ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب BREAKING THE FRAMES: populism and prestige in comics studies

دانلود کتاب شکستن فریم ها: پوپولیسم و ​​اعتبار در مطالعات کمیک

BREAKING THE FRAMES: populism and prestige in comics studies

مشخصات کتاب

BREAKING THE FRAMES: populism and prestige in comics studies

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: World comics and graphic nonfiction series 
ISBN (شابک) : 9781477317099, 9781477317129 
ناشر: UNIV OF TEXAS Press 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 311 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 73 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شکستن فریم ها: پوپولیسم و ​​اعتبار در مطالعات کمیک: کتاب های مصور، استریپ و غیره، کتاب های مصور، استریپ، و غیره--تاریخ و نقد، فرهنگ و ادبیات عامه، نقد، تفسیر و غیره، کتاب های مصور، استریپ و غیره - تاریخ و نقد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب BREAKING THE FRAMES: populism and prestige in comics studies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شکستن فریم ها: پوپولیسم و ​​اعتبار در مطالعات کمیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شکستن فریم ها: پوپولیسم و ​​اعتبار در مطالعات کمیک

مطالعات طنز به یک دوراهی رسیده است. رمان‌های گرافیکی هرگز بیش از این مورد توجه و مشروعیت محققان قرار نگرفتند، اما قوانین جدید و گفتمان‌های انتقادی جدید تنش‌هایی را در حوزه‌ای ایجاد کرده‌اند که بر اساس لفاظی پوپولیستی مطالعات فرهنگی بنا شده است. در نتیجه، مطالعات کمیک شروع به جدا شدن در اردوگاه‌های متمایز کرده است - که عمدتاً بر اساس مطالعات فرهنگی یا ادبی است - که تلاش می‌کنند تا مرزهای رشته را دیکته کنند یا در غیر این صورت در مقابل خود انضباط مقاومت کنند. پیامد آن، گسست فزاینده در شیوه‌هایی است که محققان کمیک با یکدیگر صحبت می‌کنند – یا اغلب، با یکدیگر صحبت نمی‌کنند یا حتی کار یکدیگر را تأیید نمی‌کنند. شکستن چارچوب ها: پوپولیسم و ​​پرستیژ در مطالعات کمیک وضعیت کنونی بورسیه های کمیک را بررسی می کند، مدارس غالب آن را مورد بازجویی قرار می دهد، بیگانگی متقابل آنها را زیر سوال می برد و تمایل آنها را برای حمایت از کمیک هایی که مطالعه می کنند به چالش می کشد. مارک سینگر از تنوع انضباطی بیشتر و سختگیری روش شناختی در مطالعات کمیک حمایت می کند و زمینه ای را مطرح می کند که می تواند دیدگاه های انتقادی و مخالف بیشتری را در بر گیرد. سینگر با مطالعه گسترده برخی از تحسین‌شده‌ترین سازندگان کمیک - از جمله مرجان ساتراپی، آلن مور، کایل بیکر و کریس ور، نشان می‌دهد که چگونه مطالعات کمیک می‌توانند از چارچوب‌های جشن و قوانین محدودکننده‌ای که در حال حاضر زمینه را برای تولید جدید تعریف می‌کنند، خارج شوند. بورسیه ای که درک ما را از کمیک ها و منتقدان آنها گسترش می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Comics studies has reached a crossroads. Graphic novels have never received more attention and legitimation from scholars, but new canons and new critical discourses have created tensions within a field built on the populist rhetoric of cultural studies. As a result, comics studies has begun to cleave into distinct camps—based primarily in cultural or literary studies—that attempt to dictate the boundaries of the discipline or else resist disciplinarity itself. The consequence is a growing disconnect in the ways that comics scholars talk to each other—or, more frequently, do not talk to each other or even acknowledge each other’s work. Breaking the Frames: Populism and Prestige in Comics Studies surveys the current state of comics scholarship, interrogating its dominant schools, questioning their mutual estrangement, and challenging their propensity to champion the comics they study. Marc Singer advocates for greater disciplinary diversity and methodological rigor in comics studies, making the case for a field that can embrace more critical and oppositional perspectives. Working through extended readings of some of the most acclaimed comics creators—including Marjane Satrapi, Alan Moore, Kyle Baker, and Chris Ware—Singer demonstrates how comics studies can break out of the celebratory frameworks and restrictive canons that currently define the field to produce new scholarship that expands our understanding of comics and their critics.





نظرات کاربران