ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Palgrave Handbook of the History of Women on Stage

دانلود کتاب کتاب راهنمای پالگریو تاریخ زنان روی صحنه

The Palgrave Handbook of the History of Women on Stage

مشخصات کتاب

The Palgrave Handbook of the History of Women on Stage

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783030238278, 9783030238285 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 850 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب The Palgrave Handbook of the History of Women on Stage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای پالگریو تاریخ زنان روی صحنه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای پالگریو تاریخ زنان روی صحنه

این کتاب نزدیک به 40 آکادمیک و دست اندرکار تئاتر را گرد هم می آورد تا شجاعت، عزم و دستاوردهای زنان را روی صحنه در سراسر اعصار و در سراسر جهان شرح دهند و جشن بگیرند. این مجموعه از یونان باستان تا استرالیا امروزی از طریق ایالات متحده، روسیه شوروی، اروپا، هند، آفریقای جنوبی و ژاپن امتداد دارد و مجموعه‌ای از عکس‌های تحلیلی از زنان مجری، آثار و شرایطی که در آن آن را تولید کرده‌اند، ارائه می‌کند. فصل‌های جداگانه بررسی عمیق لحظات خاص در زمان و جغرافیا را ارائه می‌کنند، در حالی که حجم به‌طور کلی و کنار هم قرار دادن آن، بررسی تصویر بزرگ‌تر را تحریک می‌کند، و بر چالش‌هایی که زنان در فرهنگ‌های مختلف برای تثبیت خود به‌عنوان مجری با آن مواجه شده‌اند و طیف وسیعی از راه‌هایی که در آن با آن مواجه شده‌اند، تأکید می‌کند. آنها به صحنه دسترسی پیدا کردند. این جلد که به ترتیب زمانی سازماندهی شده است، نه تنها به گذشته بلکه به آینده می نگرد: مفاهیم «تاریخ»، «مراحل» و حتی تعریف خود «زنان» را به چالش می کشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book brings together nearly 40 academics and theatre practitioners to chronicle and celebrate the courage, determination and achievements of women on stage across the ages and around the globe. The collection stretches from ancient Greece to present-day Australasia via the United States, Soviet Russia, Europe, India, South Africa and Japan, offering a series of analytical snapshots of women performers, their work and the conditions in which they produced it. Individual chapters provide in-depth consideration of specific moments in time and geography while the volume as a whole and its juxtapositions stimulate consideration of the bigger picture, underlining the challenges women have faced across cultures in establishing themselves as performers and the range of ways in which they gained access to the stage. Organised chronologically, the volume looks not just to the past but the future: it challenges the very notions of ‘history’, ‘stage’ and even the definition of ‘women’ itself.





نظرات کاربران