دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David Nixon
سری:
ISBN (شابک) : 9781484256398, 1484256395
ناشر: Apress
سال نشر: 2020
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 19 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Beginning Unreal Game Development: Foundation for Simple to Complex Games Using Unreal Engine 4 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شروع توسعه بازی غیرواقعی: بنیادی برای بازی های ساده تا پیچیده با استفاده از Unreal Engine 4 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
شروع به ساخت بازی های ویدیویی با استفاده از Unreal Engine 4 (UE4) و یادگیری اصول توسعه بازی کنید. از طریق آموزش های عملی و گام به گام، طراحی محیط های جذاب و ایجاد یک پایه محکم برای بازی های پیچیده تر را خواهید آموخت. نحوه استفاده از نرم افزار طراحی بازی سه بعدی را در پشت توسعه بازی های بسیار محبوب برای رایانه شخصی، کنسول و موبایل کشف کنید. شروع بازیسازی غیرواقعی شما را به اصول توسعه بازی با UE4 هدایت میکند تا محیطهایی طراحی کنید که هم بازیکن را درگیر کند و هم از نظر زیباییشناختی دلپذیر باشد. نویسنده دیوید نیکسون به شما نشان می دهد که چگونه منطق اسکریپت، تعریف رفتارها، ذخیره داده ها و ایجاد کاراکترها را انجام دهید. شما یاد خواهید گرفت که رابط های کاربری، مانند منوها، بارگذاری صفحه نمایش، و نمایشگرهای هدآپ (HUD) ایجاد کنید و صدا را برای افزودن موسیقی، جلوه های صوتی و دیالوگ به بازی خود دستکاری کنید. این کتاب ویراستاران سطح، انواع بازیگران، طرحهای اولیه، خلق و کنترل شخصیت و موارد دیگر را پوشش میدهد. در سرتاسر کتاب، تئوری را عملی کرده و با استفاده از مجموعه ای از آموزش های گام به گام، یک بازی واقعی خلق خواهید کرد. با رویکردی واضح و گام به گام، شروع توسعه بازی های Unreal دانش شما را در مورد Unreal Engine 4 افزایش می دهد تا بتوانید در کمترین زمان شروع به ایجاد و استقرار بازی های ویدیویی سه بعدی خود کنید. آنچه یاد خواهید گرفت اصول طراحی بازی را بیاموزید درک نحوه استفاده از سطوح شگفت انگیز Unreal Engine 4Design برای کاراکترهای شما برای بازی با منطق inScript برای کنترل رفتار دنیایی که ایجاد می کنید Who This Book Is For این کتاب برای مبتدیان است بدون طراحی قبلی بازی یا تجربه برنامه نویسی همچنین برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی در نظر گرفته شده است که در دنیای توسعه بازی کاملاً جدید هستند و می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک بازی را از ابتدا با استفاده از UE4 طراحی کنند.
Get started creating video games using Unreal Engine 4 (UE4) and learning the fundamentals of game development. Through hands-on, step-by-step tutorials, you will learn to design engaging environments and a build solid foundation for more complex games. Discover how to utilize the 3D game design software behind the development of immensely popular games for PC, console, and mobile. Beginning Unreal Game Development steers you through the fundamentals of game development with UE4 to design environments that both engage the player and are aesthetically pleasing. Author David Nixon shows you how to script logic, define behaviors, store data, and create characters. You will learn to create user interfaces, such as menus, load screens, and head-up displays (HUDs), and manipulate audio to add music, sound effects, and dialogue to your game. The book covers level editors, actor types, blueprints, character creation and control, and much more. Throughout the book, you’ll put theory into practice and create an actual game using a series of step-by-step tutorials. With a clear, step-by-step approach, Beginning Unreal Game Development builds up your knowledge of Unreal Engine 4 so you can start creating and deploying your own 3D video games in no time. What You Will Learn Learn the fundamentals of game designUnderstand how to use Unreal Engine 4Design amazing levels for your characters to play inScript logic to control the behavior of the world you create Who This Book Is For This book is for beginners with no prior game design or programming experience. It is also intended for video game enthusiasts who are brand-new to the world of game development and want to learn how to design a game from scratch using UE4.