ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of Climate Services

دانلود کتاب کتاب راهنمای خدمات آب و هوا

Handbook of Climate Services

مشخصات کتاب

Handbook of Climate Services

دسته بندی: سیاست
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Climate Change Management 
ISBN (شابک) : 3030368742, 9783030368746 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 45 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of Climate Services به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای خدمات آب و هوا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای خدمات آب و هوا



این کتاب خدمات آب و هوایی، از جمله پیش‌بینی‌ها، اطلاعات توصیفی، تحلیل‌ها، ارزیابی‌ها و مروری بر روندهای فعلی را بررسی می‌کند.

با توجه به فشارهایی که اکنون بر آب و هوای جهان وارد می‌شود، جمع‌آوری و اشتراک‌گذاری داده‌های مشاهدات و پیش‌بینی آب و هوای قابل اعتماد، که ممکن است برای استفاده توسط گروه‌های مختلف طراحی شده باشد، حیاتی است. به عبارت دیگر، ارائه خدمات آب و هوایی ضروری است. اما با وجود رشد استفاده از این خدمات، انتشارات تخصصی بسیار کمی در این زمینه وجود دارد. این کتاب به این نیاز می پردازد.

علاوه بر ارائه مطالعات و نتایج پروژه های تحقیقاتی، این کتاب همچنین مروری بر طیف وسیعی از ابزارهای موجود برای ارائه و استفاده از خدمات آب و هوا ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای مطالعات موردی است که نمونه‌های گویا و الهام‌بخشی از نحوه به کارگیری بهینه خدمات آب و هوا ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores climate services, including projections, descriptive information, analyses, assessments, and an overview of current trends.  

Due to the pressures now being put on the world’s climate, it is vital to gather and share reliable climate observation and projection data, which may be tailored for use by different groups. In other words, it is essential to offer climate services. But despite the growth in the use of these services, there are very few specialist publications on this topic. This book addresses that need.

Apart from presenting studies and the results of research projects, the book also offers an overview of the wide range of means available for providing and using climate services. In addition, it features case studies that provide illustrative and inspiring examples of how climate services can be optimally deployed.





نظرات کاربران