ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب HeadTrash: Cleaning Out the Junk that Stands Between You and Success

دانلود کتاب HeadTrash: پاک کردن آشغال هایی که بین شما و موفقیت قرار دارد

HeadTrash: Cleaning Out the Junk that Stands Between You and Success

مشخصات کتاب

HeadTrash: Cleaning Out the Junk that Stands Between You and Success

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1937110516, 9781937110512 
ناشر: Emerald Book Company 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,920 59,000 با 12% تخفیف



کلمات کلیدی مربوط به کتاب HeadTrash: پاک کردن آشغال هایی که بین شما و موفقیت قرار دارد: رهبری، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، مدیریت، مدیریت و رهبری، کسب و کار و پول، امور مالی شخصی، بودجه و مدیریت پول، هزینه‌های کالج و آموزش، رتبه‌بندی و تعمیرات اعتباری، برنامه‌ریزی بازنشستگی، سالنامه و سالنامه مالی اطلس ها و نقشه ها، مشاغل، کاتالوگ ها و فهرست ها، راهنماهای مصرف کننده، فرهنگ لغت ها و اصطلاح نامه ها، دایره المعارف ها و راهنمای موضوعی، انگلیسی به عنوان زبان دوم، آداب، مطالعه و مرجع زبان خارجی، تبارشناسی، نقل قول ها، بقا و ظهور



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب HeadTrash: Cleaning Out the Junk that Stands Between You and Success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب HeadTrash: پاک کردن آشغال هایی که بین شما و موفقیت قرار دارد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب HeadTrash: پاک کردن آشغال هایی که بین شما و موفقیت قرار دارد

چرا مدیران گیر می کنند؟ چرا رهبران گاهی اوقات خود را به سختی فشار می آورند اما جذب نمی شوند؟ اغلب به این دلیل است که آنها علیه خودشان کار می کنند و بهترین تلاش های خود را با افکار و احساسات مشکل ساز خود شکست می دهند.

در این کتاب به الگوهای فکری و تمایلات عاطفی اشاره می کنیم که مانع از توانایی شما برای پاسخگویی به مسائل تجاری به صورت مولد و سازنده می شود. راه حرفه ای به عنوان HeadTrash. به عبارت دیگر، HeadTrash صدای منفی ضمیر ناخودآگاه شماست که شما را درگیر یک گفتگوی درونی مرگبار می کند که فقط شما آگاهانه یا ناخودآگاه می شنوید، اما همه چیزهایی که می گویید و انجام می دهید و همه اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار می دهد. HeadTrash هر الگویی از احساسات و افکار خود باخته است که شما را به دردسر می کشاند و شما را در آنجا گیر می کند. حتی بدتر از آن، بسته به سطح مسئولیت و اختیار شما، بقیه اعضای تیم یا شرکت شما نیز می توانند گیر کنند.

بر اساس کار خود با هزاران نفر از رهبران، نویسندگان Tish Squillaro و Timothy I. Thomas کشف کردند که برخی از اشکال HeadTrash حتی می تواند علائمی را در سازمان ها ایجاد کند که منعکس کننده علائم تجربه شده توسط رهبران شرکت است. یاد بگیرید که فراتر از علائم بررسی کنید تا اشکال HeadTrash را که باید به آن بپردازید شناسایی کنید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه رفتار خود را تغییر دهید و رهبر بهتری شوید - برای خودتان، کسب و کارتان، کارمندان و خانواده تان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Why do executives get stuck? Why do leaders sometimes find themselves pushing hard but not gaining traction? Frequently it's because they're working against themselves, defeating their best efforts with their own problematical thoughts and emotions.

In this book, we refer to thought patterns and emotional tendencies that hinder your ability to respond to business issues in a productive and professional way as HeadTrash. Put another way, HeadTrash is the negative voice of your subconscious, engaging you in a deadly inner dialogue that only you hear, consciously or subconsciously, but which affects everything you say and do and everyone around you. HeadTrash is any pattern of self-defeating feelings and thoughts that leads you into trouble and keeps you stuck there. Even worse, depending on your level of responsibility and authority, the rest of your team or company can get stuck too.

Based on their work with thousands of leaders, authors Tish Squillaro and Timothy I. Thomas discovered that some forms of HeadTrash can even produce symptoms in organizations that mirror the symptoms experienced by company leaders. Learn to probe beyond symptoms to identify the forms of HeadTrash you need to address. This book will show you how to change your behavior and become a better leader--for yourself, your business, your employees, and your family.



فهرست مطالب

Introduction: getting unstuck --
Fear: moving forward despite it --
Arrogance: climbing down from your high horse --
Insecurity: respecting yourself (for a change) --
Control: letting go and learning to delegate and collaborate --
Anger: no longer crossing the line --
Guilt: sheathing the double-edged sword --
Paranoia: replacing anxiety and suspicion with confidence and trust --
Conclusion: when headtrash is no longer the boss of you.




نظرات کاربران