ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Streaming, Sharing, Stealing

دانلود کتاب جریان، اشتراک گذاری، سرقت

Streaming, Sharing, Stealing

مشخصات کتاب

Streaming, Sharing, Stealing

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780262034791, 1441307826 
ناشر: The MIT Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 650 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Streaming, Sharing, Stealing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جریان، اشتراک گذاری، سرقت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جریان، اشتراک گذاری، سرقت

چگونه کلان داده ها صنایع خلاق را متحول می کنند و چگونه این صنایع می توانند از درس های نتفلیکس، آمازون و اپل برای مقابله با آن استفاده کنند. «[نویسندگان] به آرامی و در عین حال قاطعانه توضیح می‌دهند که چگونه اینترنت راه‌های ایجاد شده را تهدید می‌کند و چه کاری می‌توان و نمی‌توان در مورد آن انجام داد. کتاب آنها باید برای هر کسی که می‌خواهد باور کند که چیز زیادی تغییر نکرده است، مورد نیاز است.» وال استریت ژورنال مملو از مثال‌هایی است، از افراد زیرک که به سرعت واکنش نشان می‌دهند تا کسب‌وکار خود را تطبیق دهند، تا عقب مانده‌هایی که امپراتوری‌ها را از دست داده‌اند. — فایننشال تایمز برنامه‌های تلویزیونی سنتی شبکه‌های تلویزیونی همیشه از یک سناریو پیروی می‌کردند: مدیران یک برنامه آزمایشی را تأیید می‌کنند، تعدادی آزمایشی از قسمت‌ها را سفارش می‌دهند و آن‌ها را پخش می‌کنند و از بینندگان انتظار دارند که هر هفته یک برنامه مشخص را در دستگاه‌های تلویزیونی خود تماشا کنند. اما بعد از آن خانه پوشالی نتفلیکس آمد. نتفلیکس پتانسیل سریال را از روی داده هایی که در مورد ترجیحات مشترکین جمع آوری کرده بود اندازه گیری کرد، دو فصل را بدون دیدن پایلوت سفارش داد و سیزده قسمت اول را به یکباره آپلود کرد تا بینندگان هر زمان که بخواهند با دستگاه های مورد نظر خود تماشا کنند. در این کتاب، مایکل اسمیت و راهول تلانگ، کارشناسان تجزیه و تحلیل سرگرمی، نشان می‌دهند که چگونه موفقیت House of Cards صنعت فیلم و تلویزیون را متحول کرد - و چگونه شرکت‌هایی مانند آمازون و اپل در حال تغییر قوانین در سایر صنایع سرگرمی، به ویژه انتشارات و موسیقی هستند. . ما در حال گذراندن دوره‌ای از اختلالات فناوری بی‌سابقه در صنایع سرگرمی هستیم. تقریباً همه چیز تحت تأثیر قرار می گیرد: قیمت گذاری، تولید، توزیع، دزدی دریایی. اسمیت و تلانگ درباره محصولات خاص و دم بلند، تمایز محصول، تبعیض قیمت و انگیزه‌های کاربران برای سرقت محتوا بحث می‌کنند. برای بقا و موفقیت، کسب و کارها باید به سرعت و خلاقانه سازگار شوند. اسمیت و تلانگ توضیح می دهند که چگونه. چگونه شرکت ها می توانند کشف کنند که مشتریانشان چه کسانی هستند، چه می خواهند و چقدر حاضرند برای آن هزینه بپردازند؟ داده ها. صنایع سرگرمی باید یاد بگیرند که کمی «پولبال» بازی کنند. نتیجه نهایی: داده ها را دنبال کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How big data is transforming the creative industries, and how those industries can use lessons from Netflix, Amazon, and Apple to fight back. “[The authors explain] gently yet firmly exactly how the internet threatens established ways and what can and cannot be done about it. Their book should be required for anyone who wishes to believe that nothing much has changed.” —The Wall Street Journal “Packed with examples, from the nimble-footed who reacted quickly to adapt their businesses, to laggards who lost empires.” —Financial Times Traditional network television programming has always followed the same script: executives approve a pilot, order a trial number of episodes, and broadcast them, expecting viewers to watch a given show on their television sets at the same time every week. But then came Netflix's House of Cards. Netflix gauged the show's potential from data it had gathered about subscribers' preferences, ordered two seasons without seeing a pilot, and uploaded the first thirteen episodes all at once for viewers to watch whenever they wanted on the devices of their choice. In this book, Michael Smith and Rahul Telang, experts on entertainment analytics, show how the success of House of Cards upended the film and TV industries—and how companies like Amazon and Apple are changing the rules in other entertainment industries, notably publishing and music. We're living through a period of unprecedented technological disruption in the entertainment industries. Just about everything is affected: pricing, production, distribution, piracy. Smith and Telang discuss niche products and the long tail, product differentiation, price discrimination, and incentives for users not to steal content. To survive and succeed, businesses have to adapt rapidly and creatively. Smith and Telang explain how. How can companies discover who their customers are, what they want, and how much they are willing to pay for it? Data. The entertainment industries, must learn to play a little “moneyball.” The bottom line: follow the data.



فهرست مطالب

Contents......Page 9
Acknowledgments......Page 11
Personal Acknowledgments......Page 12
I Good Times, Bad Times......Page 15
1 House of Cards......Page 17
2 Back in Time......Page 31
3 For a Few Dollars More......Page 45
Extracting Value......Page 50
Enabling Information Discovery......Page 56
Controlling Competition......Page 59
4 The Perfect Storm......Page 61
II Changes......Page 75
5 Blockbusters and the Long Tail......Page 77
6 Raised on Robbery......Page 93
Does piracy harm producers?......Page 96
Does piracy harm consumers?......Page 100
Appendix......Page 112
7 Power to the People......Page 117
Artists......Page 119
Consumers......Page 125
Business Partners......Page 126
Distributors......Page 128
8 Revenge of the Nerds......Page 131
Consumer Search Costs and Switching Costs......Page 142
Platform Lock-in......Page 143
Information Bundling......Page 144
Platform Development......Page 145
9 Moneyball......Page 147
You can’t use data to make creative decisions. If you do, you’ll interfere with the creative process and destroy the business.......Page 162
These companies rely on us for content. If they get too powerful, we’ll just stop licensing our content to them.......Page 164
All we have to do is open our own streaming channels, and we can get all the customer-level data we want.......Page 165
III A New Hope......Page 167
10 Pride and Prejudice......Page 169
Product......Page 179
Place......Page 181
Price......Page 182
Promotion......Page 184
11 The Show Must Go On......Page 189
Chapter 1......Page 201
Chapter 2......Page 202
Chapter 3......Page 204
Chapter 4......Page 205
Chapter 5......Page 206
Chapter 6......Page 207
Chapter 7......Page 210
Chapter 8......Page 213
Chapter 9......Page 216
Chapter 10......Page 218
Chapter 11......Page 220
Index......Page 223




نظرات کاربران