دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Stack. Laura
سری:
ISBN (شابک) : 9781627230414, 1627230416
ناشر: The Productivity Pro
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 245 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدل درگیری عملکرد: مدیریت پنج نمایه شخصیت در محل کار: کسب و کار و اقتصاد -- مدیریت منابع انسانی و پرسنل ، تجارت و اقتصاد -- فرهنگ محل کار ، مدیریت پرسنل ، نظارت بر کارکنان ، تجارت و اقتصاد -- مدیریت منابع انسانی و پرسنل ، تجارت و اقتصاد -- فرهنگ محیط کار
در صورت تبدیل فایل کتاب The performance engagement model: managing the five personality profiles in the workplace به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدل درگیری عملکرد: مدیریت پنج نمایه شخصیت در محل کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
وقتی مسئولیت کارمندان یا تیمها را بر عهده دارید (مدیریت/HR)، باید دو حوزه اصلی را برای تأثیر بهرهوری مدیریت کنید: تلاش: عملکرد/نتایج/کار (آنها چه میکنند)، و تجربه: تعامل/محیط (چگونه احساس میکنند). برخی از عوامل موثر بر تلاش چیست؟ برخی از عواملی که بر تجربه کارمندان تأثیر می گذارد چیست؟ در نهایت عواملی که منجر به عملکرد بالا می شوند و عواملی که منجر به ENGAGEMENT بالا می شوند متفاوت هستند. لورا استک از یک ماتریس برای ترسیم این متغیرهای مستقل استفاده می کند تا به مدیران کمک کند تا سطوح تعامل و عملکرد کارکنان را ارزیابی کنند. اگر جنبههای بالا و پایین این ابعاد را ترکیب کنید، میتوانید ترکیب کارمندان و تیمهای خود را بسنجید: کمپها، تشویقکنندهها، معذوران، و تولیدکنندگان.
When you're responsible for employees or teams (management/HR), you must manage two main areas for productivity impact: EFFORT: Performance/Results/Work (WHAT THEY DO), and EXPERIENCE: Engagement/Environment (HOW THEY FEEL). What are some of the factors that impact effort? What are some of the factors that impact the employee experience? Ultimately, the factors that lead to high PERFORMANCE and the factors that lead to high ENGAGEMENT are different. Laura Stack uses a matrix to plot these independent variables, to help managers assess an employee's levels of engagement and performance. If you combine high and low aspects of these dimensions, you can gauge your employees and teams composition: CAMPERS, CHEERLEADERS, DEFECTORS, and PRODUCTIVES.