ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pricing your portraits: high-profit business strategies for photographers

دانلود کتاب قیمت گذاری پرتره های شما: استراتژی های تجاری پر سود برای عکاسان

Pricing your portraits: high-profit business strategies for photographers

مشخصات کتاب

Pricing your portraits: high-profit business strategies for photographers

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781608958726, 1608958728 
ناشر: Amherst Media 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب قیمت گذاری پرتره های شما: استراتژی های تجاری پر سود برای عکاسان: عکاسی تجاری,عکاسی--قیمتها,,عکاسی -- قیمتها



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Pricing your portraits: high-profit business strategies for photographers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قیمت گذاری پرتره های شما: استراتژی های تجاری پر سود برای عکاسان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قیمت گذاری پرتره های شما: استراتژی های تجاری پر سود برای عکاسان

عکاسان پرتره موافق هستند که یکی از مهمترین جنبه های مدیریت یک کسب و کار موفق قیمت گذاری دقیق محصولات شما برای سود است. برخی از آنها خیلی کم هزینه می‌کنند، سپس برای عکس‌برداری و ویرایش عکس‌ها برای انبوهی از مشتری‌ها تلاش می‌کنند، فقط غرق می‌شوند و فرسوده می‌شوند. برخی دیگر در ابتدا قیمت بسیار پایینی دارند، فقط برای جلب توجه مردم، اما به زودی قیمت‌های خود را افزایش می‌دهند و مشتریان خود را در مقابل عکاسان جدیدی که قیمت‌های پایینی را دریافت می‌کنند، از دست می‌دهند. هنوز هم دیگرانی هستند که خودشان را از بازی قیمت می‌دهند. جف اسمیت، صاحب دو استودیو پرتره پرتره به شما می‌آموزد که چگونه یکی از دردسرسازترین مشکلات عکاسی را با ایجاد ساختار قیمتی که به شما امکان می‌دهد هزینه‌های خود را پوشش دهید، حل کنید. سودی را پاک کنید که بتوانید با آن راحت زندگی کنید. اسمیت با نشان دادن روش‌هایی به شما شروع می‌کند که او و تعداد بیشماری از متخصصان دیگر در تلاشی نادرست برای به دست آوردن جریان نقدی عالی استفاده کرده‌اند و به شما کمک می‌کند از گام‌های نادرست زمان و درآمد خود جلوگیری کنید. در مرحله بعد، او شما را در فرآیند فهمیدن اینکه پول شما به کجا می رود، راهنمایی می کند که چقدر باید برای تجهیزات جدید هزینه کنید؟ چه چیزی در دسته هزینه های سربار قرار می گیرد؟\" چقدر باید به کارکنان و خودتان حقوق بدهید؟ و سپس به نشان دادن راه هایی برای کاهش هزینه ها، قیمت گذاری چاپ ها و بسته های جداگانه، حفظ حجم کسب و کار مورد نظر خود، حفظ مشتریان فعلی و وظایفی را محول کنید تا هوشمندانه در جهت سودآوری کار کنید و در عین حال از کار خود لذت ببرید و رضایت حرفه ای و خلاقانه به دست آورید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Portrait photographers agree that one of the most important yet shrouded aspects of running a successful business is accurately pricing your products for profit. Some charge too little, then scramble to photograph and edit photos for throngs of clients, only to become overwhelmed and burn out. Others price too low initially, just to get people in the door, but soon mark up their prices and lose clients to new photographers who charge rock-bottom prices. There are still others who price themselves out of the game right out of the gate.Jeff Smith, owner of two thriving portrait studios teaches you how to tackle one of photography's most vexing problems working out a pricing structure that allows you to cover your costs and clear a profit that you can live comfortably with. Smith begins by showing you methods that he and countless other pros have used in a misguided attempt to reap a great cash flow, helping you avoid time-and-revenue-burning missteps. Next, he walks you through the process of figuring out where your money goes How much should you shell out for new equipment? What falls into the category of overhead?" How much do you need to pay your staff and yourself? and then moves on to show ways to cut costs, price individual prints and packages, maintain your desired business volume, retain existing clients, and delegate tasks in order to work smartly toward profitability all while enjoying your work and achieving professional and creative satisfaction.





نظرات کاربران