ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The performance engagement model: managing the five personality profiles in the workplace

دانلود کتاب مدل درگیری عملکرد: مدیریت پنج نمایه شخصیت در محل کار

The performance engagement model: managing the five personality profiles in the workplace

مشخصات کتاب

The performance engagement model: managing the five personality profiles in the workplace

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781627230414, 1627230416 
ناشر: The Productivity Pro 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 245 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدل درگیری عملکرد: مدیریت پنج نمایه شخصیت در محل کار: کسب و کار و اقتصاد -- مدیریت منابع انسانی و پرسنل ، تجارت و اقتصاد -- فرهنگ محل کار ، مدیریت پرسنل ، نظارت بر کارکنان ، تجارت و اقتصاد -- مدیریت منابع انسانی و پرسنل ، تجارت و اقتصاد -- فرهنگ محیط کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The performance engagement model: managing the five personality profiles in the workplace به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدل درگیری عملکرد: مدیریت پنج نمایه شخصیت در محل کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدل درگیری عملکرد: مدیریت پنج نمایه شخصیت در محل کار

وقتی مسئولیت کارمندان یا تیم‌ها را بر عهده دارید (مدیریت/HR)، باید دو حوزه اصلی را برای تأثیر بهره‌وری مدیریت کنید: تلاش: عملکرد/نتایج/کار (آن‌ها چه می‌کنند)، و تجربه: تعامل/محیط (چگونه احساس می‌کنند). برخی از عوامل موثر بر تلاش چیست؟ برخی از عواملی که بر تجربه کارمندان تأثیر می گذارد چیست؟ در نهایت عواملی که منجر به عملکرد بالا می شوند و عواملی که منجر به ENGAGEMENT بالا می شوند متفاوت هستند. لورا استک از یک ماتریس برای ترسیم این متغیرهای مستقل استفاده می کند تا به مدیران کمک کند تا سطوح تعامل و عملکرد کارکنان را ارزیابی کنند. اگر جنبه‌های بالا و پایین این ابعاد را ترکیب کنید، می‌توانید ترکیب کارمندان و تیم‌های خود را بسنجید: کمپ‌ها، تشویق‌کننده‌ها، معذوران، و تولیدکنندگان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

When you're responsible for employees or teams (management/HR), you must manage two main areas for productivity impact: EFFORT: Performance/Results/Work (WHAT THEY DO), and EXPERIENCE: Engagement/Environment (HOW THEY FEEL). What are some of the factors that impact effort? What are some of the factors that impact the employee experience? Ultimately, the factors that lead to high PERFORMANCE and the factors that lead to high ENGAGEMENT are different. Laura Stack uses a matrix to plot these independent variables, to help managers assess an employee's levels of engagement and performance. If you combine high and low aspects of these dimensions, you can gauge your employees and teams composition: CAMPERS, CHEERLEADERS, DEFECTORS, and PRODUCTIVES.





نظرات کاربران