ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ideology and Hegemony of English Foreign Language Textbooks: Globally and Locally Written Practices

دانلود کتاب ایدئولوژی و هژمونی کتاب های درسی زبان خارجی انگلیسی: شیوه های نوشتاری جهانی و محلی

Ideology and Hegemony of English Foreign Language Textbooks: Globally and Locally Written Practices

مشخصات کتاب

Ideology and Hegemony of English Foreign Language Textbooks: Globally and Locally Written Practices

ویرایش: 1st ed. 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783030358082, 9783030358099 
ناشر: Springer International Publishing;Springer 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 273 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Ideology and Hegemony of English Foreign Language Textbooks: Globally and Locally Written Practices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایدئولوژی و هژمونی کتاب های درسی زبان خارجی انگلیسی: شیوه های نوشتاری جهانی و محلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایدئولوژی و هژمونی کتاب های درسی زبان خارجی انگلیسی: شیوه های نوشتاری جهانی و محلی



این جلد به بررسی شیوه‌های ایدئولوژیک و هژمونیک در کتاب‌های درسی انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی (EFL) در سطح جهانی و محلی می‌پردازد و بررسی می‌کند که آیا این کتاب‌های درسی ارزش‌ها، باورها و هنجارهای جامعه بومی‌زبان را با بررسی ایدئولوژیک آن‌ها منعکس می‌کنند یا خیر. مؤلفه‌ها و شیوه‌های هژمونیکی که جامعه یا دولت مبدأ می‌خواهد بر زبان‌آموزان زبان تأثیر بگذارد. همچنین تلاش می‌کند دیدگاه‌های معلمان و دانش‌آموزان زبان انگلیسی را در مورد ایدئولوژی زیربنایی و شیوه‌های هژمونیک در کتاب‌های درسی زبان انگلیسی مکتوب جهانی و محلی روشن کند.

مطالعات مربوط به رابطه بین ایدئولوژی، هژمونی و کتاب‌های درسی در زبان‌شناسی کاربردی در دهه‌های اخیر با ظهور نظریه انتقادی، آموزش انتقادی و مهارت‌های تفکر انتقادی رواج بیشتری یافته است. دهه 1920 به بعد، محققان را به اتخاذ دیدگاه انتقادی تری نسبت به کتاب های درسی EFL، به ویژه با توجه به عناصر ایدئولوژی و هژمونی سوق داد. این دو اصطلاح شامل مجموعه‌ای از مؤلفه‌ها، از ملی‌گرایی گرفته تا مذهب است. در عین حال، اهمیت فراروایت های نشات گرفته از اصول مدرنیسم از دهه 1960 به بعد کاهش یافته است، با این فرض که جهان وارد عصر جدیدی به نام پست مدرنیسم و ​​پساساختارگرایی شده است که بر نقش افراد تأکید می کند و تلاش برای تقویت را رد می کند. پسا استعمار که آثار آن را می توان در کتاب های درسی زبان انگلیسی مشاهده کرد. بر این اساس، در نظر گرفتن عناصر ایدئولوژی و هژمونی یک جنبه حیاتی در تجزیه و تحلیل کتاب های درسی EFL باقی می ماند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume investigates ideological and hegemonic practices in globally and locally written English as a Foreign Language (EFL) textbooks, and explores whether these textbooks reflect the values, beliefs and norms of the native-speaker society by examining their ideological components and the hegemonic practices by means of which the source society or state seeks to influence learners of the language. It also attempts to clarify EFL teachers’ and students’ views on the underlying ideology and hegemonic practices in globally and locally written EFL textbooks.

Studies on the relationship between ideology, hegemony and textbooks in applied linguistics have become more prevalent in recent decades, as the emergence of critical theory, critical pedagogy, and critical thinking skills from the 1920s onwards has led scholars to adopt a more critical perspective towards EFL textbooks, especially with regard to elements of ideology and hegemony. These two terms encompass a plethora of components, ranging from nationalism to religion. At the same time, the importance of metanarratives originating from the tenets of modernism has declined from the 1960s onwards, the assumption being that the world has entered a new age called postmodernism and post-structuralism that emphasizes the role of individuals and rejects efforts to reinforce post-colonialism, the effects of which can be seen in EFL textbooks. Accordingly, taking the elements of ideology and hegemony into account remains a vital aspect in the analysis of EFL textbooks.



فهرست مطالب

Front Matter ....Pages i-ix
Introduction (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 1-7
Literature Review (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 9-45
Methodology (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 47-58
Data Analysis (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 59-60
Findings and Interpretations (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 61-201
Discussion (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 203-222
Conclusion and Implications (Ömer Gökhan Ulum, Dinçay Köksal)....Pages 223-229
Back Matter ....Pages 231-269




نظرات کاربران