ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Five-Minute Miracle: Discover the Personal Healing Symbols that Will Solve Your Problems

دانلود کتاب معجزه پنج دقیقه ای: نمادهای شخصی درمانی را که مشکلات شما را حل می کند کشف کنید

The Five-Minute Miracle: Discover the Personal Healing Symbols that Will Solve Your Problems

مشخصات کتاب

The Five-Minute Miracle: Discover the Personal Healing Symbols that Will Solve Your Problems

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 157863458X, 9781578634583 
ناشر: Weiser Books 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 162 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Five-Minute Miracle: Discover the Personal Healing Symbols that Will Solve Your Problems به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب معجزه پنج دقیقه ای: نمادهای شخصی درمانی را که مشکلات شما را حل می کند کشف کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب معجزه پنج دقیقه ای: نمادهای شخصی درمانی را که مشکلات شما را حل می کند کشف کنید

اصول اولیه معجزه پنج دقیقه ای یک روز در مدیتیشن به سراغ تارا اسپرینگت، روان درمانگر آمد. این سیستم یک روش خودیاری لذت بخش است که برای غلبه بر انواع مشکلات روانی و همچنین کاهش درد و خستگی مزمن طراحی شده است. این روش فقط پنج دقیقه در روز طول می کشد و به قدری ساده است که می تواند توسط هر کسی، در هر مکان، حتی برای کودکان استفاده شود. ترکیبی از اصول بودایی تبتی و روانشناسی انسان گرایانه، هسته اصلی این تمرین برقراری تماس با آگاهی برتر ما (به هر شکلی که آن را درک می کنیم) و دریافت نمادی شفابخش برای غلبه بر مشکلاتمان است. این نماد در قلب ما تجسم می شود (یا حس می شود) و نور محبت آمیز را به خودمان و همه کسانی که درگیر مشکل هستند می تاباند. این سیستمی است که می تواند بارها و بارها برای یک مشکل جدید استفاده شود، یک نماد جدید بخواهید. این سیستم که نویسنده آن را شفای آگاهی عالی می نامد، نتایج بسیار چشمگیر و قابل اعتمادی را ظرف چند روز یا چند هفته پس از شروع تمرین برای صدها فرد و خانواده به ارمغان آورده است. اکنون همه می توانند این اصول را از طریق این کتاب خارق العاده و معجزه آسا بیاموزند و تمرین کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The basics of The FiveMinute Miracle came to Tara Springett, a psychotherapist, in meditation one day. The system is a pleasurable self-help method that is designed to overcome all sorts of psychological problems, as well as easing chronic pain and tiredness. The method only takes five minutes each day and is so simple that it can be used by anyone, anywhere, even by children. A synthesis of Tibetan Buddhist principles and humanistic psychology, the core of the practice is to make contact with our Higher Consciousness (in whatever form we perceive it) and receive a healing symbol to overcome our problems. This symbol will be visualized (or sensed) in our heart, radiating loving light to ourselves and to everyone who is involved in the problem. It's a system that can be used over and over again for a new problem, ask for a new symbol. This system, which the author calls Higher Consciousness Healing, has brought extremely impressive and reliable results within days or a few weeks of beginning the practice to hundreds of individuals and families. Now everyone can learn and practice these principles through this extraordinary and miraculous book.





نظرات کاربران