دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Souter. Gerry
سری: Temporis collection
ISBN (شابک) : 9781780425139, 1780425139
ناشر: Parkstone International
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 256
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 55 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب رئالیسم آمریکایی: نقاشی، آمریکایی، رئالیسم در هنر، کتاب های الکترونیکی
در صورت تبدیل فایل کتاب Amerikanischer Realismus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رئالیسم آمریکایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
محتوی؛ معرفی؛ ایستمن جانسون (1824 تا 1906)؛ وینسلو هومر (1836 تا 1910)؛ توماس ایکینز (1844 تا 1916)؛ ویلیام مایکل هارنت (1848 تا 1892)؛ فردریک رمینگتون (1861 تا 1909)؛ رابرت هنری (1865 تا 1929) و \"هنرمندان سطل خاکستر\"; رابرت هنری؛ اورت شین; جورج لوکس؛ ویلیام گلاکنز; جان اسلون؛ جورج بلوز; خلاصه ای برای \"هنرمندان سطل خاکستر\"; ادوارد هاپر (1882 تا 1967)؛ توماس هارت بنتون (1889 تا 1975)؛ چوب گرانت (1891 تا 1942)؛ چارلز برچفیلد (1893 تا 1967)؛ اندرو وایت (1917 تا 2009)؛ ملاحظات؛ کتابشناسی - فهرست کتب؛ نمایه: رئالیسم آمریکایی نه یک جنبش هنری است و نه یک مکتب، بلکه پدیده ای با تنوع فوق العاده است که تعریف آن دشوار است. این سبک که اغلب به عنوان اولین سبک هنری متمایز آمریکا در نظر گرفته می شود، بسته به مکان، موضوع و مدل، در دسته بندی های مختلفی مانند «رئالیسم منطقه ای»، رئالیسم ژانر یا حتی رئالیسم پرتره قرار می گیرد. برای مثال، نقاشی که بومیان آمریکا را در غرب ایالات متحده یا ملوانان ساحل شرقی را به تصویر می کشد، مطمئناً می تواند خود را نماینده رئالیسم پرتره منطقه ای توصیف کند.
Inhalt; EINLEITUNG; Eastman Johnson (1824 BIS 1906); Winslow Homer (1836 BIS 1910); Thomas eakins (1844 BIS 1916); William Michael harnett (1848 BIS 1892); Frederic remington (1861 BIS 1909); Robert Henri (1865 BIS 1929) und die "Ascheneimer-Künstler"; Robert Henri; Everett Shinn; George Luks; William Glackens; John Sloan; George Bellows; Resümee für die "Ascheneimer-Künstler"; Edward hopper (1882 BIS 1967); Thomas hart benton (1889 BIS 1975); Grant wood (1891 BIS 1942); Charles burchfield (1893 BIS 1967); Andrew wyeth (1917 BIS 2009); Anmerkungen; Bibliographie; Index.;Der Amerikanische Realismus ist weder eine Kunstbewegung noch eine Schule, vielmehr ist er ein durch eine außergewöhnliche Vielfalt gekennzeichnetes Phänomen, das nur schwer zu definieren ist. Er wird oft als der erste eigene Kunststil der USA betrachtet und zerfällt in eine Reihe von Kategorien, etwa den "regionalen Realismus", den Genre-Realismus oder auch den Porträt-Realismus, je nach Ort, Sujet und Modell. So könnte sich ein Maler, der die indianischen Ureinwohner im Westen der USA oder die Seeleute an der Ostküste porträtiert, durchaus als Vertreter des RegionalenPorträt-Realismus bezeic.
Inhalt
EINLEITUNG
Eastman Johnson (1824 BIS 1906)
Winslow Homer (1836 BIS 1910)
Thomas eakins (1844 BIS 1916)
William Michael harnett (1848 BIS 1892)
Frederic remington (1861 BIS 1909)
Robert Henri (1865 BIS 1929) und die "Ascheneimer-Künstler"
Robert Henri
Everett Shinn
George Luks
William Glackens
John Sloan
George Bellows
Resümee für die "Ascheneimer-Künstler"
Edward hopper (1882 BIS 1967)
Thomas hart benton (1889 BIS 1975)
Grant wood (1891 BIS 1942)
Charles burchfield (1893 BIS 1967)
Andrew wyeth (1917 BIS 2009)
Anmerkungen
Bibliographie
Index.