who This Book Is For
Beginning game developers interested in working with low-cost and easy-to-learn solutions like Pygame Zero and the Raspberry Pi.




نظرات کاربران