ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Dearie

دانلود کتاب عزیزم

Dearie

مشخصات کتاب

Dearie

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307961129 
ناشر: Knopf Doubleday Publishing Group 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Dearie به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عزیزم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عزیزم



به ندرت پیش می آید که فردی در آمریکا ظاهر شود که بتواند نگرش، باورها و فرهنگ ما را تغییر دهد. حتی نادرتر است که آن کسی یک زن میانسال و 6 فوتی سه اینچی باشد که اولین بار در معرض دید عموم مردم ناآگاه، پختن املت روی بشقاب داغ در یک ایستگاه تلویزیونی محلی است. و با این حال، این دقیقاً همان کاری است که جولیا چایلد انجام داد. این زن خوش صدا در آشپزی تلویزیونی با دست زدن به انقلاب غذایی که بیش از پنجاه سال است آمریکا را در برگرفته بود، تبدیل به یک چهره نمادین فرقه و قانون شکن شادی شد.

اکنون، در باب اسپیتز، باب اسپیتز به طرز شگفت انگیزی محبت آمیز است. بیوگرافی، جولیایی که ما می شناسیم و دوستش داریم به وضوح - و به طرز شگفت انگیزی - زنده می شود. در Dearie، اسپیتز همان مهارتی را به کار می‌گیرد که در کتاب پرفروش و مورد تحسین منتقدان بیتلز آورده است، پرتره‌ای با چشمان روشن از یکی از جذاب‌ترین و تأثیرگذارترین آمریکایی‌های زمان ما -- زنی که همه او را می‌شناسند، اما تنها عده‌ای آن را می‌شناسند.

در قلب آن،...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It's rare for someone to emerge in America who can change our attitudes, our beliefs, and our very culture. It's even rarer when that someone is a middle-aged, six-foot three-inch woman whose first exposure to an unsuspecting public is cooking an omelet on a hot plate on a local TV station. And yet, that's exactly what Julia Child did. The warble-voiced doyenne of television cookery became an iconic cult figure and joyous rule-breaker as she touched off the food revolution that has gripped America for more than fifty years.

Now, in Bob Spitz's definitive, wonderfully affectionate biography, the Julia we know and love comes vividly -- and surprisingly -- to life. In Dearie, Spitz employs the same skill he brought to his best-selling, critically acclaimed book The Beatles, providing a clear-eyed portrait of one of the most fascinating and influential Americans of our time -- a woman known to all, yet known by only a few.

At its heart,...





نظرات کاربران