ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب M Train

دانلود کتاب قطار M

M Train

مشخصات کتاب

M Train

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781408867716, 1408867710 
ناشر: Bloomsbury Publishing Plc 
سال نشر: 2015;2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب M Train به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قطار M نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قطار M



M Train از کافه کوچک گرینویچ ویلیج شروع می شود، جایی که اسمیت هر روز صبح برای قهوه سیاه می رود، جهان را همانطور که هست و جهان را همانطور که بود نشخوار می کند و در دفترچه خود می نویسد. از طریق نثری که بین رویاها و واقعیت، گذشته و حال، و در سراسر چشم انداز آرزوها و الهامات خلاقانه جابه جا می شود، به کازا آزول فریدا کالو در مکزیک سفر می کنیم. به جلسه ای از جامعه کاشفان قطب شمال در برلین؛ به یک خانه ییلاقی در کنار دریا در منطقه فار راکاوی نیویورک که اسمیت درست قبل از وقوع طوفان سندی به دست می آورد. و به گورهای ژنه، پلات، رمبو و میشیما.

تاملاتی در مورد هنر نویسنده و آفرینش هنری بافته شده است. در اینجا نیز خاطرات منحصر به فردی از زندگی اسمیت در میشیگان و از دست دادن جبران ناپذیر همسرش فرد سونیک اسمیت وجود دارد. ناامیدی را با امید و تسلی به تصویر کشیده است، M Train که با امضای او نشان داده شده است، مراقبه ای در مورد سفر، نمایش های پلیسی، ادبیات و قهوه است...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

M Train begins in the tiny Greenwich Village café where Smith goes every morning for black coffee, ruminates on the world as it is and the world as it was, and writes in her notebook. Through prose that shifts fluidly between dreams and reality, past and present, and across a landscape of creative aspirations and inspirations, we travel to Frida Kahlo's Casa Azul in Mexico; to a meeting of an Arctic explorer's society in Berlin; to a ramshackle seaside bungalow in New York's Far Rockaway that Smith acquires just before Hurricane Sandy hits; and to the graves of Genet, Plath, Rimbaud and Mishima.

Woven throughout are reflections on the writer's craft and on artistic creation. Here, too, are singular memories of Smith's life in Michigan and the irremediable loss of her husband, Fred Sonic Smith. Braiding despair with hope and consolation, illustrated with her signature Polaroids, M Train is a meditation on travel, detective shows, literature and coffee...





نظرات کاربران