دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Social Beat
سری:
ISBN (شابک) : 9781947429581
ناشر: Notion Press
سال نشر: 2017
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بینش دیجیتال مارکتینگ 2017: صنعت اینترنت، صنعت اینترنت--ایالات متحده، شبکه های اجتماعی آنلاین، کتاب های الکترونیکی، فیس بوک (شرکت)، فیس بوک (منبع الکترونیک)، صنعت اینترنت - ایالات متحده، ایالات متحده آمریکا
در صورت تبدیل فایل کتاب Digital Marketing Insights 2017 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بینش دیجیتال مارکتینگ 2017 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با توجه به اینکه بازاریابی دیجیتال زندگی ما را تحت سلطه خود درآورده است، دیگر رسانه ای نیست که بازاریابان بتوانند آن را نادیده بگیرند. این کتاب به جنبههای مختلف بازاریابی دیجیتال و روشهایی میپردازد که بازاریابان میتوانند از این رسانه برای افزایش فروش و درآمد استفاده کنند. همچنین شما را از طریق روندهای بازاریابی دیجیتالی که باید در سال 2017 مراقب آن باشید و بینش هایی از حوزه های کلیدی بازاریابی دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی، محتوا، ویدئو، سئو، تبلیغات دیجیتال، بازاریابی اپلیکیشن موبایل و طراحی تجربه کاربر را راهنمایی می کند. اگر نمیتوانید از طریق تلاشهای دیجیتال مارکتینگ خود به نتایج کسبوکار مناسبی دست یابید، برای راهنمای دقیق نحوه استفاده از اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، اسنپ چت و پینترست به ادامه مطلب بروید. دیگر صبر نکنید؛ برای پاسخها، نکات و تکنیکها در اینجا گردآوری شدهاند که توسط کارشناسان بازاریابی دیجیتال در سراسر کشور ارائه شده است.
With digital marketing taking over our lives, it is no longer a medium that marketers can ignore. This book deals with the different aspects of digital marketing and the methods marketers can use to leverage the medium to grow sales and revenue. It will also take you through the digital marketing trends you must watch out for in 2017 and insights from key areas of digital marketing such as social media, content, video, SEO, digital advertising, mobile app marketing, and user experience design. If you are unable to get the right business results via your digital marketing efforts, then read on for detailed guides on how to make the most of Instagram, Facebook, Linkedin, Snapchat and Pinterest. Wait no longer; for the answers, tips and techniques have been compiled here, contributed by digital marketing experts across the country.