ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Jagen 135

دانلود کتاب شکار 135

Jagen 135

مشخصات کتاب

Jagen 135

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783903061088, 3903061085 
ناشر: Septime Verlag 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 626 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شکار 135: (عنوان موضوعی BISAC) FIC019000، (فرم محصول) متن کتاب الکترونیکی، (VLB-WN) 9110، عکس روزنامه نگاری، عکاس، منطقه بحران، مالیخولیا، نمایش داستانی، ادبیات روایی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Jagen 135 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شکار 135 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شکار 135

کنراد یاگن، عکاسی که با عکس‌های جنگی‌اش ثروتمند شد، قرار است مکانی را پیدا کند و از آن عکس بگیرد که قرن‌هاست مردم خسته از زندگی برای انتخاب خودکشی می‌آیند. مشتری او هزینه اقامت سه روزه خود را در تنها مهمانخانه نزدیک جنگل که باید شانه شود پرداخت می کند، اما هانتینگ در جستجوی مکانی است که برای او بیشتر از محل تجمع بدبختان باشد و در منظره ای که هیچکدام از آنها نیست. برای خواننده را می توان به صورت مکانی یا زمانی درک کرد. این در مورد این سوال است که چرا افرادی که در زندگی خود به همه چیز رسیده اند به این جنگل می آیند و چرا نسلی که ابزار شادی را دارد در غمگینی فرو می رود. جاگن زندگی بی دغدغه ای دارد، زیرا مشهورترین عکس او، تصویر یک زن در یک جشن عروسی، زیبایی در برابر آوار وحشت، پول و شهرت را برای او به ارمغان آورد و آغاز کار باورنکردنی او بود. تنها در طول جستجوی خود در جنگل است که به تدریج متوجه می شود که این موفقیت رسانه ای برای او چه معنایی دارد. و معمای این که چرا آهسته آهسته می کشیم، دشمنانمان و خودمان را می کشیم، و چرا فقط باور داریم که خوشحالیم، با هر قدمی که او به عمق این جنگل برمی دارد، مانند زیر درختان غلیظ می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Konrad Jagen, ein Fotograf, der mit seinen Kriegsfotografien reich wurde, soll einen Ort finden und ablichten, an dem sich seit Jahrhunderten Lebensmüde einfinden, um den Freitod zu wählen. Sein Auftraggeber bezahlt einen dreitägigen Aufenthalt in der einzigen Pension in der Nähe des zu durchkämmenden Waldes, doch Jagen verfängt sich in der Suche nach einem Platz, der für ihn mehr wird als ein Sammelpunkt für Unglückliche, und in einer Landschaft, die für den Leser weder räumlich noch zeitlich greifbar ist. Es geht um die Frage, warum Menschen, die alles in ihrem Leben erreicht haben, diesen Wald aufsuchen und warum eine Generation, die das Rüstzeug zum Glücklichsein hat, in Melancholie versinkt. Jagen führt ein sorgloses Leben, denn sein berühmtestes Foto, das Bild einer Frau auf einer Hochzeitsgesellschaft, eine Schönheit vor den Trümmern des Terrors, brachte ihm sowohl Geld als auch Ruhm und war der Beginn seiner unglaublichen Karriere. Erst auf seiner Suche im Wald erkennt er nach und nach, was dieser mediale Erfolg für ihn bedeutet; und das Rätsel, weshalb wir langsam töten, unsere Gegner und uns selbst, und warum wir nur glauben, glücklich zu sein, verdichtet sich, wie das Unterholz, mit jedem Schritt, den er tiefer in diesen Wald vordringt.





نظرات کاربران