ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Media and the Artaud Effect

دانلود کتاب رسانه های جدید و اثر آرتو

New Media and the Artaud Effect

مشخصات کتاب

New Media and the Artaud Effect

دسته بندی: روزنامه نگاری ، رسانه
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3030834875, 9783030834876 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2021 
تعداد صفحات: 216 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب New Media and the Artaud Effect به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های جدید و اثر آرتو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های جدید و اثر آرتو


این کتاب با پیروی از آنتونین آرتو، تحقیقی را پیشنهاد می‌کند که بدن مجازی، عصب‌شناسی و مغز را به‌عنوان زمینه‌های مناقشه بررسی می‌کند و به دنبال درک روشن‌تری از دگرگونی‌های آرتو است. در نهایت منجر به بررسی ارتباطی که آرتو ممکن است برای یک نظریه کافی از محیط رسانه فعلی داشته باشد.

رسانه جدید و اثر آرتو تنها رسانه کامل فعلی است. -مطالعه طولانی رابطه آثار آرتو با معضلات هنر دیجیتال، رسانه و جامعه امروزی. همچنین از این جهت منحصر به فرد است که بحثی گسترده از مفاهیم نظری و پیامدهای آرتو «متأخر» یا «نهایی» را با پرداختن به آثار رسانه‌ای فردی، که گاهی مستقیماً از مشقات آرتو الهام گرفته‌اند، ترکیب می‌کند.
</ div>

آرتود مدت‌هاست که به‌عنوان یکی از تأثیرات اساسی در اجرا و تئاتر در اواسط و اواخر قرن بیستم در نظر گرفته می‌شود: در اینجا استدلال می‌شود که بینش آرتو در صورتی که چیزی بیشتر از آن برای دیجیتال کاربرد داشته باشد. /جامعه پسا دیجیتال و انبوهی از آثاری که توسط آن امکان پذیر شده است.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book proposes, following Antonin Artaud, an investigation exploring the virtual body, neurology and the brain as fields of contestation, seeking a clearer understanding of Artaud's transformations that ultimately leads into examining the relevance Artaud may have for an adequate theory of the current media environment.

New Media and the Artaud Effect  is the only current full-length study of the relation of Artaud’s work to dilemmas of digital art, media and society today. It is also singular in that it combines a far-reaching discussion of the theoretical implications and ramifications of the ‘late’ or ‘final’ Artaud, with a treatment of individual media works, sometimes directly inspired from Artaud’s travails.

Artaud has long been justly regarded as one of the seminal influences in mid- and late-20th century performance and theater: it is argued here that Artaud’s insights are if anything more applicable to digital/post-digital society and the plethora of works that are made possible by it.


فهرست مطالب

Acknowledgements
Contents
Chapter 1: Living Hieroglyphs
	Hieroglyphic Keys
	A Universe and a Theater of Signs
	Shedding Light on Hieroglyphic Language: Fenollosa and Pound’s Revolution of the Word
	Aby Warburg’s Expressivity without Subject and Eisenstein in Mexico: Hieroglyphs in Motion
	Hieroglyphs as Fields of Force: Olson’s Origins
	The Originality of Artaud in Twentieth Century Hieroglyphics
Chapter 2: The Power of Capture
	Inner/Outer
	Cybernetic Totality
	Brain Matter
	Sorcery Without Sorcerers
	Body Without Organs as Substrate of Resistance
Chapter 3: Beyond Hieroglyphics: I
	“The Body Is the Self”, or Godard’s Incommensurable
	“Impossible” Influence
	Where Artaud’s Ghost Seems to Move the Most—Grandrieux’s Cinema of Cruelty
	Grandrieux and Sade
	Constructing the “New Body”
Chapter 4: Beyond Hieroglyphics: II
	Klossowski’s Body Exchange, or Sharon Tate as Hieroglyph
	The Body Remixed—Sterlarc
	Catastrophe Theory in Gary Hill
	“the infinite, this is me”
	Schizophrenia as Interactive Cinema
	Another ‘Outside’
Chapter 5: Don’t Forget the Virtual
	Artaud: The Urge for Destruction
	The ‘Virtual’ as Revolutionary Source
	Breakdowns
	Artistic “Virtualism”
	No Guarantees
	Whose Groundlessness?
	For a New ‘Anti-Psychiatry’
Works Cited
	Archives
	Bibliography
	Filmography/Electronic Installations
Index




نظرات کاربران