دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st ed.
نویسندگان: David George Surdam
سری:
ISBN (شابک) : 9783030371647, 9783030371654
ناشر: Springer International Publishing;Palgrave Macmillan
سال نشر: 2020
تعداد صفحات: 389
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Business Ethics from Antiquity to the 19th Century: An Economist's View به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اخلاق تجاری از دوران باستان تا قرن 19: دیدگاه یک اقتصاددان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب عناصری از تاریخ اقتصادی و تجاری را برای مطالعه اخلاق تجاری از دوران باستان تا قرن نوزدهم ترکیب می کند. این کتاب با افراد به اصطلاح بدوی شروع می شود و نشان می دهد که چگونه انسان ها مبادله کالاها و کالاها را از تجارت به عنوان راهی برای حفظ صلح و کامیابی آغاز کردند. گذشتگان ارزش و اخلاق تجارت را مورد توجه قرار می دادند و بسیاری از تأملات آنها بر متفکران کاتولیک قرون وسطی و شرکت کنندگان در تجارت تأثیر گذاشت. پروتستان ها کار و سودآوری را به افراد محترم و با فضیلت ارتقا دادند و برخی از گروه ها مانند کویکرها اخلاق خوب تجاری را به نمایش گذاشتند.
این کتاب از کار اقتصاددانان و مورخان استفاده می کند تا اهمیت آن را برجسته کند. تغییر فناوریها، باورهای مذهبی و نگرشهای فرهنگی، نشان میدهد که آنچه اخلاقی تلقی میشود در زمان و مکان متفاوت است.
This book combines elements of economic and business history to study business ethics from antiquity to the nineteenth century. This book begins with so-called primitive people, showing how humans began to exchange goods and commodities from trade as a way to keep peace and prosper. The ancients considered the value and ethics of business, and many of their reflections influenced medieval Catholic thinkers and business participants. Protestants elevated working and profit-making to the respectable and virtuous, and some groups, such as Quakers, came to exemplify good business ethics.
This book draws on the work of economists and historians to highlight the importance of changing technologies, religious beliefs, and cultural attitudes, showing that what is considered ethical differs across time and place.
Front Matter ....Pages i-xii
You Can’t Live (Well) Without Business Ethics (David George Surdam)....Pages 1-14
Overview of Business Ethics (David George Surdam)....Pages 15-37
Primitive Trade (David George Surdam)....Pages 39-56
Ancient Trade in the Near East (David George Surdam)....Pages 57-80
Greek Society (David George Surdam)....Pages 81-114
Roman Society (David George Surdam)....Pages 115-138
Jewish and Christian Attitudes (David George Surdam)....Pages 139-156
Islam and Business Ethics (David George Surdam)....Pages 157-179
Medieval Business Ethics (David George Surdam)....Pages 181-203
Medieval Ethics and Markets (David George Surdam)....Pages 205-237
Early Modern Europe and Resurging Trade (David George Surdam)....Pages 239-266
Birth of a Consumer Society in Eighteenth-Century England (David George Surdam)....Pages 267-279
Quakers and Business Ethics (David George Surdam)....Pages 281-294
Labor Relations Through the Ages (David George Surdam)....Pages 295-315
Slavery Throughout History (David George Surdam)....Pages 317-350
Conclusion (David George Surdam)....Pages 351-352
Back Matter ....Pages 353-383