ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب I Bet I Won't Fret: A Workbook to Help Children with Generalized Anxiety Disorder

دانلود کتاب من شرط می بندم نمی فهمم: یک کتاب درسی برای کمک به کودکان مبتلا به اختلال اضطراب عمومی

I Bet I Won't Fret: A Workbook to Help Children with Generalized Anxiety Disorder

مشخصات کتاب

I Bet I Won't Fret: A Workbook to Help Children with Generalized Anxiety Disorder

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1572246006, 9781572246003 
ناشر: Instant Help 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 151 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 803 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب I Bet I Won't Fret: A Workbook to Help Children with Generalized Anxiety Disorder به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب من شرط می بندم نمی فهمم: یک کتاب درسی برای کمک به کودکان مبتلا به اختلال اضطراب عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب من شرط می بندم نمی فهمم: یک کتاب درسی برای کمک به کودکان مبتلا به اختلال اضطراب عمومی



ما دوست داریم دوران کودکی را به عنوان یک زمان بی دغدغه در نظر بگیریم، اما برای بسیاری از کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی، این چیزی نیست جز. اختلال اضطراب فراگیر (GAD) یکی از شایع ترین اختلالات اضطرابی در کودکان است. این باعث نگرانی و اضطراب شدید می شود که می تواند رشد عاطفی، تحصیلی و اجتماعی را مختل کند. خبر خوب این است که GAD بسیار قابل درمان است و می توان به کودکان آموزش داد که آن را مدیریت کنند و حتی بر آن غلبه کنند.

تیموتی سیزمور، روانشناس کودک، متخصص در کمک به کودکان مضطرب و شرط می بندم که ناراحت نخواهم شد< /b> او تمرینات سرگرم کننده و جذابی را به بچه ها می دهد تا به آنها کمک کند تا اضطراب و نگرانی را از بین ببرند، خودگویی اضطراب آور را تغییر دهند، و احساساتشان را به اشتراک بگذارند. این فعالیت ها را می توان به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی انجام داد و برای کودکان بین شش تا دوازده سال مناسب است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

We like to think of childhood as a carefree time, but for the many children with anxiety disorders it's anything but. Generalized anxiety disorder (GAD) is one of the most common anxiety disorders in children. It causes intense worry and anxiety that can disrupt emotional, academic, and social development. The good news is that GAD is highly treatable and children can be taught to manage and even overcome it.

Child psychologist Timothy Sisemore specializes in helping anxious children and in I Bet I Won't Fret he gives kids fun and engaging exercises to help them relieve anxiety and worry, change anxiety-inducing self-talk, and communicate their feelings. These activities can be done on their own or as part of a therapy program, and are appropriate for kids between the ages of six and twelve.





نظرات کاربران