ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kærlighedskontrakten: åbenhed og troskab i parforholdet

دانلود کتاب قرارداد عشق: صراحت و وفاداری در رابطه

Kærlighedskontrakten: åbenhed og troskab i parforholdet

مشخصات کتاب

Kærlighedskontrakten: åbenhed og troskab i parforholdet

ویرایش: 1. e-bogsudgave 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9788702125924, 8702125927 
ناشر: Gyldendal, 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Danish 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 347 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Kærlighedskontrakten: åbenhed og troskab i parforholdet به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قرارداد عشق: صراحت و وفاداری در رابطه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قرارداد عشق: صراحت و وفاداری در رابطه



بیشتر ما با این تصور زندگی می کنیم که رابطه عاشقانه ایده آل به طور خودکار امکان داشتن روابط عاطفی نزدیک، چه رسد به روابط جنسی، با هر کس دیگری غیر از شریک زندگی خود را حذف می کند. این یک سنت عاشقانه است که عمیقاً در فرهنگ ما ریشه دارد و لمس کردن آن بسیار دشوار است. اما اگر طرفین توافق کنند که روابط با دیگران نه تنها خوب است، بلکه در واقع برای روابط غنی تر است، چه؟ و اگر به هر حال، دریابید که چگونه با خطوط پاک و با در نظر گرفتن همه طرف‌های درگیر، در عمل از فضای باز زندگی کنید؟ چه اهمیتی می تواند برای تجربه شخصی یک زندگی با محتوا، آزادی و شادی داشته باشد؟ و برای احساس انسجام، سود و عشق در رابطه؟


این کتاب در مورد چگونگی \"باز کردن\" یک رابطه سنتی زن و شوهر بدون خارج کردن ازدواج، فرزندان یا خانه است. این یک راهنمای آسان خواندنی و عملی است برای اینکه چگونه یک زوج با هم می توانند تعریف خود از عشق و وفاداری را تجدید کنند، چگونه به تدریج با یک توافق کاملاً تعریف شده و آزادتر سازگار شوند، و چه چیزی ارزش دانستن را دارد که زن و شوهر اولین تجربه های خود را انجام می دهند. در چارچوب جدید این کتاب به معنای در این زمینه نشان دادن توجه، برقراری ارتباط صادقانه و مسئولیت پذیری هم برای خود و هم برای شریک زندگیتان را روشن می کند. این کتاب همچنین به این موضوع می‌پردازد که چرا مصالحه، سخاوت و صبر عوامل ضروری در این فرآیند هستند. در طول مسیر، مواردی به شکل مردان و زنان در روابط برقرار شده، ملاحظات و چالش‌هایی را که زوج‌ها قبل، در حین و بعد از بررسی رابطه‌شان با آن‌ها مواجه هستند، به اشتراک می‌گذارند.

 


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

De fleste af os lever med en forestilling om, at det ideelle kærlighedsforhold automatisk udelukker, at man samtidig kan have tætte følelsesmæssige forbindelser endsige seksuelle relationer til andre end sin partner. Det er en romantisk tradition, som er dybt forankret i vores kultur og meget svær at røre ved. Men hvad nu, hvis parterne er enige om, at forhold til andre ikke alene er okay, men ligefrem berigende for forholdet? Og hvad hvis man i øvrigt finder ud af at leve åbenheden ud i praksis med rene linjer og under hensyntagen til alle involverede parter? Hvilken betydning kan det have for den personlige oplevelse af et liv med indhold, frihed og glæde? Og for fornemmelsen af samhørighed, overskud og kærlighed i forholdet?


Bogen handler om, hvordan man ”åbner” et traditionelt parforhold uden at sætte hverken ægteskab, børn eller hjem over styr. Det er en letlæst og praktisk guide til, hvordan et par sammen kan forny deres definition af kærlighed og troskab, hvordan man gradvist kan omstille sig til en veldefineret, friere aftale, og hvad der er værd at vide, når parret gør de første erfaringer i de nye rammer. Bogen belyser, hvad det i denne sammenhæng vil sige at udvise hensyn, kommunikere ærligt og tage ansvar for både sig selv og sin partner. Bogen vil også komme ind på, hvorfor kompromiser, generøsitet og tålmodighed er nødvendige faktorer i processen. Undervejs vil cases i form af mænd og kvinder i etablerede parforhold dele deres overvejelser og udfordringer, som de tager sig ud både før, under og efter, at parrene tager deres forhold op til revision.

 





نظرات کاربران