دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: First softcover printing
نویسندگان: Smyth. John
سری: Palgrave critical university studies
ISBN (شابک) : 9781137549761, 1137958685
ناشر: Palgrave Macmillan;an imprint of Springer
سال نشر: 2018
تعداد صفحات: 240
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب دانشگاه سمی: رهبری زامبی ها، ستارگان راک دانشگاهی و ایدئولوژی نئولیبرال: نقد + قدردانی (عمومی)، نقد + قضاوت دووالور (عمومی)، جهت دانشگاه + دوره آموزشی دانشگاه (آموزش مدرسه)، سیاست برنامه ریزی آموزش عالی + توسعه آموزش عالی (دبیرستان + دبیرستان) ، برنامه ریزی دبیرستان + توسعه دبیرستان (دبیرستان)
در صورت تبدیل فایل کتاب The toxic university: zombie leadership, academic rock stars and neoliberal ideology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب دانشگاه سمی: رهبری زامبی ها، ستارگان راک دانشگاهی و ایدئولوژی نئولیبرال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب تغییرات زیانباری را که در نتیجه خروج بودجه دولتی و تحمیل اصلاحات بازار نئولیبرالی بر آموزش عالی برای نهاد دانشگاه رخ داده است، بررسی می کند. این استدلال میکند که دانشگاهها راه خود را گم کردهاند و در حال حاضر در انبوهی از غوغاهای اقتصادی، فرآوردههای جعلی اقتصاد زامبیها، سخنان مدیریت و اصطلاحات نظامی-شرکتی غرق شدهاند. جان اسمیت تجزیه و تحلیل سخت و غم انگیزی از این که چگونه دانشگاه ها خود را در هیاهوی بازاریابی مصنوعی و بی معنی قرار داده اند ارائه می دهد و توضیح می دهد که این کار چه تأثیری بر کار آکادمیک و فرهنگ دانشگاه ها داشته است - به ویژه، چگونه آموزش عالی را تنزل داده و نابرابری های اجتماعی را در بین هر دو تشدید کرده است. کارکنان و دانش آموزان در نهایت، این کتاب بررسی میکند که چگونه میتوانیم احیا را آغاز کنیم. خواندن این کتاب برای دانشجویان و پژوهشگران رشته های آموزشی و جامعه شناسی و هر کسی که به وضعیت فعلی مدیریت دانشگاه علاقه دارد باید ضروری باشد.
This book considers the detrimental changes that have occurred to the institution of the university, as a result of the withdrawal of state funding and the imposition of neoliberal market reforms on higher education. It argues that universities have lost their way, and are currently drowning in an impenetrable mush of economic babble, spurious spin-offs of zombie economics, management-speak and militaristic-corporate jargon. John Smyth provides a trenchant and excoriating analysis of how universities have enveloped themselves in synthetic and meaningless marketing hype, and explains what this has done to academic work and the culture of universities – specifically, how it has degraded higher education and exacerbated social inequalities among both staff and students. Finally, the book explores how we might commence a reclamation. It should be essential reading for students and researchers in the fields of education and sociology, and anyone interested in the current state of university management.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction: ‘Getting an Academic Life’....Pages 1-26
Neoliberalism: An Alien Interloper in Higher Education....Pages 27-54
Why the ‘Toxic’ University? A Case of Two Very Different Academics....Pages 55-73
Why Zombie Leadership?....Pages 75-97
Cultivation of the ‘Rock Star’ Academic Researcher?....Pages 99-123
The University as an Instrument of ‘Class’....Pages 125-147
The ‘Cancer Stage of Capitalism’ in Universities....Pages 149-177
Enough Is Enough…of This Failed Experiment of ‘Killing the Host’....Pages 179-208
Get off My Bus! The Reversal of What We Have Been Doing in Universities....Pages 209-220
Back Matter....Pages 221-235