ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ageless: The Naked Truth About Bioidentical Hormones

دانلود کتاب Ageless: حقیقت برهنه درباره هورمونهای Bioidentical

مشخصات کتاب

Ageless: The Naked Truth About Bioidentical Hormones

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307383211 
ناشر: Crown Archetype 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Ageless: The Naked Truth About Bioidentical Hormones به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Ageless: حقیقت برهنه درباره هورمونهای Bioidentical نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Ageless: حقیقت برهنه درباره هورمونهای Bioidentical

آیا واقعاً می توانید با افزایش سن احساس بهتری داشته باشید؟ آیا پیری بدون بیماری امکان پذیر است؟ آیا چشمه درونی جوانی شما در انتظار کشف شدن است؟ بله، بله، و بله! سوزان سامرز، نویسنده پرفروش سال های سکسی می گوید. وقتی از علم پزشکی ضد پیری بهره می برید، همه اینها می تواند درست باشد - رویکردی انقلابی برای دستیابی به زندگی بدون پیری. سوزان سامرز در حال حاضر میلیون ها زن را با درمان جایگزینی هورمونی بیولوژیک آشنا کرده و نگاه ما به یائسگی را تغییر داده است. اکنون، سوزان در Ageless، رویکردی الهام‌بخش و دارای اعتبار پزشکی را برای معکوس کردن روند پیری و حفظ یک زندگی سالم، پر جنب و جوش، ذهنی تیز و فعال جنسی معرفی می‌کند - در حالی که دفاع طبیعی بدن را در برابر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن ایجاد می‌کند. سوزان در مورد این موارد صحبت می کند: • چگونه داروی ضد پیری می تواند به سم زدایی بدن از آلاینده ها و مواد شیمیایی مضر و تقویت ضعیف ترین غدد و اندام های ما کمک کند • خطرات دوران پیش از یائسگی و نحوه درمان آن توسط زنان • چرا بسیاری از هیسترکتومی ها غیر ضروری هستند، قرص های ضد بارداری چگونه ممکن است داشته باشند. به افزایش هیسترکتومی کمک کرده است، و چگونه بدن خود را به تعادل هورمونی کامل برگردانید پس از انجام آن. ، همه از طریق HRT بیولوژیکی • اهمیت خواب و کارهای شفابخشی که طبیعت در این مدت برای متعادل کردن هورمون ها و افزایش انرژی انجام می دهد. به طرز غم انگیزی ناکافی است استاندارد مراقبت آن درمان همه علائم با دارو بوده است، اما در Ageless خواهید فهمید که چگونه این رویکرد ما را بهتر نمی کند. با داروهای ضد پیری می توانید بدن خود را بهبود بخشید تا اینکه با داروها از یک بیماری مزمن جلوگیری کنید. Ageless به شما نشان می دهد که چگونه "درون" خود را جوان نگه دارید، و چگونه این امر در بیرون ظاهر می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران